Wacht wat.quote:
Ook vanuit Groningen en Limburg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht wat.
Vervoer wordt geregeld?
Tja, dat andere topic gaat niet zo rap, je moet toch wat he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gaan we hier verder?Even wat zoeken...
Ja diequote:
Heb ik mij ooit misdragen dan?quote:
Bier altijd +1, en kut roepen ben ik ook aardig gevorderd in. Gezellig om mede-Gilles de la Tourette-patienten te vinden, op een anders verloren vrijdagavond.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik mij ooit misdragen dan?
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon fred come to bed?
Dus tot morgen? Neem je luchtbed mee!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bier altijd +1, en kut roepen ben ik ook aardig gevorderd in. Gezellig om mede-Gilles de la Tourette-patienten te vinden, op een anders verloren vrijdagavond.
Trip down memorylane coming up!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehe
NOSTALGIE.... kom maar op met de YT's
Gaan we zwemmen samen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus tot morgen? Neem je luchtbed mee!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... die ken ik nog beter.... hehehe
NOSTALGIE.... kom maar op met de YT's
Nee, bier drinken en kut roepen!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij ook dat die staartjes haar erg charmant staan?
Chickaaaaaaaaaaaaaquote:
Hoi!quote:
Ga ik zeker niet vergeten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chickaaaaaaaaaaaaa
Naalden al in je tas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |