Ik vind de reclames bij ES ook zelden storend. Het zijn er wel veel, maar wel lekker kort. Enige jammer is dat je de reclames wel kan dromen, letterlijk dromen natuurlijk van Libanonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze dat heel goed doen, heel kort en op momenten dat het kan. Merkte ik al een paar keer, vanmorgen nog bij het schoonspringen.
je kan ook mooi aan het logo zien of het live isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind de reclames bij ES ook zelden storend. Het zijn er wel veel, maar wel lekker kort. Enige jammer is dat je de reclames wel kan dromen, letterlijk dromen natuurlijk van Libanon![]()
Bovendien zeggen ze het gewoon gelijk als iets een opgenomen worp of sprong is, dan doe ze niet alsof het live is.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind de reclames bij ES ook zelden storend. Het zijn er wel veel, maar wel lekker kort. Enige jammer is dat je de reclames wel kan dromen, letterlijk dromen natuurlijk van Libanon![]()
Bovendien zeggen ze het gewoon gelijk als iets een opgenomen worp of sprong is, dan doe ze niet alsof het live is.
Dat haar ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]Omdat ze een brilletje heeft zeker.
Niet als het om een opgenomen sprong gaat tijdens de live registratie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
je kan ook mooi aan het logo zien of het live is
Ik ben zelf ook meer van de actieve vakanties. Maar als je op zoek bent naar een rustige vakantie dan is Libanon gewoon een mooi alternatief voor Turkije, Griekenland etc. Alleen dan wat beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies ik ken ze ook al allemaal uit mijn hoofd, wat op zich wel goed is, je zapt niet weg omdat het maar heel kort is.
Trouwens, op vakantie naar Libanonlijkt mij nou niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |