Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Vak F ftw!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij moet wel een Euroborgbezoeker zijn
Bbc 3 en hd zit in de meeste standaardpakettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vekapt: kijk-mij-eens-BBC3-hebben post
4-1quote:
Haha echt hequote:
Ja, oké. Nog steeds dus.quote:
Kan de jury nog beslissen dat ze alsnog doorgaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Altijd leuk Britten die op hun muil gaan.
Nee hoor. Ze zijn toch echt realistisch en hebben goede opmerkingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Britten op BBC3 zijn echt zuur.
Zuur? Ze snappen dat ze hier helemaal weggespeeld worden en hebben daar respect voor. Alleen maar complimentenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Britten op BBC3 zijn echt zuur.
Hij is leuk!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan de jury nog beslissen dat ze alsnog doorgaan?
Ja hoor. Laatste speler krijgt 98% ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan de jury nog beslissen dat ze alsnog doorgaan?
omdat ze als GB zijn ingeschreven bij IOCquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom spelen ze onder het "land" groot Brittannië ipv Engeland/Schotland/Wales ?
Ze hebben maar 1 OC.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom spelen ze onder het "land" groot Brittannië ipv Engeland/Schotland/Wales ?
Geen individuele olympische committees.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze spelen eigenlijk als UK, maar noemen het nu GB, omdat dat beter bekt. Of zo heb ik het begrepen iig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah. Duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Geen individuele olympische committees.
Dat van de Britten ziet er nog beroerder uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Type-R het volgende:
Het tenue dit OS is van niveautje lelijk waar je U tegen zegt - dat mag ook eens gezegd worden.
'DIT IS DE BESLISSING'quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Geen individuele olympische committees.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
omdat ze als GB zijn ingeschreven bij IOC
Waarom doet Wales niet mee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze spelen eigenlijk als UK, maar noemen het nu GB, omdat dat beter bekt. Of zo heb ik het begrepen iig.
omdat wales ook onder GB valtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
omdat wales ook onder GB valt
[..]
[..]
Waarom doet Wales niet mee?
Na deze halve finale wordt er nog een halve finale gespeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Nooijer. De Nooijer. 6-1! Naar de halve finale!! Dat kan niet meer fout!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Evertjan het volgende:
we kunnen alvast oefenen op de finale
En dan de finales tegen Duitsland en Argentinië... 1974, 1978, dat weet u nog?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Type-R het volgende:
Het tenue dit OS is van niveautje lelijk waar je U tegen zegt - dat mag ook eens gezegd worden.
Ja die hebben eigenlijk ook gewonnen van de Nederlanders, alleen blijkt dat niet uit de scorequote:
dat dacht je maarquote:
Zoals Eddy zou zeggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja die hebben eigenlijk ook gewonnen van de Nederlanders, alleen blijkt dat niet uit de score
Gewoon alleen om Ryan Giggs ook eens een groot toernooi te laten spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Steeds die vergelijking met voetbalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bakker. Bakker. 5-1. Naar de Finale. Dat kan Niet meer fout!
"and there is still 20 minutes to go"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
In eigen land keihard op je plaats gezet worden: onbetaalbaar
Oh ja, ik ga de BBC opzettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
"and there is still 20 minutes to go"
Gelukkig wel, anders was dit niet om aan te glurenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Steeds die vergelijking met voetbal
Hylarischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef TLC het volgende:
Reactie van der Gijp ; die kunnen er he-le-maal niks van.
Dat kan best... maar ik had vantevoren echt niet verwacht dat ze de finale zouden halenquote:
Die zijn naar huis gegaanquote:
Ik had er ook een hard hoofd in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan best... maar ik had vantevoren echt niet verwacht dat ze de finale zouden halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |