ik zit op mn telefoon dus dat werkt niet zo soepel. thnxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
22.00 uur. Zie hier: http://www.london2012.com(...)=11-august/list.html … zucht.
Hehe nee dat blijkt wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dát is hoogspringen, dat kent U niet.
Het was een grap. Ik wist het zelf ook niet en toen hielp Ambrosius me met die link.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ik zit op mn telefoon dus dat werkt niet zo soepel. thnx
Ik snap dit ook niet zo. Het totale aantal foutsprongen telt dus minder zwaar dan de foutsprongen op de laatste hoogte?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die Amerikaanse nu onder Hellebaut, telt dan alleen het aantal foutsprongen op de hoogste hoogte?
Knap. Maar als de wind van onderen waait dwarrelt die 'dikke zeug' er vanzelf overheen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef TheArt het volgende:
Shkolina ook in 1x over 2.00. Nog geen enkele foutsprong.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap. Maar als de wind van onderen waait dwarrelt die 'dikke zeug' er vanzelf overheen.
Zou fijn zijn. Ik like hem wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als we nou een Facebook pagina oprichten die Snelwandelen moet van de Olympische Spelen. En we verzamelen 10.000 likes, gaat De Telegraaf dan een nieuwsbericht plaatsen dat het Snelwandelen mogelijk van de Spelen verdwijnt?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als we nou een Facebook pagina oprichten die Snelwandelen moet van de Olympische Spelen. En we verzamelen 10.000 likes, gaat De Telegraaf dan een nieuwsbericht plaatsen dat het Snelwandelen mogelijk van de Spelen verdwijnt?
Dopingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
Hellebaut zou ook best een Turkse kunnen zijn. Je ziet haar nooit, maar bij de belangrijke wedstrijden staat ze er opeens weer
Ik like 'm welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Moet wel even erbij zeggen dat mijn opmerking meer gekscherend bedoeld is. Denk niet gelijk bij haar aan doping. Maar ik heb nooit zoveel met atleten die je nooit ziet, alleen boven komen drijven bij de kampioenschappen.quote:
Tja, uiteindelijk boeien voor de meeste atleten alleen de grote kampioenschappen echtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet wel even erbij zeggen dat mijn opmerking meer gekscherend bedoeld is. Denk niet gelijk bij haar aan doping. Maar ik heb nooit zoveel met atleten die je nooit ziet, alleen boven komen drijven bij de kampioenschappen.
De mijne ook niet hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet wel even erbij zeggen dat mijn opmerking meer gekscherend bedoeld is. Denk niet gelijk bij haar aan doping. Maar ik heb nooit zoveel met atleten die je nooit ziet, alleen boven komen drijven bij de kampioenschappen.
Kan ik me voorstellen, maar voor mij ben je dan geen echt groot kampioen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk boeien voor de meeste atleten alleen de grote kampioenschappen echt
Ik dacht dat je ging zeggen 'dat je zelf mag bepalen uit welke onderdelen de Olympische spelen bestaan.'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
Wat zou het trouwens mooi zijn als de Spelen over vier jaar echt interactief zijn. Da je echt helemaal zelf mag bepalen wat je kijkt, dus ook bij het atletiek zelf kunt kiezen welk onderdeel je kijkt![]()
[...]
Jahquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Hellebaut toch minimaal over 2.03 voor brons?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, zit er niet meer in. Goed toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Semenya?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Bij die 800 m zitten heul geen leuke vrouwen.
Dat doen we dan wel over acht jaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen 'dat je zelf mag bepalen uit welke onderdelen de Olympische spelen bestaan.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |