Vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Komen er weer een paar achter dat Sacha Visser Ellen neukt.
Moet je nagaan dat het geluid nog beter te horen is bij andere zenders dan de NOS. Waarom die in vredesnaam altijd het stadiongeluid weg moeten draaien.quote:
bbc3 heeft echt super geluid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat het geluid nog beter te horen is bij andere zenders dan de NOS. Waarom die in vredesnaam altijd het stadiongeluid weg moeten draaien.
Er moet verschil zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef henkde_j het volgende:
De mannen spelen veel strakker en sneller
Volgens mij was dat 'prutbandje van de Britten' Kleintje Pils. Ze zijn ingehuurd voor het hele evenement.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef marcodej het volgende:
Kleintje Pils is duidelijk beter dan dat prutsbandje van de Britten.
Elke keer als ik die naam zie denk ik dat het een vrouw is en dan paar seconde er na: Oh neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Komen er weer een paar achter dat Sacha Visser Ellen neukt.
Inderdaad. Volgens mij spelen ze ook in het HHHquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 'prutbandje van de Britten' Kleintje Pils. Ze zijn ingehuurd voor het hele evenement.
Ja je hoort publiek en zelfs de spelers heel duidelijk.quote:
En geen Philip Kooke, dubbel winstquote:
Dus ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Dirkse van den Heuvel werd daar even vol op de stick geraakt. Blinde scheids.
Doen ze allemaal hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef marcodej het volgende:
Argentijnsen steeds duidelijk op zoek naar de voet.
Nederland ook, ieder team.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef marcodej het volgende:
Argentijnsen steeds duidelijk op zoek naar de voet.
Nee, de voorgaande wedstrijden stond er een brits bandje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 'prutbandje van de Britten' Kleintje Pils. Ze zijn ingehuurd voor het hele evenement.
6quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef henkde_j het volgende:
Weet trouwens iemand welk nummer dat is in de dode spel momenten?
nee dat is nummer 9quote:
Nou, het was soms wel jammer bij andere wedstrijden dat ze het geluid wegdraaiden bij de volksliederen bij de medaille ceremonies, dan kon je de mensen niet mee horen zingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja je hoort publiek en zelfs de spelers heel duidelijk.
Maar naast!quote:SC
quote:
Toen ik het postte dacht ik al. Nu antwoordt vast iemand met een cijferquote:
Jummie!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef Oidipous het volgende:
Die Argentijnse heeft flinke jetsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |