En eerder het stukje van de Telegraaf pot -> liefdeskoppel Paumen/Dirkse van den Heuvel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
is goeien garp omdat haar vriend sacha heet snap je
Sommige speelsters en vermoed ook sommige users...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
Wat is dat hier met dat.lesbische? Is iedereen hier.pot.ofzo.
Niet eens Chariots of Firequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet eens Chariots of FireDie hebben we nog niet gehoord.
Alleen daarom al ben ik blij dat de Spelen er bijna opzittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet eens Chariots of FireDie hebben we nog niet gehoord.
Inderdaad. Het is net alsof je een uur in de lift staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen daarom al ben ik blij dat de Spelen er bijna opzitten
Die hockeyen ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
He daar loopt er een op van die springveren
Bahama's
Saschaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Niet lesbisch, wel met Sascha
[ afbeelding ]
gladjakkuuwwrrr
Ja, maar dan de 4 x 70 minuten.quote:
Je hebt hem gekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sascha![]()
hoef ik ook nooit meer mee te praten/zien
Heeft ie je hart gebroken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sascha![]()
hoef ik ook nooit meer mee te praten/zien
ja, zat op school bij mijn zusquote:
Ik vond hem bij ER best meevallen, maar alles daarbuiten komt hij niet goed over nee. Ook iemand die hem kende zei al dat het niet echt een sympathieke gast was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, zat op school bij mijn zus
geen leuke jongen
quote:
Paumen en Dirkse van den Heuvel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef TLC het volgende:
Welke twee hockeysters zijn een stelletje ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |