SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die haters.Ja jullie trekken volle zalen.
OK jij bent een uitzondering.quote:
Had? Is hij niet meer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klipnap het volgende:
Gatver. Bieber had tenminste nog een normaal gezicht.
Hihiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OK jij bent een uitzondering.
Dit is Bieber met een updatequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klipnap het volgende:
Gatver. Bieber had tenminste nog een normaal gezicht.
HAHA QFTquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:32 schreef rubensanti het volgende:
Lijkt net zo'n lego kapsel
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een jongen.quote:Aanbid deze man hier
Heb je het nieuws gemist?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OK jij bent een uitzondering.
[..]
Had? Is hij niet meer?
Volgens mij is dat niet eens dezelfde jongen als in de OPquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een hommo. Mijn gaydar rinkelt
Achossie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gemist?
Bieber is ernstig verminkt door een fan.
staat het op nu.nl?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Even in een gif uitdrukken trouwens:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Eliquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:34 schreef Rezania het volgende:
Wie is hij, hoe oud is hij, en hoe oud is TS?
Nee, ik heb het van betrouwbare bronnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik heb het van betrouwbare bronnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HA1 Ts kan nog niet eens een normale afbeelding plaatsenquote:
daar heb je mequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
HA1 Ts kan nog niet eens een normale afbeelding plaatsen
Angstaanjagendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel schattig toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie hem als een zoon met benefits
Urker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie hem als een zoon met benefits
meer graagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel schattig toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
LompeHork, Oerbeer, Smegmanus, kom ons helpen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:39 schreef Klipnap het volgende:
Taylor Lautner redt dit topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alpaca.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:39 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:39 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallon Subject 16quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:41 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Hier TS, mijn bro CLay Kaczmarek om je topic wat op te fleuren [ afbeelding ]
krijg rsiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Alleen dat haar al.
Iemand! Yvonne! Danny!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan zijn haarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jan fapt erop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef LompeHork het volgende:
JanPiraat topic
Waz met deze topic?
Soberso!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan fapt erop.Moet ik dit pikken?
Baggerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef LompeHork het volgende:
JanPiraat topic
Waz met deze topic?
Gewoon klassiek JanPiraat topicquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef LompeHork het volgende:
JanPiraat topic
Waz met deze topic?
Clair de zeekoequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die hatersHier deze voor jullie:
[ afbeelding ]
Dode hinde op shirt gespotquote:
Daarom, geen rare shit hier. Enkel mooien posts.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon klassiek JanPiraat topicniemand weet waar het over gaat maar iedereen heeft plezier [ afbeelding ] daar doe ik het voor
Hier is die nog OK, maar die schapenkrullenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de echte homo uit die serie is minder gay dan die Eilie.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat heeft mijn haar ermee te maken ?
Is dat nog steeds op tv?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAAROM REAGEER JE ALS JE NIET WEET WAAR HET OVER GAAT? HE? HE????
Zag er niet uit nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier is die nog OK, maar die schapenkrullen![]()
Geen idee, ik moest Eilie googlen om achter de serie te komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is dat nog steeds op tv?
[..]
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat houdt ze vast
How dare you!quote:
Eiliequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest Eilie googlen om achter de serie te komen.
TeenNick.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja is nog steeds op tv, op MTV en TeenNick wordt het uitgezonden.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest Eilie googlen om achter de serie te komen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
Declan is de knappe god uit de serie.
Niet haten, Degrassi is Degrassi ja.quote:
Een imitatiepener.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat houdt ze vast
Ja, ik heb alleen dat stuk van Riley en Zane meegekregen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen dat stuk van Riley en Zane meegekregen.En alleen maar doordat ik zat te zappen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
UIt de oude doos.
Ja, nee half eh. Wel een transgender.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:53 schreef Rezania het volgende:
Zitten er nou eigenlijk nog homo's in Degrassi?
Hehe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee half eh. Wel een transgender.
Ja, ooit ook een keer een gymleraar homo verkrachterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:53 schreef Rezania het volgende:
Ze doen in ieder geval wel zo in die seriequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:53 schreef Rezania het volgende:
1 is wel genoeg manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Hier clay kaczmarek, om de boel nog te redden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Hier clay kaczmarek, om de boel nog te redden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat het enige wat hij doet op het scherm, rare gezichtsuitdrukkingen maken?quote:
hij kan heus ook weleens boos zijn hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat het enige wat hij doet op het scherm, rare gezichtsuitdrukkingen maken?
O wee als dat de transgender isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Voor sNoww
[ afbeelding ]
voor vandemar, ook knappe deerne toch
Ezio > De rest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:56 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Jonge, reznia, Clay en desmond zijn famillie hoor, dus ze hebben allebij de herringeren van Ezio en Altaïr
Nee dat is zij niet, duh. Dit is/was de BFF van Holly J.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
O wee als dat de transgender is![]()
Wel een puike jonge mejuffrouw!
Duh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:56 schreef Snowbells het volgende:
Declan is zoveel knapper dan die kut Eli.
Altaïr is more badass, hij ontwierp de hidden gun, poisen sting, double blades, en nog meer van die shit!quote:
Nicequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat is zij niet, duh. Dit is/was de BFF van Holly J.
[ afbeelding ]
[..]
Duh.
Maar Ezio rende op zijn 80ste nog over daken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:57 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Altaïr is more badass, hij ontwierp de hidden gun, poisen sting, double blades, en nog meer van die shit!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nicenu kan ik lekker dromen zometeen
Don't spoil the momentquote:
Ezio werd maar 67quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar Ezio rende op zijn 80ste nog over daken.
Nou en, Ezio is de echte baas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Ezio werd maar 67! Altaïr weigerde de sterven tot zijn 92ste
Iedereen is biseksueel geboren maar door wapens en drugs wordt het verdrukt door de meestenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Godsamme zeg, is bijna de helft van FOK! ineens bisexueel geworden ofzo?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Tropanzia het volgende:
Wat zullen die acteurs wel niet denken als ze dit topic lezen.
Hontquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een man of een vrouw?
Waarschijnlijk even veel als Justin Bieber als hij weer fapt op neppe naaktfoto's van zichzelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Tropanzia het volgende:
Man, kijk die wenkbrauwen en kaaklijn en lippen en weet ik veel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt ie nu ergens bij de 7/11 dus zal hier wel blij mee zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Tropanzia het volgende:
ik zeg dus ook, geen hshaat tegen ezio, die heeft een van de grootste brotherhoods samengestelt ooitquote:
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Man, kijk die wenkbrauwen en kaaklijn en lippen en weet ik veel.
Vrouw, duidelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Canadezen zien er toch uit als die 2 scheet-poppetjes in SouthPark?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YES wij Canadezen zijn bekend in Nederland!
Ik heb al zoveel verwijfde mannen gezien (nee, niet zo), dus ik wist het niet zeker.quote:
Ik zie't 'm zo doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even veel als Justin Bieber als hij weer fapt op neppe naaktfoto's van zichzelf.
Man, je ziet toch de adamsappelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nee wtf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Man, je ziet toch de adamsappel
Vervelend lachje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke en nu weer ontopic.
[ afbeelding ]
Jonge, kijk gewoon enkel de plaatjes die ik post en af en toe die van KLB.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:09 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Jongens ik ga moven, het word me hier iets te gay, en anders heb ik niet genoeg slaap
ajoo nichten!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
EEN LOTGENOOT. Niet dat ik Eli superleuk vind, maar toch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:10 schreef seiramu het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja ik ben 21 en ik kijk degrassi en Eli vind ik een leuke personage met een leuk en apart koppie.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:10 schreef seiramu het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja ik ben 21 en ik kijk degrassi en Eli vind ik een leuke personage met een leuk en apart koppie.
JIJ BENT OOK 21?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EEN LOTGENOOT. Niet dat ik Eli superleuk vind, maar toch.
Beetje zoals ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:12 schreef Rezania het volgende:
Ik vind hem een beetje jong. En zijn haar moet anders, veel korter, veel pittiger.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje zoals dit
[ afbeelding ]
Ik ben 20.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef seiramu het volgende:
[..]
JIJ BENT OOK 21?
Ik vind hem echt heel schattig maar dat komt ook door zijn rol, echt zo'n lieve vriend die veel om Clare geeft. Hij doet me denken aan mijn vriend. Alleen een stuk kleiner, meer emo en minder aantrekkelijk natuurlijk.
Die vriend van jou doet me aan mij denken alleen een stuk langer, minder emo en aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef seiramu het volgende:
[..]
JIJ BENT OOK 21?
Ik vind hem echt heel schattig maar dat komt ook door zijn rol, echt zo'n lieve vriend die veel om Clare geeft. Hij doet me denken aan mijn vriend. Alleen een stuk kleiner, meer emo en minder aantrekkelijk natuurlijk.
quote:
Good enoughquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben 20.Over halfjaar 21.
Ja, hij houdt echt van haar omg.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, en Adam is ook leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:16 schreef seiramu het volgende:
[..]
Good enough.
Haha ja. Ik vind hem ook echt een van de boeiendste personages uit Degrassi.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, en Adam is ook leuk.
O, dat weet ik nietquote:
Ja hij is ook een van mijn favorieten. Hoewel ik nog steeds een meisje zie als hem zie. Niet vreemd omdat hij een meisje is lichamelijk maar toch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, en Adam is ook leuk.
whateverquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:19 schreef vandermar het volgende:
Maar nu ga ik pitten want anders ben ik morgen brak.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:19 schreef vandermar het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:18 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ja hij is ook een van mijn favorieten. Hoewel ik nog steeds een meisje zie als hem zie. Niet vreemd omdat hij een meisje is lichamelijk maar toch.
SlAPAP LEKKER LIEVE MEISJES KIJKER.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:19 schreef vandermar het volgende:
Omg wat mn topic al niet kan doen zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:20 schreef seiramu het volgende:
Leuk deze gifs, die gaan in mijn fobo.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg wat mn topic al niet kan doen zegsorry ik pink hier ff een traantje weg dit vind ik mooi ;__;
Adams broer is toch Drew?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja!Ik vind het lastig. En zijn/haar broer.
K-C is ook leuk.
[..]
SlAPAP LEKKER LIEVE MEISJES KIJKER.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:22 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Zit ie toevallig bij de Beatles?
omgggg je kan te ver gaan hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:22 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Zit ie toevallig bij de Beatles?
platonisch tockquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Let je even op je woorden viezerik?
Oh wacht ik dacht dat je het over K-C had toen je zei 'haar/zijn broer', nevermind! K-C vind ik gewoon een leuke personage. Drew is echtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa. Die met Bianca vreemding. Arme Alli
[..]
Let je even op je woorden viezerik?
Omg hihihquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
DEZE ZAG IK VANDAAG NOG OP TV!!!1
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:25 schreef seiramu het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat je het over K-C had toen je zei 'haar/zijn broer', nevermind! K-C vind ik gewoon een leuke personage. Drew is echtvieze cheater. Past goed bij de slet Bianca.
Yep, Sav en Declan ook. Ik vind het jammer dat Declan en Holly J niet meer samen zijn, ik vond ze leuk samen maar Sav is heel lief dus zo erg vind ik het ook weer nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad.Ook hoe hij elk meisje nakeek en alles.
![]()
Kan daar echt boos om worden.
Sav is trouwens ook tof.
No harmquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:28 schreef Rezania het volgende:
Ik post trouwens gewoon random gifjes, bedoel er niks mee.
Ja inderdaad, maar ze verschilden uiteindelijk toch teveel, zoals dat ook te zien was in die aflevering toen het uitgemaakt werd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:27 schreef seiramu het volgende:
[..]
Yep, Sav en Declan ook. Ik vind het jammer dat Declan en Holly J niet meer samen zijn, ik vond ze leuk samen maar Sav is heel lief dus zo erg vind ik het ook weer niet
JAAA JA.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:28 schreef Rezania het volgende:
Ik post trouwens gewoon random gifjes, bedoel er niks mee.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ze verschilden uiteindelijk toch teveel, zoals dat ook te zien was in die aflevering toen het uitgemaakt werd.Ze leefde zijn droom ipv dr eigen. En dat met Sav is niet zo serieus toch? Althans dat zeggen ze steeds.
[..]
JAAA JA.
Ja maar toch vond ik Declan leuker met Holly J en niet omdat Declan rijker is ofzo haha.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ze verschilden uiteindelijk toch teveel, zoals dat ook te zien was in die aflevering toen het uitgemaakt werd.Ze leefde zijn droom ipv dr eigen. En dat met Sav is niet zo serieus toch? Althans dat zeggen ze steeds.
[..]
JAAA JA.
Omg komt dat seizoen binnenkort nog uit ja ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:32 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ja maar toch vond ik Declan leuker met Holly J en niet omdat Declan rijker is ofzo haha.
Eli is trouwens een van de weinige uit de huidige cast die in seizoen 12 terugkomt (nu zenden ze seizoen 10 uit in Nederland geloof ik).
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:32 schreef vandermar het volgende:
in californiacation zitten ook knappe vrouwen. ik verwacht daar gifjes van. gr gr vanuit bed
Hmm. Seireus? Ik weet niet, kijk nu volgens mij verschillende door elkaar..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:32 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ja maar toch vond ik Declan leuker met Holly J en niet omdat Declan rijker is ofzo haha.
Eli is trouwens een van de weinige uit de huidige cast die in seizoen 12 terugkomt (nu zenden ze seizoen 10 uit in Nederland geloof ik).
Ja!!111quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg komt dat seizoen binnenkort nog uit ja ?
eentje in je foboquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:32 schreef vandermar het volgende:
in californiacation zitten ook knappe vrouwen. ik verwacht daar gifjes van. gr gr vanuit bed
quote:
Ok, sorry! Je hebt gelijk! Ik heb het van mijn zusje gehoord (14 en ik ben 21 en we volgen allebei Degrassiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Seireus? Ik weet niet, kijk nu volgens mij verschillende door elkaar..NIET SPIOELIRERN!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:34 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ok, sorry! Je hebt gelijk! Ik heb het van mijn zusje gehoord (14 en ik ben 21 en we volgen allebei Degrassi)
ziet er niet bepaald uit als een vrouwelijkgeslachtsdierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fap ze, schatieder zn ding
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
ziet er niet bepaald uit als een vrouwelijkgeslachtsdier
Alleen tv. Ik wil het online volgen maar mijn zusje vind het leuk om die serie en huidige gebeurtenissen met haar vriendinnen te bespreken die het ook op tv kijken en niet online willen kijken. En ik vind het leuk om de serie met haar te bespreken haha dus ik volg het op tv (samen met haar op de bank meestalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het is dan ook keileuk. Maakt niet uit.
Kijk je alleen op tv? Of ook online?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
ziet er niet bepaald uit als een vrouwelijkgeslachtsdier
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten gesneuvelde soldaten!
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:37 schreef seiramu het volgende:
[..]
Alleen tv. Ik wil het online volgen maar mijn zusje vind het leuk om die serie en huidige gebeurtenissen met haar vriendinnen te bespreken die het ook op tv kijken en niet online willen kijken. En ik vind het leuk om de serie met haar te bespreken haha dus ik volg het op tv (samen met haar op de bank meestal)
hank maakt het weldegelijk iets uit of het vrouwelijk is hoorquote:
omg dankjequote:
wiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg wat nuttigs over Eli gaarne
Bietjsss?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bietjsss?ik hou van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wilde ik even zeggen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hahah thanks jij ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom fijn over dit:
[ afbeelding ]
Haha nee, Eli is iets te jong en ik vind hem gewoon heel schattig en een lieve vriend voor Clarequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omg dankjefijne dromen
hopelijk beland je straks in Degrassi en beleef je kekke avonturen en een trio met je vriendje en Eli
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:42 schreef Beach het volgende:
[..]
ik hou van jedat wilde ik even zeggen
Een echte Beatle!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg wat nuttigs over Eli gaarne
Hoezo is 2:43 te laat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT ZEG JE VERDOMME TE LAAT, IK ZEG: TE LAAT! !!!11!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT ZEG JE VERDOMME TE LAAT, IK ZEG: TE LAAT! !!!11!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Als mijn liefde voor jou een drug is wel ja.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
eeuwig zonde van die meloen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |