Het is natuurlijk niet zijn eerste hamstringblessure.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ernstig zijn blessure is. Ben niet zo bekend met hordenblessures, ik meed de horden een beetje.
Het viel me op dat iedereen aan het schreeuwen was en hij zat wat krampachtig in zijn stoeltjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet er maar op letten
Ik was er niet goed in en ik had andere doelen. Polshoog was een andere angst, dat die stok brak. Verder deed ik toch vooral wat ik wél konquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je heel wil blijven is dat wel het beste ja.
Kun je roeien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er niet goed in en ik had andere doelen. Polshoog was een andere angst, dat die stok brak. Verder deed ik toch vooral wat ik wél kon
Tja, dat maakt het wel erg lastig ja. Ik hoop dat hij nog 1x durft te vlammen. Maar ik zou het begrijpenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zijn eerste hamstringblessure.
Dat kan ik altijd nog eens gaan proberen. Ik doe op het moment alleen nog schaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |