quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:19 schreef vandermar het volgende:
Maar nu ga ik pitten want anders ben ik morgen brak.
Ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:18 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ja hij is ook een van mijn favorieten. Hoewel ik nog steeds een meisje zie als hem zie. Niet vreemd omdat hij een meisje is lichamelijk maar toch.
SlAPAP LEKKER LIEVE MEISJES KIJKER.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:19 schreef vandermar het volgende:
Maar nu ga ik pitten want anders ben ik morgen brak.
Omg wat mn topic al niet kan doen zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:20 schreef seiramu het volgende:
Leuk deze gifs, die gaan in mijn fobo.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg wat mn topic al niet kan doen zegsorry ik pink hier ff een traantje weg dit vind ik mooi ;__;
Adams broer is toch Drew?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja!Ik vind het lastig. En zijn/haar broer.
K-C is ook leuk.
[..]
SlAPAP LEKKER LIEVE MEISJES KIJKER.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:22 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Zit ie toevallig bij de Beatles?
omgggg je kan te ver gaan hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:22 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Zit ie toevallig bij de Beatles?
platonisch tockquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Let je even op je woorden viezerik?
Oh wacht ik dacht dat je het over K-C had toen je zei 'haar/zijn broer', nevermind! K-C vind ik gewoon een leuke personage. Drew is echtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa. Die met Bianca vreemding. Arme Alli
[..]
Let je even op je woorden viezerik?
Omg hihihquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
DEZE ZAG IK VANDAAG NOG OP TV!!!1
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:25 schreef seiramu het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat je het over K-C had toen je zei 'haar/zijn broer', nevermind! K-C vind ik gewoon een leuke personage. Drew is echtvieze cheater. Past goed bij de slet Bianca.
Yep, Sav en Declan ook. Ik vind het jammer dat Declan en Holly J niet meer samen zijn, ik vond ze leuk samen maar Sav is heel lief dus zo erg vind ik het ook weer nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad.Ook hoe hij elk meisje nakeek en alles.
![]()
Kan daar echt boos om worden.
Sav is trouwens ook tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |