wie of wat is DQ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder DQ had Nederland eruit gelegen
Nee de stream, maar het was meteen al duidelijk nadat de laatst loper bij GB ontzettend leek te balen en de herhaling in beeld kwam. Maar toen was de NOS alweer weggeschakeld hoorde ikquote:
GB.quote:
gediskwalificeerd.quote:
Idd, dat dus. Zag het op een bbc kanaal dat niet iedereen kan ontvangen, Vandaar mijn postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee de stream, maar het was meteen al duidelijk nadat de laatst loper bij GB ontzettend leek te balen en de herhaling in beeld kwam. Maar toen was de NOS alweer weggeschakeld hoorde ik
Die Poolse die in beeld kwam?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef pullup het volgende:
Zowaar een acceptabel uitziende kogelslingeraarster
Ach het verbleekt allemaal bij Casanova.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef Samson het volgende:
Als dikke koe kun je blijkbaar ook presteren bij de spelen (die Poolse bij kogelslingeren...)
Dit zijn ook gewoon geweldige atleten, gunnen het elkaar ook enorm.quote:
Polsstokhoogspringersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Maver24 het volgende:
alle hoogspringers vliegen eruit bij bosjes
Ik zet mijn geld op Kipxxxxquote:
Al past dat vliegen wel beter bij polshoog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
PolsstokhoogspringersWel een nuanceverschilletje.
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
paar jaar geleden nog een wereldkampioen afgeleverd, is die jongen gestopt ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blom? Dat is alweer zeven jaar geleden. En ja die is al een tijd gestopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
paar jaar geleden nog een wereldkampioen afgeleverd, is die jongen gestopt ofzo?
volgens mij hebben wij een beetje dezelfde smaakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef alors het volgende:
Awww die Ethiopische, Dibaba, wat een popje
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef alors het volgende:
Awww die Ethiopische, Dibaba, wat een popje
Zo, tijd vliegt. Dankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blom? Dat is alweer zeven jaar geleden. En ja die is al een tijd gestopt.
Ja tijd vliegt idd. Was ook weer een blessuregeval die Blom. Sowieso hebben we in Nederland bijna geen atleten die lang fit zijn.quote:
Hockeyfinale zit daar misschien voor iets tussen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atletiek is toch niet zo populair merk ik wel
Oja dat kijkt men natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hockeyfinale zit daar misschien voor iets tussen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
Ik keek even hockey, maar dat is ook supersaai zeg, ik pak de laatste 10 minuten wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]BrilstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Er is inderdaad nog niet veel aan. 't Is ook vooral niet mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
Ik keek even hockey, maar dat is ook supersaai zeg, ik pak de laatste 10 minuten wel mee
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]Ohjaaa voetbal is weer begonnen, nouja het echte voetbal is volgende week pas, PL, maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef alors het volgende:
Oh please dat plaatsje van Jezus/Maria of wie dan ook![]()
4 dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef Kreupeldicht het volgende:
Drie over 5.75 nu (poolstok), epische finale aanstaande
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Columbiafan het volgende:
Relletje toch bij Heidler, men geeft haar 72 meter terwijl ie duidelijk verder was
Oh, ze geven 'm maar 72 zie ik nu?quote:
ja over de lijn gelopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn de britten gediskwalificeerd ? Verkeerde wissel ?
Ik zag het niet live, dus wist niet wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ze geven 'm maar 72 zie ik nu?wtf is dit.
Dat hij als midden twintiger ineens met een gebitsbeugel liep had natuurlijk ook niets te maken met extra kaakgroei ivm groeihormonen en anabolenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
. Verder denk ik ook niet dat Lewis aan de anabolen was, daarvoor had hij nog een veel te normale bouw en is hij daarin ook niet veranderd tijdens zijn carrière. Dat was idd bij Johnson wel wat anders.
Maar er zijn natuurlijk wel andere middelen die hij gebruikt heeft. Echter is dat nooit naar buiten gekomen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Columbiafan het volgende:
Relletje toch bij Heidler, men geeft haar 72 meter terwijl ie duidelijk verder was
Nou zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Dus worp is geannuleerd en ze mag nog een keer gooien.
Dit is wel zeeer schandalig ja, wat als ze nu geen medaille haaltquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
Wat een schande. De worp van Heidler wordt geannuleerd en ze krijgt een extra poging
ik zou die jury in elkaar rossenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef alors het volgende:
Echt heel sneu dit... Ik zou echt keihard gaan janken
Emoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef alors het volgende:
Echt heel sneu dit... Ik zou echt keihard gaan janken
Dit. En Felix.quote:
Ja ook, maar hier heb je 4 jaar voor gewerkt en dat sta je in een finale, gooi de worp van je leven en dan dit?? Pfff ik weet niet of ik mijn emoties nog zo zou kunnen inhouden.quote:
vs & jamaica omgekeerdquote:
De Britten kennende is er niks gebeurd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Columbiafan het volgende:
Dit kan toch niet zonder gevolg blijven?
O nee, dat was zij niet. Deed laatst zo'n blondje mee bij meerkamp ofzo. Die was echtquote:
Jij snapt het niet helemaal hèquote:
Nope.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
We gaan een medaille pakken, ik voel het.
Jij faalt al twee weken.quote:
Intelligent ben je niet hè.quote:
Er is er ook een voor teruggekomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef golfer het volgende:
Wow, die dopingtijd is eruit. Wat een verbetering.
nieuwe dopetijd er in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef golfer het volgende:
Wow, die dopingtijd is eruit. Wat een verbetering.
Was wel vrij voor de hand liggend als je de bookmakers mocht gelovenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Halve seconde onder de dopingtijd van de DDR
[..]
Niet slecht
liever 6e dan laatstequote:
Was ook wel te verwachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Halve seconde onder de dopingtijd van de DDR
[..]
Niet slecht
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij ook niet, ga er gewoon niet op in.
Er zat nog eenquote:
is dezelfde hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
O nee, dat was zij niet. Deed laatst zo'n blondje mee bij meerkamp ofzo. Die was echt
Overal hoort eenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zat nog eensmiley bij, dat zegt genoeg.
Deze post.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Felix![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen vanwege Felix gun ik het America.
Verder: Fraser-Pryce![]()
![]()
jij dacht zeker dat nl goud zou winnenquote:
Dat jij nog niet geband bent, is echt een wonderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, interesseert mij niet zoveel.
Ik doe niks verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat jij nog niet geband bent, is echt een wonder
Het is een soort onkruid. Een tijd zie je ze niet, maar bij vlagen komt het weer naar boven en helemaal weg te krijgen is vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat jij nog niet geband bent, is echt een wonder
ja zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Krijgen ze nu wel een olympisch diploma?
Gewoon een ban geven, dan ben je er vrij snel van afquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een soort onkruid. Een tijd zie je ze niet, maar bij vlagen komt het weer naar boven en helemaal weg te krijgen is vrijwel onmogelijk.
Ze kunnen toch beelden terugkijken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Maver24 het volgende:
Heidler is echt kwaad, echt nijdig, en terrecht hoor
Ga lekker je eigen forum oprichten, ik doe helemaal niks verkeerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een ban geven, dan ben je er vrij snel van af
Bizar hoog niveau idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:
WTF wat een wedstrijd bij het kogelslingeren zeg
Gaan ze volgens mij nu ook doen, leek ze iig te zeggen tegen een andere deelneemster.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kunnen toch beelden terugkijken?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een ban geven, dan ben je er vrij snel van af
Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga lekker je eigen forum oprichten, ik doe helemaal niks verkeerd.
Sowieso de laatste dagen hoog niveau bij de technische nummers.quote:
Welke zender heb jij opstaanquote:
was inderdaad niet gepast...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou ineens over?
Richt je dan even tot jorddiiiii ofzo. Gast zegt constant '..... faalt'. Dat is haast het enige dat hij kan posten. Constructief bij die gastquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?
Ik vond de speerwerpfinale wat tegenvallen, maar dat kwam ook door de vroege aftocht van Abakumova. Ik had me verheugd op een tweestrijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso de laatste dagen hoog niveau bij de technische nummers.
Stel je aan, gewoon negeren die gast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Richt je dan even tot jorddiiiii ofzo. Gast zegt constant '..... faalt'. Dat is haast het enige dat hij kan posten. Constructief bij die gast
Ik kan je zo 100 posts geven waar geen 'faalt' in staat hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Richt je dan even tot jorddiiiii ofzo. Gast zegt constant '..... faalt'. Dat is haast het enige dat hij kan posten. Constructief bij die gast
Dat wel. Maar over het algemeen best aardige afstanden. Eigenlijk alleen matig bij het verspringen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond de speerwerpfinale wat tegenvallen, maar dat kwam ook door de vroege aftocht van Abakumova. Ik had me verheugd op een tweestrijd.
Wel 100 hele posts, knap hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kan je zo 100 posts geven waar geen 'faalt' in staat hoor.
Bedankt man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel 100 hele posts, knap hoor![]()
Terug naar het atletiek nu, dat is belangrijker
Het was een grap.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe dan Opstapchuk erbij, dan heb je toch een trioquote:
Komt vast nog wel een herhaling bij de NOS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Komt Felix nog in beeld behalve bij de medeilleuitreiking, of moet ik weer vier jaar op haar wachten?
Ik dacht aan die judoka met dat hoofddoekjwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe dan Opstapchuk erbij, dan heb je toch een trio
Jij maakt het wel heel erg zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht aan die judoka met dat hoofddoekjw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik hoopte haar nog een keer live te zien bij een onderdeel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een herhaling bij de NOS.
Die is flink genaaid door de jury.quote:
Mjah, er is nog steeds sprake van een mogelijke medaille. Nog even afwachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is flink genaaid door de jury.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel erg zegDus je vind me lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |