ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:ik
[..]
Ik bedoel wie sloeg vroeger nooit zijn broertje of zusje in elkaar
Je MOET in elke post een verwijzing naar tieten doen, anders krijg je een note.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Hoe is de policy tegenwoordig ... YT's mogen toch nog steeds?
Ik niet. Daarvoor is het leeftijdsverschil te grootquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zit ik goed met mn UIquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je MOET in elke post een verwijzing naar tieten doen, anders krijg je een note.
quote:
NICE tryquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je MOET in elke post een verwijzing naar tieten doen, anders krijg je een note.
Was ie goed ja?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon heel gezellig avondje gehad
Die van mij lokte ik altijd naar boven (sliep op een zolderkamer om even aan een stereotypering te voldoen) met de uitspraak dat ik ''iets'' voor 'r had. Als ze dan aarzelend voet bovenaan de trap zette, pompte ik mijn vuist vol in 'r gelaat. Mooie tijden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik alleen als het 'nodig' was
Was ik bezig met techno dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, maar het is wel zo. De zooi die je post heeft niets met techno te maken.
Hij heeft van jou een Evie of Destruction gemaakt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Evie het volgende:
[..]nou ik werd altijd wel onnodig geslagen door mn stomme broer.. maar daar heeft ie heel veel spijt van en terecht
Want ik ben awsome muhaha
Wat evil!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die van mij lokte ik altijd naar boven (sliep op een zolderkamer om even aan een stereotypering te voldoen) met de uitspraak dat ik ''iets'' voor 'r had. Als ze dan aarzelend voet bovenaan de trap zette, pompte ik mijn vuist vol in 'r gelaat. Mooie tijden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die van mij lokte ik altijd naar boven (sliep op een zolderkamer om even aan een stereotypering te voldoen) met de uitspraak dat ik ''iets'' voor 'r had. Als ze dan aarzelend voet bovenaan de trap zette, pompte ik mijn vuist vol in 'r gelaat. Mooie tijden.
Zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft van jou een Evie of Destruction gemaakt?
Dude, lighten up. We waren expres wat foute muziek uit de 90ies aan het posten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, maar het is wel zo. De zooi die je post heeft niets met techno te maken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, wel met baggerhouse. En een van die YT-inkjes die je plaatste noemde zichzelf wél techno.quote:
Nee, het was een soort gerechtigheid zou je kunnen zeggen.quote:
Dat zou goed kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |