http://www.telegraaf.nl/t(...)lt_Koeman_wel__.htmlquote:Ronald Koeman bekeek het succes van zijn broer zaterdagavond met een glimlach op zijn gezicht. RKC Waalwijk-trainer Erwin Koeman zag zijn ploeg tegen PSV prima spelen en een 3-2 zege boeken.
"Eerste grote verrassing van het seizoen!", liet de Feyenoord-trainer weten via twitter. "Gefeliciteerd grote broer. Heb genoten van je ploegje."
En terecht Mathijssen al bij de wissels?quote:
Kan niet, is niet voor deadline ingeschreven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht Mathijssen al bij de wissels?
Is volgende week pas speelgerechtigd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht Mathijssen al bij de wissels?
Die krijgt echt wel de kans, kom op man 2 wedstrijden slecht, niet te overhaast reageren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
Hmm... Immers speelt... Hopelijk nu wel op niveau
Vandaar dat ik zei "hopelijk".quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die krijgt echt wel de kans, kom op man 2 wedstrijden slecht, niet te overhaast reageren.
Maar wel een goede verdediging. Anders was het al 3 keer raak aan de andere kantquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slechte voorhoede zeg, Feyenoord had er wel al 3 in het netje mogen hebben.
ja want die assare had geen drie open kansen al...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel een goede verdediging. Anders was het al 3 keer raak aan de andere kant
Geen enkele creativiteit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef TC03 het volgende:
Gollazo! Echter, wel een probleempje geconstateerd: Immers en Fernandez krijgen vaak de bal terwijl ze niet zo goed zijn. Vorig seizoen waren dat Guidetti en Bakkal of El Ahmadi in plaats van die twee, best een verschil.
Janmaat vind ik wel een aanwinst.
Die kans waar hij buitenspel stond. Een miniem beetje overzicht en je tikt hem op Cisse die HE-LE-MAAL vrij staat, maar hij ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht eerst dat Immers gewoon tekort kwamvoor het CL-niveau, maar hij kan er gewoon écht niks van...
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen enkele creativiteit.
Van mij mogen ze gewoon die Singh er wel in gooien in plaats van Immers volgende wedstrijd als de tweede helft zo doorgaat. Kijken hoe dat gaat.
We komen sowieso een man tekort op het middenveld nu tegen 4 man van Utrecht.
Janmaat is de gevaarlijkste speler, dat zegt genoeg. Ik denk dat je daar nog meer aan hebt als je zonder echte buitenspelers speelt, nu loopt hij Schaken in de weg.
We zijn geen NEC ofzo, en hij is al 26. Duurste aankoop van de afgelopen twee of drie jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is daarstraks ook tegen mij gezegd... Laten we hem meer dan 2 wedstrijden gunnen. Misschien ontwikkelt hij zich.
Maar Feyenoord is wel een compleet ander team dan zijn vorige werkgevers. Misschien een langzame acclimatisatie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We zijn geen NEC ofzo, en hij is al 26 ofzo. Duurste aankoop van de afgelopen twee of drie jaar.
Waar moet je hem dan neerzetten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die immers moet je niet zo belangerijk maken is meer een speler die in de luwte opkomt en dan leuk meedoet en hem dan misschien maakt. Nu op 10 komt hij veel te veel aan de bal en dat kan hij niet.
Verhuren aan Excelsior.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wat doen we nou met Immers? Teruggeven aan ADO?
Af laten zakken in de Maasquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wat doen we nou met Immers? Teruggeven aan ADO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |