Springen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Ren je 5KM moet je nog springen om te winnen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
5000 meter vind ik eigenlijk maar saai
Ik zou dan toch maar kiezen voor de atleet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gun het Farah wel, maar het publiek niet. Dilemma.
Ben je niet zielsgelukkig geworden van in totaal 70 kilometer snelwandelen vandaag?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland moet de hockeyfinale maar winnen om me weer gelukkig te krijgen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef EL_Presidente het volgende:
sympathieke vent die winnaar van de 5000 meter Mohamed Farah
Maar daar wordt hij dus nooit voor gepakt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef IbanMayo het volgende:
Las vanmorgen een interessant artikel in NRC over nieuwe steroïd in de atletiek die nog niet op de dopinglijst staat. O.a. Farah gebruikt het. Jos Hermens had het ook over een grote lijst met attesten die Farah heeft voor andere producten.
OK dat is pas echt saai (en raar).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je niet zielsgelukkig geworden van in totaal 70 kilometer snelwandelen vandaag?
Dat hielp wel enorm jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je niet zielsgelukkig geworden van in totaal 70 kilometer snelwandelen vandaag?
Daily Mail die een Somalische Brit als held moeten beschrijvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Guard het volgende:
Zo hebben de Britten weer de "import Brit" kunnen toejuichen, vanaf maandag gewoon weer al die andere import Britten discrimineren
Lijkt mij zonder bewijs niet handig dat ze een naam noemen. Al is zijn progressie nog steeds opmerkelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef IbanMayo het volgende:
Las vanmorgen een interessant artikel in NRC over nieuwe steroïd in de atletiek die nog niet op de dopinglijst staat. O.a. Farah gebruikt het. Jos Hermens had het ook over een grote lijst met attesten die Farah heeft voor andere producten.
En het achterlijke is, dat er nooit en te nimmer ook maar iemand roept om het te schrappen van de Spelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat is pas echt saai (en raar).
22.00 uur. Zie hier: http://www.london2012.com(...)=11-august/list.html … zucht.quote:
Dát is hoogspringen, dat kent U niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Toch apart, 3 pogingen voor 1.93 en dan hup in 1x over de 1.97
Dat is OOK sport.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dát is hoogspringen, dat kent U niet.
Blijkbaar "second hand steroid" van Farrah, die was net langsgelopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Toch apart, 3 pogingen voor 1.93 en dan hup in 1x over de 1.97
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |