Wat gaaf!!quote:
3 bier pas hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel drank heb jij al op?
Nou ja, het was meer een vraag, heb je al genoeg bier op om hiervan uit je dak te gaan:quote:
Zijn dat gebruiksproducten dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat gaaf!!
Roy, was het de bedoeling dat iedereen wat mee nam?
Zo ja dan neem ik Evie, WT en Mono mee
Onmogelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer een vraag, heb je al genoeg bier op om hiervan uit je dak te gaan:
Mono welquote:
quote:
Ik ben in een Hazes stemmingquote:
IK HEB HET GOED GEDAAN MAAR OOK ZO FOUT GEDAAAAAAAAAAAANquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fout, jij bent nu in een Twenty 4 Seven bui.
Die gaan wij zingen samen morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GOED GEDAAN MAAR OOK ZO FOUT GEDAAAAAAAAAAAAN
Jij wil dat iedereen doof wordt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die gaan wij zingen samen morgen
Ja, je weet toch waar ik werk of niet dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil dat iedereen doof wordt?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, je weet toch waar ik werk of niet dan.
IN EEN DISCOTHEEEEEEKKKKKquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GOED GEDAAN MAAR OOK ZO FOUT GEDAAAAAAAAAAAAN
Bakkes he over onze enige echte volkszangerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |