Bloed, zweet en tranen hoorquote:
Ik wist niet dat jij van het hacken en trekken was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef -Engel- het volgende:
Twitters script loopt niet echt lekker zeg....
Ik zie nu de source code
Tjah, over *smaak* valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes he over onze enige echte volkszanger
let wel... enige echte ...dode....volkszanger...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes he over onze enige echte volkszanger
Helemaal niet... maar als je gewoon het script niet laat lopen en vervolgens dit toont...<div class="alert-messagesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van het hacken en trekken was.
Forever alone?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben in de stemmig voor in een discotheek
Ben ik oud als ik toegeef dat ik die single gewoon kén?quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben ik oud als ik toegeef dat ik die single gewoon kén?
Dan ben je van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whuh? Dit hoor je toch gewoon te kennen, of noem je me nu oud?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Van oraal tot anaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ZIE HET RODE LICHT!!
DE GORDIJNEN ZIJN GESLOTEN VOOR MIJJJJJJJJJJ
IK WEET JE LIGT DAAR OP JE BED
MET DIE KERELS OM JE HEEN
IK VOEL DAT IK MOET LOPEN
WANT IK WIL JOU NIET KOPENNNNNNNNNNNNNNN
Maar sowieso heel sexy!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whuh? Dit hoor je toch gewoon te kennen, of noem je me nu oud?
En dik zeker ook hè!!!
Cue_quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie is die andere dame dan of staat jouw icoontje verkeerd?
Dan is ie wel oudquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je van mijn leeftijd.
Hoi ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |