Nou en, Ezio is de echte baas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Ezio werd maar 67! Altaïr weigerde de sterven tot zijn 92ste
Iedereen is biseksueel geboren maar door wapens en drugs wordt het verdrukt door de meestenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Godsamme zeg, is bijna de helft van FOK! ineens bisexueel geworden ofzo?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Tropanzia het volgende:
Wat zullen die acteurs wel niet denken als ze dit topic lezen.
Hontquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een man of een vrouw?
Waarschijnlijk even veel als Justin Bieber als hij weer fapt op neppe naaktfoto's van zichzelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Tropanzia het volgende:
Man, kijk die wenkbrauwen en kaaklijn en lippen en weet ik veel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt ie nu ergens bij de 7/11 dus zal hier wel blij mee zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Tropanzia het volgende:
ik zeg dus ook, geen hshaat tegen ezio, die heeft een van de grootste brotherhoods samengestelt ooitquote:
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Man, kijk die wenkbrauwen en kaaklijn en lippen en weet ik veel.
Vrouw, duidelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Canadezen zien er toch uit als die 2 scheet-poppetjes in SouthPark?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YES wij Canadezen zijn bekend in Nederland!
Ik heb al zoveel verwijfde mannen gezien (nee, niet zo), dus ik wist het niet zeker.quote:
Ik zie't 'm zo doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even veel als Justin Bieber als hij weer fapt op neppe naaktfoto's van zichzelf.
Man, je ziet toch de adamsappelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nee wtf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Man, je ziet toch de adamsappel
Vervelend lachje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke en nu weer ontopic.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |