i even dont know how two women.... unless u have to scissor or somethingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Paumen en Dirkse van den Heuvel.
FTFYquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef Thomas-sama het volgende:
kutsletjes!![]()
Aymar Willemijn Bos verdient goud!
in turnen heb je iets wat de Engelsen kennen als "Paummel horse"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef TLC het volgende:
[..]
i even dont know how two women.... unless u have to scissor or something
Jij neemt je eigen voorraad mee toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef golfer het volgende:
Het Olympisch dorp is vanaf nu helemaal onveilig. De hockeymeiden worden losgelaten.
Hopelijk zijn er nog genoeg condooms aanwezig?
wtf zegquote:
Lekker boeiend. Wie luistert er naar verliezers?quote:
Argentijnse speelsters: ,,Nederlandse hoeren"quote:
Riepen ze de nacht voor de finale. Intimidatiepoging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Wie luistert er naar verliezers?
Nou inderdaad die argentino's zagen er echt uit als arbeidersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Argentijnse speelsters: ,,Nederlandse hoeren"
Nederlandse hoeren: ,,Wij kunnen er ook niks aan doen dat we er zo goed uit zien"
Denk het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Leatherface het volgende:
Krijgt Willemijn Bos nou toch een medaille?
Eoa gerucht dat de Argentijnse speelsters vannacht om 01:30 local time onder aan het raam van het hotel van de NL speelsters "HOLLAND HOEREN" zouden hebben staan gillen.quote:
Als het goed is krijgen alle spelers die ook echt minuten gemaakt hebben tijdens het toernooi een medaille. Het zou vreemd zijn als Vermeulen er geen krijgt en die ander de laatste wedstrijd erbij komt en er wel een krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Ben benieuwd of Klaas Vermeulen morgen de laatste minuut nog even ingebracht wordt als het toch al 4-0 staat
Een mooiere revanche daarvoor is er niet. Maar Max Caldas zou dat gezegd hebben. Als het waar is horen we dat morgen denk ik wel bij Mart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa gerucht dat de Argentijnse speelsters vannacht om 01:30 local time onder aan het raam van het hotel van de NL speelsters "HOLLAND HOEREN" zouden hebben staan gillen.
Al zou het waar zijn, wie boeit het wat?
Ach! Ze zagen de bui al hangen zekerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa gerucht dat de Argentijnse speelsters vannacht om 01:30 local time onder aan het raam van het hotel van de NL speelsters "HOLLAND HOEREN" zouden hebben staan gillen.
Al zou het waar zijn, wie boeit het wat?
Nou da's leuk, dan was er ook wel een zwemster (Femke Heemskerk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef Redefine het volgende:
Als het goed is krijgen alle spelers die ook echt minuten gemaakt hebben tijdens het toernooi een medaille. Het zou vreemd zijn als Vermeulen er geen krijgt en die ander de laatste wedstrijd erbij komt en er wel een krijgt.
Over dit verhaal neem ik aan: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Holland-hoeren.dhtmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld Hinkelien Schreuder. Het klopt dat ze niet het podium op mogen, maar ze krijgen altijd een medaille die estafette zwemmers/lopers in de series.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou da's leuk, dan was er ook wel een zwemster (Femke Heemskerk?![]()
) die in de series wel meegezwommen heeft maar in de finale niet. En die stond er echt niet tussen toen de medailles uitgedeeld werde hoor
Echt ja? Dat zou dan wel tof zijn tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bedoeld Hinkelien Schreuder. Het klopt dat ze niet het podium op mogen, maar ze krijgen altijd een medaille die estafette zwemmers/lopers in de series.
Dat is bijvoorbeeld minimaal 1 van de medailles van Phelps.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt ja? Dat zou dan wel tof zijn toch
Die gebroken oogkas? Ja. Net zoals die ander die stick op het hoofd kreeg. Beide gevallen dat de verdedigster er nog even tussen wil duiken. Dan kun je dus een stick raken. Maar het getuigd natuurlijk wel van mentaliteit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wed nog dat dat per ongeluk was ook.
Ja, ook dat was nooit opzettelijk natuurlijk. je bent dan gewoon best dom als je ziet waar de stick is, waar de bal is, en je duikt daar dan tussen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gebroken oogkas? Ja. Net zoals die ander die stick op het hoofd kreeg. Beide gevallen dat de verdedigster er nog even tussen wil duiken. Dan kun je dus een stick raken. Maar het getuigd natuurlijk wel van mentaliteit.
Woonbootquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.hollandheinekenhouse.nl/livestream
geen aanrader
Het publiek krijgt de DJ die het verdient.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Barst nederland van het DJ talent, krijg je dit. :-)
Waar is Rick van der Ven als je hem nodig hebt.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar is Rick van der Ven als je hem nodig hebt.
Dat maakt het niet opeens beter.quote:
Omfg tokenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:21 schreef Mani89 het volgende:
Kan Token nu weer opflikkeren van het podium? Atleten willen we zien.
He can play bass.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:21 schreef Mani89 het volgende:
Kan Token nu weer opflikkeren van het podium? Atleten willen we zien.
Geleerd van de beste denkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:25 schreef marcodej het volgende:
Juist Humberto, helemaal uitmelken en rekken zo'n ongemakkelijk moment.
Net 18.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef Redefine het volgende:
Hoe oud is ze? Dat heb ik nog niet meegekregen van Humberto.
Ik had idd geen smiley geplaatst, maar ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik sarcastisch wasquote:
Ohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had idd geen smiley geplaatst, maar ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik sarcastisch was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |