SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die haters.Ja jullie trekken volle zalen.
OK jij bent een uitzondering.quote:
Had? Is hij niet meer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klipnap het volgende:
Gatver. Bieber had tenminste nog een normaal gezicht.
Hihiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OK jij bent een uitzondering.
Dit is Bieber met een updatequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klipnap het volgende:
Gatver. Bieber had tenminste nog een normaal gezicht.
HAHA QFTquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:32 schreef rubensanti het volgende:
Lijkt net zo'n lego kapsel
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een jongen.quote:Aanbid deze man hier
Heb je het nieuws gemist?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OK jij bent een uitzondering.
[..]
Had? Is hij niet meer?
Volgens mij is dat niet eens dezelfde jongen als in de OPquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een hommo. Mijn gaydar rinkelt
Achossie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gemist?
Bieber is ernstig verminkt door een fan.
staat het op nu.nl?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Even in een gif uitdrukken trouwens:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Eliquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:34 schreef Rezania het volgende:
Wie is hij, hoe oud is hij, en hoe oud is TS?
Nee, ik heb het van betrouwbare bronnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik heb het van betrouwbare bronnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HA1 Ts kan nog niet eens een normale afbeelding plaatsenquote:
daar heb je mequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
HA1 Ts kan nog niet eens een normale afbeelding plaatsen
Angstaanjagendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel schattig toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie hem als een zoon met benefits
Urker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie hem als een zoon met benefits
meer graagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel schattig toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
LompeHork, Oerbeer, Smegmanus, kom ons helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |