Zij is het mannetje in de relatiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Sheepcidus het volgende:
deze is toch lesbisch met ene sasha?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, begint een beetje triest te w.. Oh ELLEN IS OP TV.
ellen niet toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Sheepcidus het volgende:
omgebouwdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De tering daar loop een manwijf. Die blonde in dat rode pakje
Niet lesbisch, wel met Saschaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Zou zo maar kunnen dat die binnenkort aangereden wordtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Niet lesbisch, wel met Sascha
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
Als je met hem hebt ben je ook een soort van lesbisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
Soort vrije trap door een super vrije trappen nemer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mooie medailly, maar ik vraag me af of een alternatief bestaat voor de penalty corner in het hockey? Ik vind het zo ontzettend saai om te zien hoe groot de focus daarop is.
Geen pot, wel op zoek naar die gouden pot hockeysters (Telegraaf).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
Wat is dat hier met dat.lesbische? Is iedereen hier.pot.ofzo.
is goeien garp omdat haar vriend sacha heet snap jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eerder het stukje van de Telegraaf pot -> liefdeskoppel Paumen/Dirkse van den Heuvel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
is goeien garp omdat haar vriend sacha heet snap je
Sommige speelsters en vermoed ook sommige users...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
Niet eens Chariots of Firequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet eens Chariots of FireDie hebben we nog niet gehoord.
Alleen daarom al ben ik blij dat de Spelen er bijna opzittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet eens Chariots of FireDie hebben we nog niet gehoord.
Inderdaad. Het is net alsof je een uur in de lift staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen daarom al ben ik blij dat de Spelen er bijna opzitten
Die hockeyen ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
He daar loopt er een op van die springveren
Bahama's
Saschaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
Ja, maar dan de 4 x 70 minuten.quote:
Je hebt hem gekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sascha![]()
hoef ik ook nooit meer mee te praten/zien
Heeft ie je hart gebroken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sascha![]()
hoef ik ook nooit meer mee te praten/zien
ja, zat op school bij mijn zusquote:
Ik vond hem bij ER best meevallen, maar alles daarbuiten komt hij niet goed over nee. Ook iemand die hem kende zei al dat het niet echt een sympathieke gast was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, zat op school bij mijn zus
geen leuke jongen
quote:
Paumen en Dirkse van den Heuvel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef TLC het volgende:
Welke twee hockeysters zijn een stelletje ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |