wie of wat is DQ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder DQ had Nederland eruit gelegen
Nee de stream, maar het was meteen al duidelijk nadat de laatst loper bij GB ontzettend leek te balen en de herhaling in beeld kwam. Maar toen was de NOS alweer weggeschakeld hoorde ikquote:
GB.quote:
gediskwalificeerd.quote:
Idd, dat dus. Zag het op een bbc kanaal dat niet iedereen kan ontvangen, Vandaar mijn postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee de stream, maar het was meteen al duidelijk nadat de laatst loper bij GB ontzettend leek te balen en de herhaling in beeld kwam. Maar toen was de NOS alweer weggeschakeld hoorde ik
Die Poolse die in beeld kwam?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef pullup het volgende:
Zowaar een acceptabel uitziende kogelslingeraarster
Ach het verbleekt allemaal bij Casanova.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef Samson het volgende:
Als dikke koe kun je blijkbaar ook presteren bij de spelen (die Poolse bij kogelslingeren...)
Dit zijn ook gewoon geweldige atleten, gunnen het elkaar ook enorm.quote:
Polsstokhoogspringersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Maver24 het volgende:
alle hoogspringers vliegen eruit bij bosjes
Ik zet mijn geld op Kipxxxxquote:
Al past dat vliegen wel beter bij polshoog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
PolsstokhoogspringersWel een nuanceverschilletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |