Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Ah joh doe als Martina, blijf lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef wdn het volgende:
Deze pot helpt me over de nerveusiteit heen voor de 200m
Komt goed, goewoon een beetje rennen, weetje. *grijns*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef wdn het volgende:
Deze pot helpt me over de nerveusiteit heen voor de 200m
Gewoon even in die machientje en gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah joh doe als Martina, blijf lachen
Beachvolleybalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef MaxMark het volgende:
Straks Sjoerendie ook nog even een medaille en de avond kan niet meer stuk
Kan ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah joh doe als Martina, blijf lachen
Oh man nu heb ik tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt goed, goewoon een beetje rennen, weetje. *grijns*
Jij ook trouwensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
Hij ziet er ook echt wel uit als een Roderick.
Echt hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt goed, goewoon een beetje rennen, weetje. *grijns*
come marching inquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM KOEKOEK
Neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
OK, hockey is mooier om te kijken dan voetbal
Ik blijf het een spekbek vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat Paul van As met die gasten gedaan heeft, maar dit is geniaal.
viel de britse commentator niet opquote:
Ja, en bij drie doelpunten al moet er een Nederlander uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik begreep dat er bij 5 doelpunten een extra bal in het spel komt?
OImdat ze niet bij NL en DLD in de poule zaten, das duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die britten.. mij een raadsel hoe die de halve finales hebben gehaald.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik blijf het een spekbek vinden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef HostiMeister het volgende:
Die BBC commentatoren, zo fucking lieb
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Jawel, je kunt je niet zo verstoppen met verdedigen als bij voetbal.quote:
Ahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, en bij drie doelpunten al moet er een Nederlander uit.
Wat zeggen ze? Wat zeggen ze? Wat zeggen ze?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Marco001 het volgende:
Die britse commentatoren zijn echt goed zeg!!!
Herenhockey Mannen voetbal is om het even, maar bij de vrouwen kijk ik liever naar hockey dan voetbal en dan niet alleen omdat de dames mooier zijn, maar het spel is gewoon het aanzien waard bij hockeyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Hetzelfde als de Nederlander, alleen dan in het Engels.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Wat zeggen ze? Wat zeggen ze?
staat hier boven ergensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Wat zeggen ze? Wat zeggen ze?
welke BBC?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Marco001 het volgende:
Die britse commentatoren zijn echt goed zeg!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |