Zij is het mannetje in de relatiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Sheepcidus het volgende:
deze is toch lesbisch met ene sasha?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, begint een beetje triest te w.. Oh ELLEN IS OP TV.
ellen niet toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Sheepcidus het volgende:
omgebouwdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De tering daar loop een manwijf. Die blonde in dat rode pakje
Niet lesbisch, wel met Saschaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Zou zo maar kunnen dat die binnenkort aangereden wordtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Niet lesbisch, wel met Sascha
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
Als je met hem hebt ben je ook een soort van lesbisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
Soort vrije trap door een super vrije trappen nemer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mooie medailly, maar ik vraag me af of een alternatief bestaat voor de penalty corner in het hockey? Ik vind het zo ontzettend saai om te zien hoe groot de focus daarop is.
Geen pot, wel op zoek naar die gouden pot hockeysters (Telegraaf).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
Wat is dat hier met dat.lesbische? Is iedereen hier.pot.ofzo.
is goeien garp omdat haar vriend sacha heet snap jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
Wat is dat hier met dat.lesbische? Is iedereen hier.pot.ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |