Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Ah joh doe als Martina, blijf lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef wdn het volgende:
Deze pot helpt me over de nerveusiteit heen voor de 200m
Komt goed, goewoon een beetje rennen, weetje. *grijns*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef wdn het volgende:
Deze pot helpt me over de nerveusiteit heen voor de 200m
Gewoon even in die machientje en gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah joh doe als Martina, blijf lachen
Beachvolleybalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef MaxMark het volgende:
Straks Sjoerendie ook nog even een medaille en de avond kan niet meer stuk
Kan ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah joh doe als Martina, blijf lachen
Oh man nu heb ik tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt goed, goewoon een beetje rennen, weetje. *grijns*
Jij ook trouwensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
Hij ziet er ook echt wel uit als een Roderick.
Echt hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt goed, goewoon een beetje rennen, weetje. *grijns*
come marching inquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM KOEKOEK
Neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
OK, hockey is mooier om te kijken dan voetbal
Ik blijf het een spekbek vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat Paul van As met die gasten gedaan heeft, maar dit is geniaal.
viel de britse commentator niet opquote:
Ja, en bij drie doelpunten al moet er een Nederlander uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik begreep dat er bij 5 doelpunten een extra bal in het spel komt?
OImdat ze niet bij NL en DLD in de poule zaten, das duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die britten.. mij een raadsel hoe die de halve finales hebben gehaald.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik blijf het een spekbek vinden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef HostiMeister het volgende:
Die BBC commentatoren, zo fucking lieb
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Jawel, je kunt je niet zo verstoppen met verdedigen als bij voetbal.quote:
Ahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, en bij drie doelpunten al moet er een Nederlander uit.
Wat zeggen ze? Wat zeggen ze? Wat zeggen ze?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Marco001 het volgende:
Die britse commentatoren zijn echt goed zeg!!!
Herenhockey Mannen voetbal is om het even, maar bij de vrouwen kijk ik liever naar hockey dan voetbal en dan niet alleen omdat de dames mooier zijn, maar het spel is gewoon het aanzien waard bij hockeyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Hetzelfde als de Nederlander, alleen dan in het Engels.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Wat zeggen ze? Wat zeggen ze?
staat hier boven ergensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Wat zeggen ze? Wat zeggen ze?
welke BBC?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Marco001 het volgende:
Is natuurlijk omgekocht door de Britten, maar zo kan ie ze niet helpen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Revanches het volgende:
Die scheids keek behoorlijk geďrriteerd![]()
Still unhappy about somethingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Marco001 het volgende:
3 en HDquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Herenhockey Mannen voetbal is om het even, maar bij de vrouwen kijk ik liever naar hockey dan voetbal en dan niet alleen omdat de dames mooier zijn, maar het spel is gewoon het aanzien waard bij hockey
Agh, ze hebben goud bij dressuur en springruiters ten koste van NL'ers, we staan quittequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat je morgen niet meer veilig in een oranje pakje door London kan lopen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Guard het volgende:
"GB were just bamboozled by the Dutch"
eens kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel BBC HD. Heb je die misschien?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Guard het volgende:
"GB were just bamboozled by the Dutch"
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Marco001 het volgende:
The GB where just bamboozled.. LOL!!!!
Welke is het nu?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
"Great Britain was bamboozled" lolol
Of zoals ze bij het hockey zeggen: 'dit is in de pocket jongennnns'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
4-1 en het had al 5-1 of 6-1 kunnen zijn. Dit is in de tas
Ja die wel, dankjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel BBC HD. Heb je die misschien?
"Lullo's" , toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Of zoals ze bij het hockey zeggen: 'dit is in de pocket jongennnns'
Jawel. In centraal Londen zou dat nooit een probleem zijn en in de buitenwijken hebben ze geen benul wat hockey is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat je morgen niet meer veilig in een oranje pakje door London kan lopen
Heb je pizza voor miiijjjquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef OeJ het volgende:
Jokers plakken, extra korting pakken. Gewoon bij Albert Heijn.
Voor de wedstrijd stond die presentator anders wel met een aaiped te zwaaienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef marcodej het volgende:
Goeie analyse langs de lijn bij de Beeb, zonder Ipad. Watch and learn hockeymannetje.
Nee, zij zijn lekker ver gekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
oh even een steek: "what they could not do during the european footbalcup they do in hockey"
Zolang hij er mee zwaait kan het geen kwaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd stond die presentator anders wel met een aaiped te zwaaien
Belgiëquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef cap het volgende:
Belgjes zullen ook wel gefrustreerd zitten te kijken nu ze GB zo zien stuntelen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
oh even een steek: "what they could not do during the european footbalcup they do in hockey"
behalve als je hoofd er dan tegenaan komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef Keauning het volgende:
heb je pizza voor mij
[..]
Zolang hij er mee zwaait kan het geen kwaad.
Echt he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
Boven de schouders mag niet he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
[..]
behalve als je hoofd er dan tegenaan komt
In ieder geval hebben ze wedstrijden gewonnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, zij zijn lekker ver gekomen
Dit ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
krachten sparen voor de finale. je hebt niks aan een monsterzege als je straks uitgeblust ben in de finale tegen de duitsers!
die zijn ook uitgeput na hun halve finale, dagje rust, zal dus wel goedkomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
krachten sparen voor de finale. je hebt niks aan een monsterzege als je straks uitgeblust ben in de finale tegen de duitsers!
Serieusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
Do not mention the ECquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze wedstrijden gewonnen
En wat een verademing om niet constant schwalbes en gezeik op de scheids te zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef By1 het volgende:
Dit is echt super om naar te kijken, ze gaan er volle bak voor!
Ja, ik ben ook prettig verrast door de hockeymannen. Daar waar iedereen alleen maar op de vrouwen rekende, hebben de mannen inmiddels echt iets over zich van 'we gaan dit winnen'.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef By1 het volgende:
Dit is echt super om naar te kijken, ze gaan er volle bak voor!
Heeft zelf goud gewonnen in 88, dus weet wel een beetje hoe het werktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef wdn het volgende:
Die kerel is echt goed in zijn analyse zeg.
Niet. GB zat bij Oranje in de poule.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef ZaZoe het volgende:
Wat was eigenlijk de einduitslag tussen GB tegen Duitsland in de poule?
Oh had zijn naam niet meegekregen maar dat zegt veel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Heeft zelf goud gewonnen in 88, dus weet wel een beetje hoe het werkt
Duitsland zat bij NL dus dat kan helemaal niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet. GB zat bij Oranje in de poule.
2x zilver zou ook al uniek zijn, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Zou zo gaaf zijn als eindelijk de dames en heren hockeyploegen beide goud pakken op dezelfde OS.
Maar goed, das nog ver weg...
Nee GB zat bij NL. Duitsland niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Duitsland zat bij NL dus dat kan helemaal niet.
Churandy?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef horned_reaper het volgende:
over 10 minuten moet iedereen natuurlijk wel even overschakelen op atletiek!
ja 21:55quote:
Ah, belangrijke shitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Si! Sprinten voor de plak!
En ik ben weer nerveusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ah, belangrijke shit
Ik hoop eigenlijk dat ie een plak pakt, gewoon omdat ik hem in het HHH wil zien, legendarisch wordt datquote:
Ow de vrouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee GB zat bij NL. Duitsland niet.
http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/per-sport/hockey/
mooi hequote:
Video scheidsrechter is gevraagd nog eens te bekijken of het een strafcorner is.quote:
Hij schoot naast?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Video scheidsrechter is gevraagd nog eens te bekijken of het een strafcorner is.
Voet zou zijn geraakt.quote:
Hoezo? er staan een NL achter die video beeldenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
Waardeloos zo'n video ref eigenlijk.
Gast dit is niet een of ander amateurwedstrijdje hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef Nielsch het volgende:
Dat gelul van die spelers, triest zeg...
Echt wel.. Kansloos gewoon, vorige keer bij de hockeydames ook al..quote:
7 camera's maar op geen was het op te zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hebben ze geen slomo? Hebben ze geen HD kwaliteit?
Dan nog is het triest.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast dit is niet een of ander amateurwedstrijdje hoor
Die spelers bedoel je.quote:
Idd, hij voelde zich verbaal aangevallen. Kom op, gewoon wat emotie van de spelers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast dit is niet een of ander amateurwedstrijdje hoor
Lijkt me dat je kans blijft staan als er geen beslissing mogelijk is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef vuvuzela het volgende:
Hebben ze nu geen kans op beelden meer?
Whehe, nee woon al jaren niet meer in Groningen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij moet wel een Euroborgbezoeker zijn
Beetje gezeur om een Britse SC.. videoreferal van de NL is weg nu..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er net gebeurd? Ik kijk niet, dus moet het van dit topic hebben
2004 2x zilver,.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
2x zilver zou ook al uniek zijn, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |