Dat wil ik nu ook weer niet zeggen, maar deze run was prut idd. En daar worden de prijzen verdeeld.quote:
Ja, liever ook 3 heats. Zou leuker zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar flikt het wanneer het echt moet.
We hebben tot nu toe anders meer mee- dan tegenvallers gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Hockey gaat vanavond ook tegen vallen. Het is zo'n dag vandaag.
Werd net ook gezegd bij Smulders, die goed derde werd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Eerst was het boogschieten met een slecht format want NLer 4e, nu dit.
Wat een toeval toch dat ik dit nog nergens gelezen heb wanneer NLers wonnen.
Daarom, kan het nu alleen maar tegenvallen. Alhoewel, zilver is natuurlijk nog steeds goed, maar iedereen verwacht goud...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe anders meer mee- dan tegenvallers gehad.
Mwah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe anders meer mee- dan tegenvallers gehad.
Boogschieten is inderdaad bs, maar op 1 heat laten aankomen is natuurlijk belachelijk. Als je van achter wordt aangetikt kun je een medaille verliezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Format van boogschieten was best leuk. Maar die shoot-off was ook pure aids.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Ah, ok, die heb ik gemist.quote:
De run van Biezen was prima, maar verliest het door zijn startpositie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen, maar deze run was prut idd. En daar worden de prijzen verdeeld.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig is Smulders 18 mag ze naar Mart.
Je lult weer poep.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom, kan het nu alleen maar tegenvallen. Alhoewel, zilver is natuurlijk nog steeds goed, maar iedereen verwacht goud...
Ik riep het al voor deze finale , na de onterechte medaille van Nederland bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
mwah, matig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
De run van Biezen was prima, maar verliest het door zijn startpositie.
Precies. Die Colombiaan had een veel slechtere start, maar omdat hij aan de binnenkant zat, kwam hij er toch nog onderdoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
De run van Biezen was prima, maar verliest het door zijn startpositie.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boogschieten is inderdaad bs, maar op 1 heat laten aankomen is natuurlijk belachelijk. Als je van achter wordt aangetikt kun je een medaille verliezen
Ik postte dit al voor het toernooi begon, ben geen puur chauvinistische klager.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon enkel loszittende vijzen in zijn hoofd zitten, dat kan je hem toch niet kwalijk nemen.quote:
Maar dat is juist het punt. Het is BMX, dan kun je niet elke race altijd maar even één worden en heb je wel eens een heat waar het wat minder kan gaan. Het slaat nergens op om dan één heat leidend te laten zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
Het is te makkelijk om het format de schuld te geven, door de matige race in de halve finale heeft hij zichzelf deze uitgangspositie bezorgd.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik postte dit al voor het toernooi begon, ben geen puur chauvinistische klager.
Fields verdient hier ook een medaille bijvoorbeeld!
Zijn moeder dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon enkel loszittende vijzen in zijn hoofd zitten, dat kan je hem toch niet kwalijk nemen.
Sterker nog, als hij aan de goede kant van Strombergs zat had hij die ook kunnen verslaan met deze start.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Die Colombiaan had een veel slechtere start, maar omdat hij aan de binnenkant zat, kwam hij er toch nog onderdoor.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
GELIJK SLOPUH DAT TERREIN OP PAPENDAL
VAN MEIN BELASTINGCENTUH WORDEN ZE VIERDUH EN VIJFDUH ZAKKEVULLERS
En 3e hoor bitchquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
GELIJK SLOPUH DAT TERREIN OP PAPENDAL
VAN MEIN BELASTINGCENTUH WORDEN ZE VIERDUH EN VIJFDUH ZAKKEVULLERS
Maar in ieder geval wel een meevaller bij de vrouwen. Die profiteerde dan weer van dit systeem doordat ze voor het eerst écht een goede start had.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:52 schreef pmponer het volgende:
zo over kater gesproken... 2 kansen op 8 man en dan 4e en 5e erg jammer.
Smulders begon ook in acht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar in ieder geval wel een meevaller bij de vrouwen. Die profiteerde dan weer van dit systeem doordat ze voor het eerst écht een goede start had.
Dan kan je wielrennen ook wel afschaffen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:54 schreef Jane het volgende:
Ik lees hier wel veel enthousiaste mensen over deze sport, dus het zal wel aan mij liggen, maar echt fan kan ik er maar niet van worden. Tuurlijk vind ik het leuk als 'we' het goed doen en een medaille winnen, maar ik houd er gewoon niet van als de uitslag zo'n loterij is. En dan heb ik het nog niet eens over de startpositie, maar gewoon al die crashes enzo.... kweenie....
Zeven.quote:
Acht, helemaal links.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan kan je wielrennen ook wel afschaffen.
[..]
Zeven.
Klopt, heel knap gedaan. Maar vanuit 8 was ze volledig kansloos geweest met een start zoals in alle voorgaande races. Nu start ze wel echt goed en wint ze brons. De kans is aanwezig dat de topfavorieten (die nu zowat allemaal tegenvielen) in een mogelijke heat 2 en 3 wel de beste waren.quote:
Daar staat tegenover dat Laura in baan 8 startte en wel mooi brons pakte en zelfs zicht had op zilver.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef Daarnaast het volgende:
Maar wtf man. Als starten in een bepaalde positie bepalend kan zijn voor je einde, dan is het toch geen eerlijke systeem?
Maar wat heeft dat dan met 'profiteren van het systeem' te maken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, heel knap gedaan. Maar vanuit 8 was ze volledig kansloos geweest met een start zoals in alle voorgaande races. Nu start ze wel echt goed en wint ze brons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |