Dan koop ik de volgende keer een staatslot. En hoop dat-ie niet op jouw lot valtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaja, dus ik heb ook 50% kans op het winnen van de jackpot.
Ik win hem. Of niet.
Ik ga meteen een staatslot kopen voor de trekking van vanavond
Ja, en? Spreek ik dat tegen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Het kan bijvoorbeeld (kan) best zijn dat het gros van de mensen schade rijdt in het eerste jaar dat ze een auto bezitten, als je dan na 30 jaar gaat vragen of ze schade gereden hebben, ja dan is die kans bijna 100%, dat zijn 2 verschillende dingen.
Als dat daadwerkelijk is wat Voss bedoelt dan voegt zijn post niks toe. Zie mijn post hierboven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik denk dat jij evenals Brentmeister verkeerd begrepen hebt wat vosss bedoelt. (Of ik ben degene die hem verkeerd begrijpt omdat zoals jullie hebben begrijpen het inderdaad nergens op slaat.)
[..]
Ja, daarvoor moet je niet bij mij zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:49 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk is wat Voss bedoelt dan voegt zijn post niks toe. Zie mijn post hierboven.
En wat maakt nou, dat de kans na 30 jaar dat je een keer schade gereden hebt groot is, dat het vreemd of idioot is dat iemand in z'n eerste jaar schade rijdt? Rijdt niemand in z'n eerste jaar schade? Of juist wel? Ik zie dus niet in wat daar zo vreemd aan is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:49 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, en? Spreek ik dat tegen dan?
Ik denk dat TS gaat zitten schelden aan de telefoon...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat ze je door de war hebben gehaald met een andere klant. gewoon even bellen en de fout voorleggen, dan corrigeren ze het meteen.
Ook daarvoor moet je niet bij mij zijn, want dat heb ik nooit beweerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En wat maakt nou, dat de kans na 30 jaar dat je een keer schade gereden hebt groot is, dat het vreemd of idioot is dat iemand in z'n eerste jaar schade rijdt? Rijdt niemand in z'n eerste jaar schade? Of juist wel? Ik zie dus niet in wat daar zo vreemd aan is.
nee gewoon normaal bellen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat TS gaat zitten schelden aan de telefoon...
Dat snap ik, maar jij reageert steedsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je niet bij mij zijn.
Niet daarop.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij reageert steeds![]()
De auto met het genoemde nummerbord staat net 2 maanden op naam, de kans dat je na 9 juni schade hebt gereden, hebt laten herstellen, al een aantal schriftelijke betalingsverzoeken hebt ontvangen en inmiddels een mailtje hebt waarin met het incassobureau wordt gedreigd omdat "uit de administratie blijkt dat...." is allemaal wel heel kort dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En wat maakt nou, dat de kans na 30 jaar dat je een keer schade gereden hebt groot is, dat het vreemd of idioot is dat iemand in z'n eerste jaar schade rijdt? Rijdt niemand in z'n eerste jaar schade? Of juist wel? Ik zie dus niet in wat daar zo vreemd aan is.
Oh maar wacht even, ik begreep dat het herstelbedrijf nog helemaal niks gedaan hadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De auto met het genoemde nummerbord staat net 2 maanden op naam, de kans dat je na 9 juni schade hebt gereden, hebt laten herstellen, al een aantal schriftelijke betalingsverzoeken hebt ontvangen en inmiddels een mailtje hebt waarin met het incassobureau wordt gedreigd omdat "uit de administratie blijkt dat...." is allemaal wel heel kort dag.
Dat weet ik dus niet, ik calculeerde in dat het schadeherstelbedrijf wellicht een schade voor de vorige eigenaar gerepareerd had, en nu alleen maar bij de RDW de eigendomsgegevens gebruikt had.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Oh maar wacht even, ik begreep dat het herstelbedrijf nog helemaal niks gedaan hadWat ik begrijp is dat TS alleen een mailtje naar ze gestuurd heeft (onlangs), verder niks.
What else is new?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:49 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk is wat Voss bedoelt dan voegt zijn post niks toe.
Omdat je meer vliegen vangt met stroop dan met azijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waarom zou ze een net mailtje moeten ontvangen dan?
Dreigen met een deurwaarder
Nou kijk, ik ga ervan uit (hoewel ik dan weer niet begrijp hoe ze aan TS' kenteken komen, maar die zal hij dan toch wel ingevoerd hebben) dat het kenteken wel van TS is. Anders lijkt het me toch zo klaar als een klontje dat dit mailtje niet voor TS bedoelt is en er zeker geen sprake is van een "oplichtingstruc"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ik calculeerde in dat het schadeherstelbedrijf wellicht een schade voor de vorige eigenaar gerepareerd had, en nu alleen maar bij de RDW de eigendomsgegevens gebruikt had.
Maar....... uit de posthistorie van TS blijkt wel dat hij schade heeft gehad:
Autoschade in Duitsland, en nu?
De vraag is dus nu of die schade hersteld is, en door wie.
kenteken is ingevoerd op de websitequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nou kijk, ik ga ervan uit (hoewel ik dan weer niet begrijp hoe ze aan TS' kenteken komen, maar die zal hij dan toch wel ingevoerd hebben) dat het kenteken wel van TS is. Anders lijkt het me toch zo klaar als een klontje dat dit mailtje niet voor TS bedoelt is en er zeker geen sprake is van een "oplichtingstruc"
Ik ga er ook vanuit dat het kenteken van TS is, maar dat neemt niet weg dat mijn eerste scenario niet ondenkbaar zou zijn; schade medio maart, eigenaar laat herstellen, verkoopt auto in juni, herstelbedrijf ziet in juli openstaande rekening, heeft gegevens niet goed op orde, kijkt bij de RDW in de eigendomsgegevens en ziet naam van TS staan....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nou kijk, ik ga ervan uit (hoewel ik dan weer niet begrijp hoe ze aan TS' kenteken komen, maar die zal hij dan toch wel ingevoerd hebben) dat het kenteken wel van TS is. Anders lijkt het me toch zo klaar als een klontje dat dit mailtje niet voor TS bedoelt is en er zeker geen sprake is van een "oplichtingstruc"
Dit zou kunnen idd, maar ik dacht dat TS zelf schade gereden had.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het kenteken van TS is, maar dat neemt niet weg dat mijn eerste scenario niet ondenkbaar zou zijn; schade medio maart, eigenaar laat herstellen, verkoopt auto in juni, herstelbedrijf ziet in juli openstaande rekening, heeft gegevens niet goed op orde, kijkt bij de RDW in de eigendomsgegevens en ziet naam van TS staan....
Is dus ook zoquote:Maar goed, nu blijkt dat TS eind juni idd schade had ben ik vooral benieuwd of hij die schade heeft laten repareren en door wie.
Neu, is mijn auto nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef vosss het volgende:
Begrijp ik het goed dat je die auto pas sinds 9 juni 2012 hebt en nu al schade gereden hebt?
Klopt, had geen zin om moeite te doen voor amateurs die hun administratie niet op orde hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef r_one het volgende:
Je stoort je aan de inhoud maar hun stijl is wel gewoon fatsoenlijk, zakelijk. De jouwe niet. Dat is het verschil.
Vast wel inderdaad. Maar blijft slorig natuurlijk, helemaal omdat ik mijn emailadres misschien ooit eens heb ingevuld om info op te vragen en verder nooit wat van ze gehoord heb. Dus crappy administratie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat ze je door de war hebben gehaald met een andere klant. gewoon even bellen en de fout voorleggen, dan corrigeren ze het meteen.
Ik denk dat TS aan de telefoon beleefd zou vragen hoe ze aan mijn gegevens komt bij een auto die niet van mij is en waarom ze dreigen met een deurwaarder in de eerste email die ik van ze ontvang. Maar voorlopig belt TS helemaal niemand, want TS is op vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat TS gaat zitten schelden aan de telefoon...
Klopt, schade is hersteld, contant betaald. Was bij een ander schadeherstelbedrijf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:01 schreef Leandra het volgende:
Maar....... uit de posthistorie van TS blijkt wel dat hij schade heeft gehad:
Autoschade in Duitsland, en nu?
De vraag is dus nu of die schade hersteld is, en door wie.
Gezwets! Als je geen zin had om moeite te doen, had je helemaal geen e-mail moeten sturen. Nou heb je toch nog moeite moeten doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:12 schreef matthijst het volgende:
Klopt, had geen zin om moeite te doen voor amateurs die hun administratie niet op orde hebben.
ik had inmdidels allang gebeld als ik jou was!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:12 schreef matthijst het volgende:
Vast wel inderdaad. Maar blijft slorig natuurlijk, helemaal omdat ik mijn emailadres misschien ooit eens heb ingevuld om info op te vragen en verder nooit wat van ze gehoord heb. Dus crappy administratie.
In dit geval zou ik ook direct bellen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had inmdidels allang gebeld als ik jou was!
iedere post die je maakt brengt je weer 5 minuten verder van de tijd dat je het antwoord al had kunnen hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:20 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
In dit geval zou ik ook direct bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |