heb je niet op de TV gekeken?quote:
Ook een verkapte jinx brengt ongeluk, zoals je zietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef Karina het volgende:
Kom op. Ik ga niet roepen goud en zilver
qua ongeluk brengen.
Vind ik echt niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan kan je wielrennen ook wel afschaffen.
Daarom gaat er nogal wat tijd in bepalen wie welke positie krijgt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef Daarnaast het volgende:
Maar wtf man. Als starten in een bepaalde positie bepalend kan zijn voor je einde, dan is het toch geen eerlijke systeem?
8quote:
Misschien had ze nu wel goud als ze in een betere positie gestart was?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat Laura in baan 8 startte en wel mooi brons pakte en zelfs zicht had op zilver.
Dat heb ik niet nodig hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:01 schreef Jane het volgende:
Kijk allemaal nog ff de video na, alsjeblieft.
http://nos.nl/os2012/arti(...)et-brons-in-bmx.html
Het systeem van maar 1 race voor de medailles.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met 'profiteren van het systeem' te maken?
We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:00 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Misschien had ze nu wel goud als ze in een betere positie gestart was?
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:
Voortaan zeg ik helemaal niets meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:58 schreef bfx het volgende:
[..]
Ook een verkapte jinx brengt ongeluk, zoals je ziet
Argentinië goud bij vrouwenhockey.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Voortaan zeg ik helemaal niets meer
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Werd net ook gezegd bij Smulders, [b]die goed derde werd.[/b]
Ben het wel met jullie eens hoor dat het BMX format beter kanquote:NLers wonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |