quote:
Balletje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
11 tegen 11 de bal is rond zou Genee zeggen
De brilstand! JAH JAH!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
11 tegen 11 de bal is rond zou Genee zeggen
Sacha Visser doet haar geen goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Op het hockeyveld ziet Hoog er eigenlijk niet uit.
Bitjes zijn niet echt charmant nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Op het hockeyveld ziet Hoog er eigenlijk niet uit.
Dit meen je niet ..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sacha Visser doet haar geen goed
Er zitten ook wat britten zuur te kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een oranje op de tribunes, mooi!
je heb gewoon een kk pcquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
écht elke keer die nos stream naar de ziekte als ik ff naar een andere tab ga, waaaarom![]()
![]()
![]()
![]()
Of andersomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Komen er weer een paar achter dat Sacha Visser Ellen neukt.
toch al bijna een topic volquote:
Is waarschijnlijkerquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zo eens zien of BBC3 alweer uitzendt, die stream is hier niet zo soepeltjes
hahaquote:
BBC HDquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zo eens zien of BBC3 alweer uitzendt, die stream is hier niet zo soepeltjes
Vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Moet je nagaan dat het geluid nog beter te horen is bij andere zenders dan de NOS. Waarom die in vredesnaam altijd het stadiongeluid weg moeten draaien.quote:
bbc3 heeft echt super geluid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat het geluid nog beter te horen is bij andere zenders dan de NOS. Waarom die in vredesnaam altijd het stadiongeluid weg moeten draaien.
Er moet verschil zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef henkde_j het volgende:
De mannen spelen veel strakker en sneller
Volgens mij was dat 'prutbandje van de Britten' Kleintje Pils. Ze zijn ingehuurd voor het hele evenement.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef marcodej het volgende:
Kleintje Pils is duidelijk beter dan dat prutsbandje van de Britten.
Elke keer als ik die naam zie denk ik dat het een vrouw is en dan paar seconde er na: Oh neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad. Volgens mij spelen ze ook in het HHHquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 'prutbandje van de Britten' Kleintje Pils. Ze zijn ingehuurd voor het hele evenement.
Ja je hoort publiek en zelfs de spelers heel duidelijk.quote:
En geen Philip Kooke, dubbel winstquote:
Dus ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Dirkse van den Heuvel werd daar even vol op de stick geraakt. Blinde scheids.
Doen ze allemaal hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef marcodej het volgende:
Argentijnsen steeds duidelijk op zoek naar de voet.
Nederland ook, ieder team.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef marcodej het volgende:
Nee, de voorgaande wedstrijden stond er een brits bandje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 'prutbandje van de Britten' Kleintje Pils. Ze zijn ingehuurd voor het hele evenement.
6quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef henkde_j het volgende:
Weet trouwens iemand welk nummer dat is in de dode spel momenten?
nee dat is nummer 9quote:
Nou, het was soms wel jammer bij andere wedstrijden dat ze het geluid wegdraaiden bij de volksliederen bij de medaille ceremonies, dan kon je de mensen niet mee horen zingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja je hoort publiek en zelfs de spelers heel duidelijk.
Maar naast!quote:SC
quote:
Toen ik het postte dacht ik al. Nu antwoordt vast iemand met een cijferquote:
Jummie!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef Oidipous het volgende:
Die Argentijnse heeft flinke jetsers.
Tuurlijk wel. Anti-Argentinië.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
De britten zijn vast niet voor Nederland
Zie het maar als een schwalbe die geaccepteerd isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef marcodej het volgende:
Falklands, iemand?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Is alleen het verkeerde cijferquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toen ik het postte dacht ik al. Nu antwoordt vast iemand met een cijfer
Want de Engelsen en Argentijnen gaan zo goed met elkaar om. Daar is ook helemaal geen oorlog tussen geweest enzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Die hebben het nog steeds niet op elkaar idd. Plus natuurlijk het verlies in de halve finale.quote:
Zelfs dat niet. accent op de menquote:
Jij hebt ook nog last van duitser haatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want de Engelsen en Argentijnen gaan zo goed met elkaar om. Daar is ook helemaal geen oorlog tussen geweest enzo
Over het algemeen spreken ze alles echt prima uit, daar is wat oefentijd in gaan zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. accent op de men
Iets van pauw men
Is dat een pass voor gratis sex?quote:
Uh nee, niet eens een beetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog last van duitser haat
Nee iemand die voor seks bedankt.quote:
Twee keer raden hoe dat zou komen! Sven!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
Van As echt steeds sterk aan de bal.
Beste van het veld tot op heden bij Oranje ja...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
Altijd wel, alleen is de eindpass niet altijd goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
Nee, zijn schatjes juist!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef henkde_j het volgende:
Zijn wel krengen volgens mij die Argentijnen
Absoluut. Ze geven commentaar. Droog, feitelijk en oog voor detail en mooie acties.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
De Britse commentatoren zijn eigenlijk nooit 'voor iemand', vooral voor de beste speler(s) en kunnen goed spel waarderen; zie ook het commentaar van gisteravond bij de heren.
Verschil is dat GB en Argentinie nog steeds met elkaar in de clinch liggen over de Falklands.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog last van duitser haat
Dan zijn ze allemaal ongesteld vandaagquote:
Van As is ook al jaren een van de beste speelsters ter wereld. Met o.a. Paumen, Aymar etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beste van het veld tot op heden bij Oranje ja...
20-20quote:
Ga eens snel weg!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef TheArt het volgende:
Wie kan Kleintje Pils even afschieten?
Dank.
We hebben het sleutelwoord voor de avondquote:
Gemotiveerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal ongesteld vandaag
Echt hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef TheArt het volgende:
Dank.
Heey, ze speelden tulpen uit amsterdam <3quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef TheArt het volgende:
Dank.
Peter Hellenbrand en Rick van de Ven even waarschuwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef TheArt het volgende:
Dank.
Dat! Geweldig toch als je daar bij bent in dat stadion, lekker meeblèren!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Heey, ze speelden tulpen uit amsterdam <3
hahahiihooohhoquote:
Of voor de TV en de buren lastig vallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat! Geweldig toch als je daar bij bent in dat stadion, lekker meeblèren!
Dat zou best eens kunnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat degene die scoort Olympisch goud wint
Dat beeld van kakkers is volgens mij wel een beetje achterhaaldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
Druk 'n punt dames, druk 'n punt!
grote kans jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor! M'n zusje is zelf keepsterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat beeld van kakkers is volgens mij wel een beetje achterhaald
Oja, heb je de heren gezien en het volkslied net gehoord?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mits in het juiste doelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Die namen blijf ik toch grappig vinden, jammer dat Kiki Collot D'Escury niet is opgeroepenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef Eenskijken het volgende:
wtf die argentijnse chick had geen oma onderbroek eronder zoals de rest, maar een string
Ik bedoel dan vooral dat ze de term 'druk een punt' gebruiken i.p.v. scoor een goalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, heb je de heren gezien en het volkslied net gehoord?
Dat doen ze allemaal alleen NL komt niet in de D van Arg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Bj Argentinië zijn ze continue op zoek naar de voeten van de NLers.
Bij de heren gebeurt het toch een stuk minder heb ik het idee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal alleen NL komt niet in de D van Arg.
Welten heeft maar 2 plus punten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Sunshineboy het volgende:
Welten speelt het hele toernooi al goed... Die Hoog valt me echt tegen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schaatssfeerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef henkde_j het volgende:
Wat een lullige 'Hup Holland Hup' inzet
Oh? Heb je die pot tegen de UK gezien? SC allemaal uit voetje spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de heren gebeurt het toch een stuk minder heb ik het idee.
Niks mis mee nee.quote:
Het gebeurt, maar minder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Heb je die pot tegen de UK gezien? SC allemaal uit voetje spelen.
Als ze zonder keep gaan spelen welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Ame_thyst het volgende:
9-2 gaat het iedergeval niet worden
Het vuur is er wel ze spelen gewoon heel slecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
Beetje VUUR in het spel dames, het is de olympische finale
Komt meer omdat ARG goed speelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
Beetje VUUR in het spel dames, het is de olympische finale
Vliegende keepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze zonder keep gaan spelen wel
Die zat in haar normale kleren volgens mij.... maar welquote:
Liever zonder kleren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze zonder keep gaan spelen wel
Donder eens op kuttroll.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Als je zo blijft spelen VERDIEN je geen goud.
Heeft vorige pot ook geholpen, een beetje..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Misschien moet Argentinie eens scoren, kijken of ze dan los komen.
Te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Misschien moet Argentinie eens scoren, kijken of ze dan los komen.
was met die andere reply bezigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Loop jij achter? Of was je reactie wat laat?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef komrad het volgende:
het is een wonder als er gescoord wordt, van beide kanten, als het niet beter wordt. Hoewel, zoek de voet
Goede tieten wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
Kitty heeft duidelijk de grootste ballen
http://www.knhb.nl/oranje(...)ftal+Dames+2012.aspx
[ afbeelding ]
Pas op, ik heb op hockey gezetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou en alleen het resultaat telt.
Alsof hier hockeykenners zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |