quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:32 schreef vandermar het volgende:
in californiacation zitten ook knappe vrouwen. ik verwacht daar gifjes van. gr gr vanuit bed
Hmm. Seireus? Ik weet niet, kijk nu volgens mij verschillende door elkaar..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:32 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ja maar toch vond ik Declan leuker met Holly J en niet omdat Declan rijker is ofzo haha.
Eli is trouwens een van de weinige uit de huidige cast die in seizoen 12 terugkomt (nu zenden ze seizoen 10 uit in Nederland geloof ik).
Ja!!111quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg komt dat seizoen binnenkort nog uit ja ?
eentje in je foboquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:32 schreef vandermar het volgende:
in californiacation zitten ook knappe vrouwen. ik verwacht daar gifjes van. gr gr vanuit bed
quote:
Ok, sorry! Je hebt gelijk! Ik heb het van mijn zusje gehoord (14 en ik ben 21 en we volgen allebei Degrassiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Seireus? Ik weet niet, kijk nu volgens mij verschillende door elkaar..NIET SPIOELIRERN!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:34 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ok, sorry! Je hebt gelijk! Ik heb het van mijn zusje gehoord (14 en ik ben 21 en we volgen allebei Degrassi)
ziet er niet bepaald uit als een vrouwelijkgeslachtsdierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fap ze, schatieder zn ding
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
ziet er niet bepaald uit als een vrouwelijkgeslachtsdier
Alleen tv. Ik wil het online volgen maar mijn zusje vind het leuk om die serie en huidige gebeurtenissen met haar vriendinnen te bespreken die het ook op tv kijken en niet online willen kijken. En ik vind het leuk om de serie met haar te bespreken haha dus ik volg het op tv (samen met haar op de bank meestalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het is dan ook keileuk. Maakt niet uit.
Kijk je alleen op tv? Of ook online?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
ziet er niet bepaald uit als een vrouwelijkgeslachtsdier
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten gesneuvelde soldaten!
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:37 schreef seiramu het volgende:
[..]
Alleen tv. Ik wil het online volgen maar mijn zusje vind het leuk om die serie en huidige gebeurtenissen met haar vriendinnen te bespreken die het ook op tv kijken en niet online willen kijken. En ik vind het leuk om de serie met haar te bespreken haha dus ik volg het op tv (samen met haar op de bank meestal)
hank maakt het weldegelijk iets uit of het vrouwelijk is hoorquote:
omg dankjequote:
wiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg wat nuttigs over Eli gaarne
Bietjsss?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bietjsss?ik hou van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wilde ik even zeggen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |