Is natuurlijk omgekocht door de Britten, maar zo kan ie ze niet helpen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Revanches het volgende:
Die scheids keek behoorlijk geïrriteerd![]()
Still unhappy about somethingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Marco001 het volgende:
Die britse commentatoren zijn echt goed zeg!!!
3 en HDquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Herenhockey Mannen voetbal is om het even, maar bij de vrouwen kijk ik liever naar hockey dan voetbal en dan niet alleen omdat de dames mooier zijn, maar het spel is gewoon het aanzien waard bij hockey
Agh, ze hebben goud bij dressuur en springruiters ten koste van NL'ers, we staan quittequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat je morgen niet meer veilig in een oranje pakje door London kan lopen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Guard het volgende:
"GB were just bamboozled by the Dutch"
eens kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel BBC HD. Heb je die misschien?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Guard het volgende:
"GB were just bamboozled by the Dutch"
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Marco001 het volgende:
The GB where just bamboozled.. LOL!!!!
Welke is het nu?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
"Great Britain was bamboozled" lolol
Of zoals ze bij het hockey zeggen: 'dit is in de pocket jongennnns'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
4-1 en het had al 5-1 of 6-1 kunnen zijn. Dit is in de tas
Ja die wel, dankjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel BBC HD. Heb je die misschien?
"Lullo's" , toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Of zoals ze bij het hockey zeggen: 'dit is in de pocket jongennnns'
Jawel. In centraal Londen zou dat nooit een probleem zijn en in de buitenwijken hebben ze geen benul wat hockey is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat je morgen niet meer veilig in een oranje pakje door London kan lopen
Heb je pizza voor miiijjjquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef OeJ het volgende:
Jokers plakken, extra korting pakken. Gewoon bij Albert Heijn.
Voor de wedstrijd stond die presentator anders wel met een aaiped te zwaaienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef marcodej het volgende:
Goeie analyse langs de lijn bij de Beeb, zonder Ipad. Watch and learn hockeymannetje.
Nee, zij zijn lekker ver gekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
oh even een steek: "what they could not do during the european footbalcup they do in hockey"
Zolang hij er mee zwaait kan het geen kwaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd stond die presentator anders wel met een aaiped te zwaaien
Belgiëquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef cap het volgende:
Belgjes zullen ook wel gefrustreerd zitten te kijken nu ze GB zo zien stuntelen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
oh even een steek: "what they could not do during the european footbalcup they do in hockey"
behalve als je hoofd er dan tegenaan komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef Keauning het volgende:
heb je pizza voor mij
[..]
Zolang hij er mee zwaait kan het geen kwaad.
Echt he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
Boven de schouders mag niet he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef wdn het volgende:
[..]
behalve als je hoofd er dan tegenaan komt
In ieder geval hebben ze wedstrijden gewonnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, zij zijn lekker ver gekomen
Dit ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
krachten sparen voor de finale. je hebt niks aan een monsterzege als je straks uitgeblust ben in de finale tegen de duitsers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |