Thanks, maar de vraag is waar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spanning ende sensatie!!
En morgen een leuke meet, u is welkom
I second that.quote:
Da's van Arie en Silvester, jij moet een Grolsch drinker zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, en iets met cake bakken met je vrouw.. ken je die?
ligt in?quote:
Je bedoelt gewoon fred come to bed?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yoep van het Hek, hans teeuwen bert visser uhm....
btw ik ken dat liedje van E-rotic welalleen in een andere versie volgens mij of ik heb het altijd anders verstaan kan ook nog.... te druk met dansen ...
Gaan we hier verder?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Eurodance.
That's the way... we like it.
In de buurt van tiel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ligt in?
me google doet het niet (excuse a lá 2012)
In de buurt van tielquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, maar de vraag is waar?
[..]
I second that.
nope, bier komt er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's van Arie en Silvester, jij moet een Grolsch drinker zijn.
Da's nog redelijk dichtbij ook!quote:
ik zeg doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's nog redelijk dichtbij ook!
Ja zoek jij eens een nummer voor mij!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon fred come to bed?
Het kan gewoon geen toeval zijn, jij moet die Grolsch Ceedee hebben die je ooit eens bij je Grolsch Lemon 2.5 kreeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nope, bier komt er bij mij niet in.
Rum cola...
Havana club rum om precies te zijn.
7 años Havana club rum is top of the bill
Tot morgen dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's nog redelijk dichtbij ook!
Wat gaan we eigenlijk doen, Huppelmuts?quote:
Bier drinken en kut roepen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk doen, Huppelmuts?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zoek jij eens een nummer voor mij!!
I'll make you woof like a dog!
Ik kan nergens de jijbuis ervan vinden!
Wacht wat.quote:
Ook vanuit Groningen en Limburg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht wat.
Vervoer wordt geregeld?
Tja, dat andere topic gaat niet zo rap, je moet toch wat he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gaan we hier verder?Even wat zoeken...
Ja diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |