Het is natuurlijk niet zijn eerste hamstringblessure.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ernstig zijn blessure is. Ben niet zo bekend met hordenblessures, ik meed de horden een beetje.
Het viel me op dat iedereen aan het schreeuwen was en hij zat wat krampachtig in zijn stoeltjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet er maar op letten
Ik was er niet goed in en ik had andere doelen. Polshoog was een andere angst, dat die stok brak. Verder deed ik toch vooral wat ik wél konquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je heel wil blijven is dat wel het beste ja.
Kun je roeien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er niet goed in en ik had andere doelen. Polshoog was een andere angst, dat die stok brak. Verder deed ik toch vooral wat ik wél kon
Tja, dat maakt het wel erg lastig ja. Ik hoop dat hij nog 1x durft te vlammen. Maar ik zou het begrijpenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zijn eerste hamstringblessure.
Dat kan ik altijd nog eens gaan proberen. Ik doe op het moment alleen nog schaken.quote:
70 km nog wel.quote:
Een van de dingen die me 't meest bijbleef van Sydney 2000 (temidden van alle successen van de Nederlandse sporters).quote:
Dat doen ze gewoon rennend snelwandelend hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Redefine het volgende:
Ja ze staan achter ieder bosje, omdat al die snelwandelaars een keertje ook echt moeten poepen he.
hhh.nlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef reddevil1408 het volgende:
is een live stream van de huldiging?
Mensen die voor hun plezier naar snelwandelen kijken zijn licht masochistisch. Zelf heb ik veel van Sydney gezien, maar dat beeld alleen als fragment.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom iedereen dit fragment live heeft meegemaakt. Ik ben er zelf te jong voor, maar.. snelwandelen was toch niet echt een 'favoriete' kijksport
telegraaf.nlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef reddevil1408 het volgende:
RRAAAHquote:
Ik ga morgen ook gewoon het laatste deel van de 50 km kijken, om iedereen die gediskwalificeerd wordt weer lekker achter m'n schermpje uit te lachen. Snelwandelen is beschamender dan FOK!kenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die voor hun plezier naar snelwandelen kijken zijn licht masochistisch. Zelf heb ik veel van Sydney gezien, maar dat beeld alleen als fragment.
Ik 'viel' erin, het zag er zo bizar uit dat snelwandelen. En ze was bijna bij de finish en het was een Australische dus ik dacht, hey, ik ga even kijken hoe gek het Australische publiek in dat stadion wordt als ze binnen komt waggelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die voor hun plezier naar snelwandelen kijken zijn licht masochistisch. Zelf heb ik veel van Sydney gezien, maar dat beeld alleen als fragment.
Wel bizar dat ze dat live uitzonden dan. Als het toen ook op de laatste volledige dag was, tenminste.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik 'viel' erin, het zag er zo bizar uit dat snelwandelen. En ze was bijna bij de finish en het was een Australische dus ik dacht, hey, ik ga even kijken hoe gek het Australische publiek in dat stadion wordt als ze binnen komt waggelen.
En toen gebeurde dat dus.
Toen zonden ze nog live uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel bizar dat ze dat live uitzonden dan. Als het toen ook op de laatste volledige dag was, tenminste.
Ja, maar dan nog. Ik zou ze eerder de basketbalfinale of de voetbalfinale zien uitzenden ofzoquote:
Die is al lang geweest... Of bedoel je in HHH?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef reddevil1408 het volgende:
Ik kijk liever naar Aicha dan naar Rob Trip, wat jij?quote:
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Aicha dan naar Rob Trip, wat jij?
Vreselijk zou dat als sporter het ergste vinden dat opgefokte zuipfestijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.hollandheinekenhouse.nl/livestream
En dat je een bronzen medaille moet vieren met "We are the Champions". De schaamte voorbij. En dan een Humberto die schijtlollig staat te doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:19 schreef maril het volgende:
[..]
Vreselijk zou dat als sporter het ergste vinden dat opgefokte zuipfestijn.
En dat Humberto je nog net niet het publiek in duwt. Dan denk je, even een korte huldiging, sta je er een kwartier als topsporter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat je een bronzen medaille moet vieren met "We are the Champions". De schaamte voorbij. En dan een Humberto die schijtlollig staat te doen.
Humberto had mazzel dat er zo weinig judomedailles waren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat Humberto je nog net niet het publiek in duwt. Dan denk je, even een korte huldiging, sta je er een kwartier als topsporter.
Is er ooit iemand geweest die de HHH-huldiging geweigerd heeft?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat Humberto je nog net niet het publiek in duwt. Dan denk je, even een korte huldiging, sta je er een kwartier als topsporter.
Gelukkig, want dat blijft een leuk programma.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:16 schreef maril het volgende:
In 2013 komt er weer een avondetappe. Dat je het weet,
Dat gaat nog wel gebeuren, het bestaat nog niet zo lang en wordt steeds banaler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is er ooit iemand geweest die de HHH-huldiging geweigerd heeft?
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_naar_Smeets__.htmlquote:Volleyballers niet aan tafel bij Smeets
Van onze redactie
AMSTERDAM - Beachvolleyballers Reinder Nummerdor en Richard Schuil zijn niet van plan vrijdagavond aan te schuiven bij Mart Smeets.
Foto: ANP Kippa
De twee mannen zouden eigenlijk in de NOS-studio aanwezig zijn, maar beide volleyballers kiezen ervoor weg te blijven. "Dat is een bewuste keuze", vertelt Nummerdor weten aan NUsport.
Afgelopen week kwam Smeets in opspraak na een veelbesproken interview met volleybalster Manon Flier, de vriendin van Nummerdor. "Daar heeft het ook mee te maken", vervolgt de 35-jarige Nummerdor. Belangrijker voor hem en Schuil is echter de negatieve manier waarop Smeets zich in het verleden over beachvolleybal heeft uitgelaten.
"Het gaat met name om het vooroordeel dat Smeets heeft ten opzichte van mijn sport. Daar heeft hij de afgelopen jaren duidelijk zijn mening over gegeven. Dan heb ik geen zin om nu na onze vierde plaats daar aan te schuiven. Daar pas ik voor."
quote:Nummerdor en Schuil niet naar Smeets
LONDEN - Beachvolleyballers Reinder Nummerdor en Richard Schuil zijn niet van plan vrijdagavond aan te schuiven aan tafel bij Mart Smeets. Het duo zou eigenlijk in de NOS-studio aanwezig zijn, maar beide volleyballers kiezen ervoor weg te blijven.Door Anne Joldersma © ANP
"Dat is een bewuste keuze", laat Nummerdor weten aan NUsport. Afgelopen week kwam de anchorman in opspraak na een veelbesproken interview met volleybalster Manon Flier, de vriendin van Nummerdor.
"Daar heeft het ook mee te maken", vervolgt de 35-jarige Nummerdor. "Maar het gaat met name om het vooroordeel dat Smeets heeft ten opzichte van mijn sport. Daar heeft hij de afgelopen jaren duidelijk zijn mening over gegeven."
"Dan heb ik geen zin om nu na onze vierde plaats daar aan te schuiven. Daar pas ik voor."
"Ook als we goud hadden gewonnen, waren we er niet gaan zitten", vult zijn partner Schuil aan. De ervaren (beach)volleyballer zegt de uitzending met Flier teruggekeken te hebben. "Tja, het was een beetje respectloos", blijft hij nuchter. "Maar ik geloof dat ik niet de enige ben die er zo over denkt."
"We moesten er vanavond gaan zitten, maar ja en dan? Dan word je met de grond gelijk gemaakt. Daar heb ik geen zin in. Mart heeft gewoon niets met beachvolleybal. Dat is duidelijk."
Genoten
Schuil wil ook het op de Olympische Spelen gecreëerde beeld van zijn sport in stand houden.
"Laat de mensen in Nederland maar het positieve beeld houden dat ze nu hebben. Dat moet je niet de grond in laten boren door één man. Ik heb genoten van het stadion en de mensen. Het zag er prachtig uit."
Toch is het ergens ook jammer dat ze niet in de studio zijn vrijdagavond. "De hele uitzending staat een beetje in het teken van Right to Play. Ook wij zijn daar ambassadeur van. Daarom is het wel jammer."
Dat klopt wel een beetje, maar meer andersom, alsof ie het tegen een dementerende bejaarde had.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:42 schreef Lemans24 het volgende:
Mart Smeets was nog het meest denigrerend naar die trampolinepsringster. Daar praatte hij tegen alsof ze acht jaar oud was
Sterker nog, in plaats van 31quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:42 schreef Lemans24 het volgende:
Die uitzending met Manon Flier vond ik niet heel anders dan andere uitzendingen. Ja, het ging een beetje weinig over Nummerdor en een beetje veel over Flier. Maar wie zat er nou in de uitzending? Precies, Manon Flier! Waarom zou het dan niet over Flier mogen gaan, ze vond het zelf volgens mij ook best leuk om over haar bioscoopbezoekjes te praten, bijna een kwartier lang.
Mart Smeets was nog het meest denigrerend naar die trampolinepsringster. Daar praatte hij tegen alsof ze acht jaar oud was, in plaats van zeventien.
Er zijn toch ook nog wel sporters die verbaal sterk genoeg zijn om van zich af te bijten? Het is nou net of iedereen weerloos tegenover Smeets komt te zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier het originele en wat uitgebreidere verhaal:
"We moesten er vanavond gaan zitten, maar ja en dan? Dan word je met de grond gelijk gemaakt."
Schippers was niet weerloos, die kreeg het voor elkaar om op meerdere vragen geen antwoord te geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn toch ook nog wel sporters die verbaal sterk genoeg zijn om van zich af te bijten? Het is nou net of iedereen weerloos tegenover Smeets komt te zitten.
afvoerputje van het atletiekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ziet er werkelijk niet uit.
Nee, NOS zelf, Mart heeft er even niks mee te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:29 schreef TheGOAT het volgende:
Die 'docu' over Dorian die nu aan staat is dat van het programma van Mart?
Ja geweldig. Een herhaling van een maand geleden. Maar weer naar de BBC zapt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, NOS zelf, Mart heeft er even niks mee te maken.
Daarna komt de docu over Epke.
Dokter Epkequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Een herhaling van een maand geleden. Maar weer naar de BBC zapt.
Ik heb veel van de uitzendingen gezien, en ik merk dat ik Mart na zeven weken een beetje beu ben. Maar dat was ik waarschijnlijk iedere presentator wel geweest. Ik denk niet dat de uitzending van gister anders was dan van vorige week.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:57 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending.
Waarom kon ( Mart ) dit vorige week niet ?
Ik bedoelde de turnster!quote:
Vraag ik me ook af. Sinds vorig weekend zit Mart in een veel positievere 'vibe'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:57 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending.
Waarom kon ( Mart ) dit vorige week niet ?
Misschien moest hij wel van de regie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:39 schreef knep het volgende:
[..]
Vraag ik ook. Sinds vorig weekend zit Mart in een veel positievere 'vibe'.
Daarnaast zijn er veel minder irritante fouten en versprekingen en weten WE inmiddels ook veel meer.
Hij zegt wel dat die kritiek hem niets doet maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zijn houding wat aangepast heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |