Er is Hockey, Eredivisie voetbal en Atletiek. Begrijpelijk kansloosquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:24 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd wat de NOS hiermee doet :
Boksen 21:30 - 00:00:
• mannen licht vlieggewicht (49kg): finale
• mannen bantamgewicht (56 kg): finale
• mannen licht weltergewicht (64 kg): finale
• mannen middengewicht (75 kg): finale
• mannen zwaargewicht (91 kg): finale
Helaas gelijk met het hockey en London tonight. Waarschijnlijk alles bij de BBC te zien. Drie Britten in de finale en een wedstrijd Ierland - Brittania.
Dat begrijp ik. Dat verdient prioriteit. Het zal morgen misschien her en der een paar minuten zendtijd krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is Hockey, Eredivisie voetbal en Atletiek. Begrijpelijk kansloos
Mannen onder de 49 kilo wtfquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:24 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd wat de NOS hiermee doet :
Boksen 21:30 - 00:00:
• mannen licht vlieggewicht (49kg): finale
• mannen bantamgewicht (56 kg): finale
• mannen licht weltergewicht (64 kg): finale
• mannen middengewicht (75 kg): finale
• mannen zwaargewicht (91 kg): finale
Helaas gelijk met het hockey en London tonight. Waarschijnlijk alles bij de BBC te zien. Drie Britten in de finale en een wedstrijd Ierland - Brittania.
Dat dacht ik ook direct bij de opmerking van Van Galen. Terwijl dit juist een perfecte tv sport is. Het is spectaculair en duurt niet lang.quote:
Een herhaling van een hockeywedstrijd is op zich ook mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct bij de opmerking van Van Galen. Terwijl dit juist een perfecte tv sport is. Het is spectaculair en duurt niet lang.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn dat dwergen of zo?
Dan moet je je bril opzetten. Hij ziet er gewoon rond de veertig uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Van Galen is idd nog maar 40...hij ziet er minstens 10 jaar ouder uit.
en grappig dat het isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik ken de teksten van Koefnoen inmiddels uit m'n hoofd
Eurosport heb ik ook veel gekeken inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
De finale van de 10 meter platform zullen we wel niet te zien krijgen gok ik, wat wel logisch is, want dat is gelijk met de hockeyfinale, maar ik wil er zelfs op wedden dat we niet eens een samenvatting krijgen![]()
Van het schoonspringen heb ik bij de NOS nog niets gezien. Maar bij ES is het erg leuk om te volgen, met twee goede commentatoren (maar het gaat hier over de NOS, dus ik zal niets meer over ES zeggen)
Schandalig inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:19 schreef TheArt het volgende:
WTF......Er is gewoon nog een avond vol atletiek en wat gaat de NOS al doen: de balans opmakenPrutsers.
Geen last van kijk al sinds avond 1 geen NOSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Sautor het volgende:
Je kan er de klok op gelijk zetten dat er tot 21.00 geen sport te zien is
Na 2 weken kon ik hem zelfs bij z'n commentaar over waterpolo niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vage gast hoor die Robin van Gaalen, praat ook elke sport alsof ie er wat van af weet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |