Dat wil ik nu ook weer niet zeggen, maar deze run was prut idd. En daar worden de prijzen verdeeld.quote:
Ja, liever ook 3 heats. Zou leuker zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar flikt het wanneer het echt moet.
We hebben tot nu toe anders meer mee- dan tegenvallers gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Hockey gaat vanavond ook tegen vallen. Het is zo'n dag vandaag.
Werd net ook gezegd bij Smulders, die goed derde werd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Eerst was het boogschieten met een slecht format want NLer 4e, nu dit.
Wat een toeval toch dat ik dit nog nergens gelezen heb wanneer NLers wonnen.
Daarom, kan het nu alleen maar tegenvallen. Alhoewel, zilver is natuurlijk nog steeds goed, maar iedereen verwacht goud...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe anders meer mee- dan tegenvallers gehad.
Mwah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe anders meer mee- dan tegenvallers gehad.
Boogschieten is inderdaad bs, maar op 1 heat laten aankomen is natuurlijk belachelijk. Als je van achter wordt aangetikt kun je een medaille verliezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Format van boogschieten was best leuk. Maar die shoot-off was ook pure aids.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Ah, ok, die heb ik gemist.quote:
De run van Biezen was prima, maar verliest het door zijn startpositie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen, maar deze run was prut idd. En daar worden de prijzen verdeeld.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig is Smulders 18 mag ze naar Mart.
Je lult weer poep.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom, kan het nu alleen maar tegenvallen. Alhoewel, zilver is natuurlijk nog steeds goed, maar iedereen verwacht goud...
Ik riep het al voor deze finale , na de onterechte medaille van Nederland bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
mwah, matig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
De run van Biezen was prima, maar verliest het door zijn startpositie.
Precies. Die Colombiaan had een veel slechtere start, maar omdat hij aan de binnenkant zat, kwam hij er toch nog onderdoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
De run van Biezen was prima, maar verliest het door zijn startpositie.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boogschieten is inderdaad bs, maar op 1 heat laten aankomen is natuurlijk belachelijk. Als je van achter wordt aangetikt kun je een medaille verliezen
Ik postte dit al voor het toernooi begon, ben geen puur chauvinistische klager.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |