http://www.telegraaf.nl/t(...)lt_Koeman_wel__.htmlquote:Ronald Koeman bekeek het succes van zijn broer zaterdagavond met een glimlach op zijn gezicht. RKC Waalwijk-trainer Erwin Koeman zag zijn ploeg tegen PSV prima spelen en een 3-2 zege boeken.
"Eerste grote verrassing van het seizoen!", liet de Feyenoord-trainer weten via twitter. "Gefeliciteerd grote broer. Heb genoten van je ploegje."
En terecht Mathijssen al bij de wissels?quote:
Kan niet, is niet voor deadline ingeschreven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht Mathijssen al bij de wissels?
Is volgende week pas speelgerechtigd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht Mathijssen al bij de wissels?
Die krijgt echt wel de kans, kom op man 2 wedstrijden slecht, niet te overhaast reageren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
Hmm... Immers speelt... Hopelijk nu wel op niveau
Vandaar dat ik zei "hopelijk".quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die krijgt echt wel de kans, kom op man 2 wedstrijden slecht, niet te overhaast reageren.
Maar wel een goede verdediging. Anders was het al 3 keer raak aan de andere kantquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slechte voorhoede zeg, Feyenoord had er wel al 3 in het netje mogen hebben.
ja want die assare had geen drie open kansen al...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel een goede verdediging. Anders was het al 3 keer raak aan de andere kant
Geen enkele creativiteit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef TC03 het volgende:
Gollazo! Echter, wel een probleempje geconstateerd: Immers en Fernandez krijgen vaak de bal terwijl ze niet zo goed zijn. Vorig seizoen waren dat Guidetti en Bakkal of El Ahmadi in plaats van die twee, best een verschil.
Janmaat vind ik wel een aanwinst.
Die kans waar hij buitenspel stond. Een miniem beetje overzicht en je tikt hem op Cisse die HE-LE-MAAL vrij staat, maar hij ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht eerst dat Immers gewoon tekort kwamvoor het CL-niveau, maar hij kan er gewoon écht niks van...
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen enkele creativiteit.
Van mij mogen ze gewoon die Singh er wel in gooien in plaats van Immers volgende wedstrijd als de tweede helft zo doorgaat. Kijken hoe dat gaat.
We komen sowieso een man tekort op het middenveld nu tegen 4 man van Utrecht.
Janmaat is de gevaarlijkste speler, dat zegt genoeg. Ik denk dat je daar nog meer aan hebt als je zonder echte buitenspelers speelt, nu loopt hij Schaken in de weg.
We zijn geen NEC ofzo, en hij is al 26. Duurste aankoop van de afgelopen twee of drie jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.
Maar Feyenoord is wel een compleet ander team dan zijn vorige werkgevers. Misschien een langzame acclimatisatie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We zijn geen NEC ofzo, en hij is al 26 ofzo. Duurste aankoop van de afgelopen twee of drie jaar.
Waar moet je hem dan neerzetten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die immers moet je niet zo belangerijk maken is meer een speler die in de luwte opkomt en dan leuk meedoet en hem dan misschien maakt. Nu op 10 komt hij veel te veel aan de bal en dat kan hij niet.
Verhuren aan Excelsior.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wat doen we nou met Immers? Teruggeven aan ADO?
Af laten zakken in de Maasquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wat doen we nou met Immers? Teruggeven aan ADO?
Scratch that. Uit de basis met die loserquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zonder kan ook, met die motoriek van hem komt hij sowieso al niet meer boven
Ja ok, maar of "Ik ben een enorme faalhaas" nou het signaal is wat je carrière maakt, betwijfel ik.quote:
Cisse en Fernandez stonden ook niet vooraan toen de handelingssnelheid werd uitgedeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:50 schreef jakees het volgende:
Immers zit in een slechte fase, maar komt wel 2x in scoringspositie. Dat is op zich positief. Dat die ze ongelooflijk verprutst is natuurlijk teleurstellend maar je kan niet iemand al na 3 wedstrijden afbranden vind ik (al denk ik dat hij wel handelingssnelheid tekort komt).
ook in de rij met killer instinct stonden ze niet vooraan..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cisse en Fernandez stonden ook niet vooraan toen de handelingssnelheid werd uitgedeeld.
haha idd. Bij Fernandez vind ik vooral zijn techniek heel matig. Cisse is wel heel bruikbaar maar zo een domme voetballer pfffquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cisse en Fernandez stonden ook niet vooraan toen de handelingssnelheid werd uitgedeeld.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:50 schreef jakees het volgende:
Immers zit in een slechte fase, maar komt wel 2x in scoringspositie. Dat is op zich positief. Dat die ze ongelooflijk verprutst is natuurlijk teleurstellend maar je kan niet iemand al na 3 wedstrijden afbranden vind ik (al denk ik dat hij wel handelingssnelheid tekort komt).
Ik zeg toch niet dat hij goed speelt man. Lees eerst eens ene keer. Geef iemand gewoon de tijd om te wennen. En hij voetbalt wel degelijk mee, niet goed eens, en zeker nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..].
Dat hij iedere aanval verprutst en amper mee voetbalt telt natuurlijk niet.
Peter van Vossen verveelt zich ook stierlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:56 schreef jakees het volgende:
In de rust zat ik even rtv noord-holland te kijken en hoorde ik dat Jack Tuyp nog geen transfer had. Volgens mij is die echt niet minder dan Fernandez. Zou echt een cultspits worden. Maar ja geen feyenoord niveau maar als we echt niemand kunnen halen...
Geef dan gewoon Achahbar de kansquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:56 schreef jakees het volgende:
In de rust zat ik even rtv noord-holland te kijken en hoorde ik dat Jack Tuyp nog geen transfer had. Volgens mij is die echt niet minder dan Fernandez. Zou echt een cultspits worden. Maar ja geen feyenoord niveau maar als we echt niemand kunnen halen...
En Henk Vos wilde nog voor 1 seizoen de schoenen aantrekkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Peter van Vossen verveelt zich ook stierlijk.
en fernandezquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:01 schreef mega-worstje het volgende:
Koeman zet je bril op en haal Immers eruit
Ik snap het wel maar ik heb altijd een zwak gehad voor Tuyp. Totaal geen atleet, traag. Maar ik denk wel dat hij bij een eredivisieclub hoort.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja nu, maar verder in het seizoen, ipv Tuyp![]()
Vertrouwen geven, gok ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom Vormer er weer uit en niet die kut Immers.
Dit, erg dom om iemand gelijk al af te branden en hem snel te wisselen. Je geeft iemand gewoon een paar wedstrijden vertrouwen.quote:
Ik bel Van Geel wel ff ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar ik heb altijd een zwak gehad voor Tuyp. Totaal geen atleet, traag. Maar ik denk wel dat hij bij een eredivisieclub hoort.
Nee, want Vormer speelt wel elke wedstrijd helemaal uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Dit, erg dom om iemand gelijk al af te branden en hem snel te wisselen. Je geeft iemand gewoon een paar wedstrijden vertrouwen.
Ik zal ook van Geel even bellen dat hij Koeman maar moet ontslaan. Jij bent duidelijk een veel betere trainer!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, want Vormer speelt wel elke wedstrijd helemaal uit.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik zal ook van Geel even bellen dat hij Koeman maar moet ontslaan. Jij bent duidelijk een veel betere trainer!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef Calciumdude het volgende:
Immers werkt er verdedigend gezien wel voor
'Fernandez, wat een slechte pot zeg. Maar ook niet veel ballen gehad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef Calciumdude het volgende:
Immers werkt er verdedigend gezien wel voor
Dat dus. Niet om aan te gluren.quote:
Hij zag em niet, keek alleen naar vorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaken had ook geen vertrouwen in Immers bij die laatste kans.
En hopelijk straks ook op Twente en Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:29 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
3 punten voor op psv na 1 wedstrijd, mooi.
Onder RKC. En hopelijk straks onder Groningen en AZ.quote:
Malki? Everton?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn andere opties buiten Guidetti om?
Hij noemde het een optie en stopte halverwegen in een zit met ook vandaag weer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef RvLaak het volgende:
Heb ik de commentator nou goed begrepen dat hij zei dat de geruchten rond Guidetti naar Feyenoord steeds sterker worden?
Denk het, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Malki was gister wel weer goed zou wel veel kosten niet?
Irritant. Ze moeten gewoon ff wachten met voetballen als de commentator dit soort nieuws brengtquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij noemde het een optie en stopte halverwegen in een zit met ook vandaag weer.
Armenteros.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn andere opties buiten Guidetti om?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vagner Love is in het Erasmus MC gezien.
Janmaat had MOTM moeten wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef TC03 het volgende:
Vond Cissé ondanks zijn goal en MOTM-verkiezing ook niet echt top.
Binnen de mogelijkheden is het een van de besten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
precies de koelbloedige afmaker die je zoekt ja
Ook geen veel scorende spits.quote:
Je hoeft maar 34x te scoren in een seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord heeft inderdaad een spits nodig. Guyon 'ik ga er 15 maken' Fernandez en Sekou 'ik mis te veel kansen' Cisse zijn niet de spitsen die de goals voor je gaan maken. Guidetti zou mooi zijn, maar ik reken er niet op.
Dat is waar, maar te veel kansen missen zal weleens worden afgestraft door de tegenstander.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
Je hoeft maar 34x te scoren in een seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |