Hehe dat was wel origineel geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
! Ben ik te laat om "Blub ik ben een Vis" van K3 aan te dragen?
Tofquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Kandidaat15 het volgende:
Nou het rauwe randje aan de stem zit er aan na lowlands hoorIk ben trouwens benieuwd of iemand mijn goudvis gaat horen op de opname (:
Dat kan natuurlijk niet! Niet met microfoons in ieder geval. Met software zou je wel kunnen filteren op allerlei kenmerken (frequentie, amplitude, ...). Een ideale microfoon registreert alles exact zo als dat iemand die op die plaatst zit het zou horen.quote:Weer iets geleerd, ik dacht dat de microfoons van tegenwoordig zo goed waren dat je ervoor kon zorgen dat alleen je stem werd opgenomen, maar dat is dus niet zo.
Oh ik dacht met een filter op de microfoon, weet ik veelquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet! Niet met microfoons in ieder geval. Met software zou je wel kunnen filteren op allerlei kenmerken (frequentie, amplitude, ...). Een ideale microfoon registreert alles exact zo als dat iemand die op die plaatst zit het zou horen.
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:40 schreef Kandidaat13 het volgende:
euh ... moet hier trouwens ook Fok! in verwerkt worden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:40 schreef Kandidaat13 het volgende:
euh ... moet hier trouwens ook Fok! in verwerkt worden?
Ik kan me zo voorstellen dat je - als je het in een Engelstalig nummer verwerkt - best ff moet gniffelen hoor, afhankelijk van in welke zin je het gebruiktquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat je - als je het in een Engelstalig nummer verwerkt - best ff moet gniffelen hoor, afhankelijk van in welke zin je het gebruikt
Toen ik op de Eurovisie persdag was met MissBliss en we ons in het Engels voorstelden aan de buitenlandse kandidaten om wat vragen te stellen stonden we ook allebei als een stel pubers te giechelen als we 'hi, we are from FOK!' moesten zeggen. En ik ben 39![]()
Je moest eens weten om wat voor stomme topics ik soms zit te gniffelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Kandidaat13 het volgende:
ghehehe,
en buiten dat, ik ben gewoon goedlachs ....
kan lachen om een scheet.... niks mis meekrijg je mooie rimpels van als ik later groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |