Intelligent ben je niet hè.quote:
Er is er ook een voor teruggekomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef golfer het volgende:
Wow, die dopingtijd is eruit. Wat een verbetering.
nieuwe dopetijd er in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef golfer het volgende:
Wow, die dopingtijd is eruit. Wat een verbetering.
Was wel vrij voor de hand liggend als je de bookmakers mocht gelovenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Halve seconde onder de dopingtijd van de DDR
[..]
Niet slecht
liever 6e dan laatstequote:
Was ook wel te verwachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Halve seconde onder de dopingtijd van de DDR
[..]
Niet slecht
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij ook niet, ga er gewoon niet op in.
Er zat nog eenquote:
is dezelfde hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
O nee, dat was zij niet. Deed laatst zo'n blondje mee bij meerkamp ofzo. Die was echt
Overal hoort eenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zat nog eensmiley bij, dat zegt genoeg.
Deze post.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Felix![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen vanwege Felix gun ik het America.
Verder: Fraser-Pryce![]()
![]()
jij dacht zeker dat nl goud zou winnenquote:
Dat jij nog niet geband bent, is echt een wonderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, interesseert mij niet zoveel.
Ik doe niks verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat jij nog niet geband bent, is echt een wonder
Het is een soort onkruid. Een tijd zie je ze niet, maar bij vlagen komt het weer naar boven en helemaal weg te krijgen is vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat jij nog niet geband bent, is echt een wonder
ja zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Krijgen ze nu wel een olympisch diploma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |