Ja die hebben eigenlijk ook gewonnen van de Nederlanders, alleen blijkt dat niet uit de scorequote:
dat dacht je maarquote:
Zoals Eddy zou zeggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja die hebben eigenlijk ook gewonnen van de Nederlanders, alleen blijkt dat niet uit de score
Gewoon alleen om Ryan Giggs ook eens een groot toernooi te laten spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom spelen ze onder het "land" groot Brittannië ipv Engeland/Schotland/Wales ?
Steeds die vergelijking met voetbalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bakker. Bakker. 5-1. Naar de Finale. Dat kan Niet meer fout!
"and there is still 20 minutes to go"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
In eigen land keihard op je plaats gezet worden: onbetaalbaar
Oh ja, ik ga de BBC opzettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
"and there is still 20 minutes to go"
Gelukkig wel, anders was dit niet om aan te glurenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Steeds die vergelijking met voetbal
Hylarischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef TLC het volgende:
Reactie van der Gijp ; die kunnen er he-le-maal niks van.
Dat kan best... maar ik had vantevoren echt niet verwacht dat ze de finale zouden halenquote:
Die zijn naar huis gegaanquote:
Ik had er ook een hard hoofd in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan best... maar ik had vantevoren echt niet verwacht dat ze de finale zouden halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |