Nee jongen. Bitches houden van likes. Laatst fotootje geliked van een chickie, kreeg gelijk een berichtje hoe het met me was en twee weken later gingen we daten. Mooi man, dat Facebook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dat zijn van die trieste gasten die denken dat ze nu een kans maken om de betreffende vrijgezelle dame een keer te mogen neuken.
Jezus dat wijf moest wel heel erg hopeloos zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee jongen. Bitches houden van likes. Laatst fotootje geliked van een chickie, kreeg gelijk een berichtje hoe het met me was en twee weken later gingen we daten. Mooi man, dat Facebook.
Nee, had al een soort van voorgeschiedenis met haar, gewoon een meisje waar ik een leuke klik mee had maar lang niet meer gesproken. Die like zorgde er voor dat er weer contact ontstond...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Jezus dat wijf moest wel heel erg hopeloos zijn.
Inderdaad te tragisch voor woorden. Ik volgde ooit een vrouw op Twitter die elk uur dingen postte als "Manlief bracht me net een croissantje op bed #hetlevenisteleuk".quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:18 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er hier een discussie gevoerd met twee verschillende standaardenBedoelt de tegengroep vooral mensen die inderdaad de hele dag updates op facebook plaatsen (ooh lekker aan het strand, heerlijk zo'n vakantie <3 / Begonnen aan een goed boek, kom je toch niet aan toe thuis hè / Hoofdstuk 1 is uit! / Ijsje gehaald en de kleine uk heeft een zandkasteel gebouwd / Foto van zandkasteel / Heerlijk dit leven, besef je toch dat je thuis ook eens wat vaker tijd voor jezelf moet maken! / Hoofdstuk 2 uit, ik lees echt te weinig thuis! / Uk begint zindelijk te worden; óók op vakantie! #trotsemama / Uk naar het knutseluurtje, nu hebben papa & ik wat we-time! Genieten! - En dat alles in een uur
). [...]
Had je daar een rekenmachine voor nodig? Het gebeurt wel vaker dat 2 mensen meer dan 1 alleen wegen hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op mijn werk werkt ook een hele dikke vrouw. Een collega van me en ik hadden een keer uitgerekend dat wij met z'n tweeën nog meer wogen dan zij alleen.
Even doorlezen ja, het was een grap.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Had je daar een rekenmachine voor nodig? Het gebeurt wel vaker dat 2 mensen meer dan 1 alleen wegen hoor.
/allactivityquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:18 schreef UltraR het volgende:
Voorheen als je op een foto of bericht op iemand anders z'n page reageerde verscheen die reactie ook op je eigen facebook in zo'n klein blokje. Als je wilde kon je die verwijderen, dan bleef de reactie op die andere persoon zijn/haar page wel staan maar op die van jezelf niet meer.
Nu met timeline kan ik deze verwijder optie niet meer vinden, sterker, ik zie mijn reacties helemaal niet meer op mijn page verschijnen, maar anderen zien mijn reacties blijkbaar wel ergens verschijnen... Vage shit.En nee, het is niets beschamends ofzo, maar ik wil gewoon wel eens wat kunnen reageren zonder dat gelijk m'n hele vriendenlijst die reactie ook weer ziet.
Schrijf je "afrikaans" ook nog even met een hoofdletter?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat is dan godverdomme familie.
Neef 2 likede dat eerste bericht van mij ook nog
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
Geen ergernis maar dit is gewoon briljant
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef Nepthys het volgende:
[ afbeelding ]
Spontaan genomen foto van een literair meesterwerk.
Dat spel is echt fantastischquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh man. hoe heette dat spelletje ook alweer.. façade toch
http://www.interactivestory.net/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |