Da's van Arie en Silvester, jij moet een Grolsch drinker zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, en iets met cake bakken met je vrouw.. ken je die?
ligt in?quote:
Je bedoelt gewoon fred come to bed?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yoep van het Hek, hans teeuwen bert visser uhm....
btw ik ken dat liedje van E-rotic welalleen in een andere versie volgens mij of ik heb het altijd anders verstaan kan ook nog.... te druk met dansen ...
Gaan we hier verder?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Eurodance.
That's the way... we like it.
In de buurt van tiel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ligt in?
me google doet het niet (excuse a lá 2012)
In de buurt van tielquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, maar de vraag is waar?
[..]
I second that.
nope, bier komt er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's van Arie en Silvester, jij moet een Grolsch drinker zijn.
Da's nog redelijk dichtbij ook!quote:
ik zeg doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's nog redelijk dichtbij ook!
Ja zoek jij eens een nummer voor mij!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon fred come to bed?
Het kan gewoon geen toeval zijn, jij moet die Grolsch Ceedee hebben die je ooit eens bij je Grolsch Lemon 2.5 kreeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nope, bier komt er bij mij niet in.
Rum cola...
Havana club rum om precies te zijn.
7 años Havana club rum is top of the bill
Tot morgen dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's nog redelijk dichtbij ook!
Wat gaan we eigenlijk doen, Huppelmuts?quote:
Bier drinken en kut roepen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk doen, Huppelmuts?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zoek jij eens een nummer voor mij!!
I'll make you woof like a dog!
Ik kan nergens de jijbuis ervan vinden!
Wacht wat.quote:
Ook vanuit Groningen en Limburg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht wat.
Vervoer wordt geregeld?
Tja, dat andere topic gaat niet zo rap, je moet toch wat he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gaan we hier verder?Even wat zoeken...
Ja diequote:
Heb ik mij ooit misdragen dan?quote:
Bier altijd +1, en kut roepen ben ik ook aardig gevorderd in. Gezellig om mede-Gilles de la Tourette-patienten te vinden, op een anders verloren vrijdagavond.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik mij ooit misdragen dan?
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon fred come to bed?
Dus tot morgen? Neem je luchtbed mee!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bier altijd +1, en kut roepen ben ik ook aardig gevorderd in. Gezellig om mede-Gilles de la Tourette-patienten te vinden, op een anders verloren vrijdagavond.
Trip down memorylane coming up!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehe
NOSTALGIE.... kom maar op met de YT's
Gaan we zwemmen samen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus tot morgen? Neem je luchtbed mee!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehe
NOSTALGIE.... kom maar op met de YT's
Nee, bier drinken en kut roepen!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij ook dat die staartjes haar erg charmant staan?
Chickaaaaaaaaaaaaaquote:
Hoi!quote:
Ga ik zeker niet vergeten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chickaaaaaaaaaaaaa
Naalden al in je tas?
Hihiquote:
Zeker! Ben trots op mezelf.. kreeg vandaag 50 euro voor 5 dagen fulltime klussen bij mn zusje..quote:
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! Ben trots op mezelf.. kreeg vandaag 50 euro voor 5 dagen fulltime klussen bij mn zusje..
heb een grapje gemaakt dat ik nog nooit zo onderbetaald ben geweest in mn leven en heb dr dr lekker van mee uit eten genomen JEEJFeelgood!! Let love rule!!
gewoon heel gezellig avondje gehadquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Voelt fijn.. eindelijk elkaar niet de schedel in geslagen vandaag hahahaha
Lolwut? Top 10 techno anthems?quote:
Sure, why not?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Hoe is policy tegenwoordig ... YT's mogen toch nog steeds?
Geen verstand van muzieksoorten!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Lolwut? Top 10 techno anthems?
DIT is techno...
ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:ik
[..]
Ik bedoel wie sloeg vroeger nooit zijn broertje of zusje in elkaar
Je MOET in elke post een verwijzing naar tieten doen, anders krijg je een note.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Hoe is de policy tegenwoordig ... YT's mogen toch nog steeds?
Ik niet. Daarvoor is het leeftijdsverschil te grootquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zit ik goed met mn UIquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je MOET in elke post een verwijzing naar tieten doen, anders krijg je een note.
quote:
NICE tryquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je MOET in elke post een verwijzing naar tieten doen, anders krijg je een note.
Was ie goed ja?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon heel gezellig avondje gehad
Die van mij lokte ik altijd naar boven (sliep op een zolderkamer om even aan een stereotypering te voldoen) met de uitspraak dat ik ''iets'' voor 'r had. Als ze dan aarzelend voet bovenaan de trap zette, pompte ik mijn vuist vol in 'r gelaat. Mooie tijden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik alleen als het 'nodig' was
Was ik bezig met techno dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, maar het is wel zo. De zooi die je post heeft niets met techno te maken.
Hij heeft van jou een Evie of Destruction gemaakt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Evie het volgende:
[..]nou ik werd altijd wel onnodig geslagen door mn stomme broer.. maar daar heeft ie heel veel spijt van en terecht
Want ik ben awsome muhaha
Wat evil!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die van mij lokte ik altijd naar boven (sliep op een zolderkamer om even aan een stereotypering te voldoen) met de uitspraak dat ik ''iets'' voor 'r had. Als ze dan aarzelend voet bovenaan de trap zette, pompte ik mijn vuist vol in 'r gelaat. Mooie tijden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die van mij lokte ik altijd naar boven (sliep op een zolderkamer om even aan een stereotypering te voldoen) met de uitspraak dat ik ''iets'' voor 'r had. Als ze dan aarzelend voet bovenaan de trap zette, pompte ik mijn vuist vol in 'r gelaat. Mooie tijden.
Zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft van jou een Evie of Destruction gemaakt?
Dude, lighten up. We waren expres wat foute muziek uit de 90ies aan het posten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, maar het is wel zo. De zooi die je post heeft niets met techno te maken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, wel met baggerhouse. En een van die YT-inkjes die je plaatste noemde zichzelf wél techno.quote:
Nee, het was een soort gerechtigheid zou je kunnen zeggen.quote:
Dat zou goed kunnen.quote:
Ik heb mijn broertje vaak geslagen maar ik was nooit zo gemeen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de uploader denkt dat het techno is hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, wel met baggerhouse. En een van die YT-inkjes die je plaatste noemde zichzelf wél techno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |