Ach arme jij, en nu?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met broer en zoon op pad.
Ik ben de kleinste,
Nu ben ik weer thuis en aan de zuipquote:
Zo erg miste je me dus ook weer niet, anders had je wel ge-apptquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ben ik weer thuis en aan de zuip
Heb ik jouw nummer dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg miste je me dus ook weer niet, anders had je wel ge-appt
Oh, eens kijken danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij wel hoor.. Iets met verhuizen en hulp
Je ging opeens met je moeder naar de zwarte markt in Tiel, was 15-7quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je ging opeens met je moeder naar de zwarte markt in Tiel, was 15-7
Voor morgen?quote:
Grrrquote:
Hoe de neuk weet ik nou wanneer ik vertrek als ze nu niet kunnen vertellen wanneer ik moet vertrekken?quote:Dit reisadvies houdt geen rekening met wijzigingen in de treindienst op de dag zelf. Plan voor een actueel reisadvies uw reis vlak voor vertrek.
Niks, grommen naar jou is gewoon leukquote:
Handig wel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet ik nou wanneer ik vertrek als ze nu niet kunnen vertellen wanneer ik moet vertrekken?
Bad doggy.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, grommen naar jou is gewoon leuk
Dit gesprek gaat de verkeerde kant opquote:
Jij begon hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat de verkeerde kant op
Ja kan gebeuren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
meer dan 258 nieuwe postsen ik was maar 2,5u weg.
Wat gaaf!!quote:
3 bier pas hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel drank heb jij al op?
Nou ja, het was meer een vraag, heb je al genoeg bier op om hiervan uit je dak te gaan:quote:
Zijn dat gebruiksproducten dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat gaaf!!
Roy, was het de bedoeling dat iedereen wat mee nam?
Zo ja dan neem ik Evie, WT en Mono mee
Onmogelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer een vraag, heb je al genoeg bier op om hiervan uit je dak te gaan:
Mono welquote:
quote:
Ik ben in een Hazes stemmingquote:
IK HEB HET GOED GEDAAN MAAR OOK ZO FOUT GEDAAAAAAAAAAAANquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fout, jij bent nu in een Twenty 4 Seven bui.
Die gaan wij zingen samen morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GOED GEDAAN MAAR OOK ZO FOUT GEDAAAAAAAAAAAAN
Jij wil dat iedereen doof wordt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die gaan wij zingen samen morgen
Ja, je weet toch waar ik werk of niet dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil dat iedereen doof wordt?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, je weet toch waar ik werk of niet dan.
IN EEN DISCOTHEEEEEEKKKKKquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GOED GEDAAN MAAR OOK ZO FOUT GEDAAAAAAAAAAAAN
Bakkes he over onze enige echte volkszangerquote:
Bloed, zweet en tranen hoorquote:
Ik wist niet dat jij van het hacken en trekken was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef -Engel- het volgende:
Twitters script loopt niet echt lekker zeg....
Ik zie nu de source code
Tjah, over *smaak* valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes he over onze enige echte volkszanger
let wel... enige echte ...dode....volkszanger...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes he over onze enige echte volkszanger
Helemaal niet... maar als je gewoon het script niet laat lopen en vervolgens dit toont...<div class="alert-messagesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van het hacken en trekken was.
Forever alone?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben in de stemmig voor in een discotheek
Ben ik oud als ik toegeef dat ik die single gewoon kén?quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben ik oud als ik toegeef dat ik die single gewoon kén?
Dan ben je van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whuh? Dit hoor je toch gewoon te kennen, of noem je me nu oud?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Van oraal tot anaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ZIE HET RODE LICHT!!
DE GORDIJNEN ZIJN GESLOTEN VOOR MIJJJJJJJJJJ
IK WEET JE LIGT DAAR OP JE BED
MET DIE KERELS OM JE HEEN
IK VOEL DAT IK MOET LOPEN
WANT IK WIL JOU NIET KOPENNNNNNNNNNNNNNN
Maar sowieso heel sexy!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whuh? Dit hoor je toch gewoon te kennen, of noem je me nu oud?
En dik zeker ook hè!!!
Cue_quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie is die andere dame dan of staat jouw icoontje verkeerd?
Dan is ie wel oudquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je van mijn leeftijd.
Hoi ^^
Nasaal toch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van oraal tot anaal
kan het allemaal
bij de raamprostituee,
binnen,
maar het kan ook buiten
en dat heet massaal
en is met je neus,
tegen de ruiten.
quote:
ja volgens mij wel, en iets met cake bakken met je vrouw.. ken je die?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nasaal toch.
Hoe heette die cabaratier ookalweer, was dat niet dezelfde met die van:
Elke herfst kreeg ik weer een hartverzakking als mijn vader naar buiten keek en zei:
Wanneer ga je die vieze blaadjes eens opruimen
En ik dacht: ow jee, hij heeft ze gevonden.
Een paar jaquote:
Hoi!quote:
Yoep van het Hek, hans teeuwen bert visser uhm....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nasaal toch.
Hoe heette die cabaratier ookalweer, was dat niet dezelfde met die van:
Elke herfst kreeg ik weer een hartverzakking als mijn vader naar buiten keek en zei:
Wanneer ga je die vieze blaadjes eens opruimen
En ik dacht: ow jee, hij heeft ze gevonden.
Wat brengt u hier?quote:
Een klik met de muisknop.quote:
Oh en luister niet naar Roy, die vertelt alleen maar leugens over mij !!quote:
Gezelligheid in 1 knopdrukdingustquote:
Ik vertel niks anders dan de waarheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en luister niet naar Roy, die vertelt alleen maar leugens over mij !!
Spanning ende sensatie!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat blijkt. Wat is hier zoal te beleven buiten foute eurodance-plaatjes om?
meet? waar?! Daar?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spanning ende sensatie!!
En morgen een leuke meet, u is welkom
quote:
Eurodance.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat blijkt. Wat is hier zoal te beleven buiten foute eurodance-plaatjes om?
Boven-Leeuwenquote:
Face down, ass upquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Eurodance.
That's the way... we like it.
muziekmanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Eurodance.
Thanks, maar de vraag is waar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spanning ende sensatie!!
En morgen een leuke meet, u is welkom
I second that.quote:
Da's van Arie en Silvester, jij moet een Grolsch drinker zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, en iets met cake bakken met je vrouw.. ken je die?
ligt in?quote:
Je bedoelt gewoon fred come to bed?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yoep van het Hek, hans teeuwen bert visser uhm....
btw ik ken dat liedje van E-rotic welalleen in een andere versie volgens mij of ik heb het altijd anders verstaan kan ook nog.... te druk met dansen ...
Gaan we hier verder?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Eurodance.
In de buurt van tiel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ligt in?
me google doet het niet (excuse a lá 2012)
In de buurt van tielquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, maar de vraag is waar?
[..]
I second that.
nope, bier komt er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's van Arie en Silvester, jij moet een Grolsch drinker zijn.
Da's nog redelijk dichtbij ook!quote:
ik zeg doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's nog redelijk dichtbij ook!
Ja zoek jij eens een nummer voor mij!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon fred come to bed?
Het kan gewoon geen toeval zijn, jij moet die Grolsch Ceedee hebben die je ooit eens bij je Grolsch Lemon 2.5 kreeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nope, bier komt er bij mij niet in.
Rum cola...
Havana club rum om precies te zijn.
7 años Havana club rum is top of the bill
Tot morgen dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's nog redelijk dichtbij ook!
Wat gaan we eigenlijk doen, Huppelmuts?quote:
Bier drinken en kut roepen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk doen, Huppelmuts?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zoek jij eens een nummer voor mij!!
I'll make you woof like a dog!
Ik kan nergens de jijbuis ervan vinden!
Wacht wat.quote:
Ook vanuit Groningen en Limburg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht wat.
Vervoer wordt geregeld?
Tja, dat andere topic gaat niet zo rap, je moet toch wat he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gaan we hier verder?Even wat zoeken...
Ja diequote:
Heb ik mij ooit misdragen dan?quote:
Bier altijd +1, en kut roepen ben ik ook aardig gevorderd in. Gezellig om mede-Gilles de la Tourette-patienten te vinden, op een anders verloren vrijdagavond.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik mij ooit misdragen dan?
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon fred come to bed?
Dus tot morgen? Neem je luchtbed mee!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bier altijd +1, en kut roepen ben ik ook aardig gevorderd in. Gezellig om mede-Gilles de la Tourette-patienten te vinden, op een anders verloren vrijdagavond.
Trip down memorylane coming up!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehe
NOSTALGIE.... kom maar op met de YT's
Gaan we zwemmen samen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus tot morgen? Neem je luchtbed mee!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehe
NOSTALGIE.... kom maar op met de YT's
Nee, bier drinken en kut roepen!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij ook dat die staartjes haar erg charmant staan?
Chickaaaaaaaaaaaaaquote:
Hoi!quote:
Ga ik zeker niet vergeten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chickaaaaaaaaaaaaa
Naalden al in je tas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |