quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
moet je ook met min. 2 punten verschil winnen?
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Dat is juist het mooistequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef freaky40 het volgende:
Geen hol aan deze wedstrijd, het gaat op en neer en blijft dicht bij elkaar.
Matchfixing!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom smashed die Schuil zo vaak terwijl er dan al een blok staat?
Kan het ook aan de service liggen... Nederlanders serveren telkens door het midden... weinig in de hoekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef TheArt het volgende:
Set ups bij de Letten liggen echt spot on elke keer. Dan maakt het die side out spelen wel een eitje natuurlijk.
Goede set-ups is ook een kunst.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef TheArt het volgende:
Set ups bij de Letten liggen echt spot on elke keer. Dan maakt het die side out spelen wel een eitje natuurlijk.
Servicedruk bij de Nederlanders is ook niet best vandaag hoor. Amper servicewinners.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan het ook aan de service liggen... Nederlanders serveren telkens door het midden... weinig in de hoeken
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier: http://cheezburger.com/6491061248
Hoezo nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou, dat wordt geen hockey zien op deze manier. Altijd goed nieuws dus.
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef henkde_j het volgende:
De komende set winnaar heeft gewonnen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef BVO het volgende:
Ik vind de Letten gewoon beter, ze verdienen te winnen.
Je kiest wel altijd de negatieve benadering he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef freaky40 het volgende:
Nederland verdiend het ook niet op deze manier.
Niet via de zijkant, dat komt gewoon omdat de set up daar telkens ligt. Dat doen ze echt niet omdat ze die bal daar willen hebben.quote:
Nee, de realistische benadering. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kiest wel altijd de negatieve benadering he?
Qua soorten spelers zou dat wel perfect zijn idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef BobW het volgende:
Ze moeten mixed beachvolleybal hebben, Nummerdor/Flier
Ook niet blokken!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef Yonjuuni het volgende:
Laat die Schuil alsjeblieft niet aanvallen!
Nee. Je kan ook zeggen dat de Letten het verdienen omdat ze beter spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, de realistische benadering. Dat is wat anders.
Na een blok mag dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat schuil hem twee keer raakte?
Maar winnen doe je niet alleenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
Lekkere bal weer. Nummerdor is aanvallend echt goed vandaag.
Ligt niet aan Richard hoor. Letten spelen gewoon erg goed wat dat betreft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Man Schuil blok eens wat !!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar eerst in het blok.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat schuil hem twee keer raakte?
Heb ik al eerder gezegd, wel beter op Let(ten)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Je kan ook zeggen dat de Letten het verdienen omdat ze beter spelen.
Gewoon risico genomen. Ze staan achter.quote:
8-3quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Give it up, baby give it up. Nanananananaa.
Ze stonden verdomme 8-4 voor in set 2
eigenlijk 2quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef TUFKAL het volgende:
Duurde allemaal een wedstrijdje te lang dit toernooi.
Nee 15 in de 3de setquote:
Met dit zand?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef starla het volgende:
Zo, ga maar lekker zandkastelen maken.
Omdat die opa week na week nog steeds bewijst wereldtop te zijn, maar dit toernooi niet. Tsja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Wat een falers.
Waarom doet er dan ook een opa mee met beachvolleybal?
Zal niet gaan, die zitten over een uur in het vliegtuig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
Nou, ik kan niet wachten tot Smeets gaat interviewen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Wat een falers.
Falers? Ze zijn altijd nog 4e op een Olympisch tournooi hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Wat een falers.
Niet ingaan op die troll joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat die opa week na week nog steeds bewijst wereldtop te zijn, maar dit toernooi niet. Tsja.
Deze wedstrijd niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat die opa week na week nog steeds bewijst wereldtop te zijn, maar dit toernooi niet. Tsja.
Het Mart gejankquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef OmniRocket het volgende:
Nou Mart, zaag ze maar doormidden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, een olympisch diploma is ook mooi
Juist wel. Op eigen service is het lastig punten maken, dus moet je servicedruk geven om toch extra punten op eigen service te pakken. Dat brengt ook extra risico met zich mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef Luxuria het volgende:
En dan die serveerfouten, dat kan toch gewoon niet!
Nouja, dan is hij ouder als mijn werkgever, en theoretisch gezien zou hij al opa kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Falers? Ze zijn altijd nog 4e op een Olympisch tournooi hoor
En de 'opa' is 39, overdrijven is ook een vak.
Echt wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef Keauning het volgende:
Totaal niet verdiend die bronzen plak.
Rot eens op kuttroll.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, met Hockey nog even verliezen en mijn avond kan niet meer stuk!
Jaja, als ze nou nog iets bereikt hadden. De kwartfinale of zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je daar gaat trollen ben je snel weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe ik ook, moet nu het hockey topic in.
Ach, als je met 9-4 of wat was het voorstaat in de 2de set heb je het in mijn ogen absoluut niet verdiend. Dat was gewoon geklungel van de bovenste plank. En dat met zoveel ervaring.quote:
Oew, dreigen! *slikt*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je daar gaat trollen ben je snel weg.
quote:
quote:
Wat een fantastische usert is ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, met Hockey nog even verliezen en mijn avond kan niet meer stuk!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je daar gaat trollen ben je snel weg.
Zie post hieronder. Post normaal mee en niet alleen maar alles wat met NL te maken heeft afzeiken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oew, dreigen! *slikt*
En het erge is, hij meent er niks van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een fantastische usert is dit![]()
Neem een dreigement van een mod maar serieus vervelend trolletjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oew, dreigen! *slikt*
Dat ze op dat moment voorstaan zegt me niet zoveel, ze lopen uit omdat de Letten wat fouten maakten. Die punten kregen ze weer terug omdat het er niet uitkwam bij N en S. Het gaat uiteindelijk om de big points en wat dat betreft hebben ze het echt laten liggen in de laatste 6 punten van de derde set.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef Slobeend het volgende:
In de 2e set weggeven door domme ballen, ze stonden 8-3 voor.
Dan de Britten maar afzeiken, we lijken wel het chauvinistische Frankrijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zie post hieronder. Post normaal mee en niet alleen maar alles wat met NL te maken heeft afzeiken.
Nee, gewoon normaal meeposten. Is het echt zo moeilijk voor je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan de Britten maar afzeiken, we lijken wel het chauvinistische Frankrijk.
Waarom komen ze dan op 5 punten voorsprong, omdat ze er niks van kunnen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, als je met 9-4 of wat was het voorstaat in de 2de set heb je het in mijn ogen absoluut niet verdiend. Dat was gewoon geklungel van de bovenste plank. En dat met zoveel ervaring.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaal meeposten. Is het echt zo moeilijk voor je?
Kan snel gaan met beachvolleybalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef Paul het volgende:
Huh is er verloren? Terwilj ze nog de 1e set hadden gewonnen
Zeg niet dat ze slecht zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan op 5 punten voorsprong, omdat ze er niks van kunnen?
Inderdaad, dan had je de Spelen helemaal niet moeten halen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef JimboSlice het volgende:
Op deze manier verdien je Manon Flier natuurlijk niet
'Ja, en jij Richard en jij had bij het winnen van een gouden medaille voor iets unieks kunnen zorgen he, goud in de zaal en in het zand. Nou heb je niets in het zand gehaald he'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Ericr het volgende:
'Ja Reinder, Richard heeft al eens goud gehaald, zo'n medaille had je ook wel gewild toch? Eerlijk zeggen, nou, nou?'.
Mart, kom er maar in.
Eerste set liepen Schuil en Nummerdor steeds achter hoor. Compenseert.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, als je met 9-4 of wat was het voorstaat in de 2de set heb je het in mijn ogen absoluut niet verdiend. Dat was gewoon geklungel van de bovenste plank. En dat met zoveel ervaring.
Leg het toch maar even uit.quote:
Nee, is dat te moeilijk? Ok, prima verder.quote:
Dan hou je mond als het toch prima is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, is dat te moeilijk? Ok, prima verder.
Verwachtte reactiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Mestras het volgende:
Schuil had dit zichzelf niet aan moeten doen. Hij had vijf jaar geleden al een punt achter zijn carriere moeten zetten. Die man kan af en toe alleen een bal afblokken, voor de rest kan ie niet meer dan drie stappen zetten. Ik vind dit heel erg voor Nummerdor.
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef kurk_droog het volgende:
Zo, ik kom even mijn gelijk halen. Tsjonge jonge wat een mongols.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Mestras het volgende:
Schuil had dit zichzelf niet aan moeten doen. Hij had vijf jaar geleden al een punt achter zijn carriere moeten zetten. Die man kan af en toe alleen een bal afblokken, voor de rest kan ie niet meer dan drie stappen zetten. Ik vind dit heel erg voor Nummerdor.
Genoeg getrollt. Ga maar weerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef kurk_droog het volgende:
Echt he, dit koppel ontbreekt elk vleugje van enige klasse
Ik ben niet aan het trollen, ik meen het oprecht en heb de lat gewoon erg hoog liggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genoeg getrollt. Ga maar weer
Tuurlijk want als een koppel de halve finale haalt dan ontbreekt elke klasse. Lul toch niet zo slap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen, ik meen het oprecht en heb de lat gewoon erg hoog liggen.
Serieus, hoe kan je nou tevreden zijn met een halve finale. Wat een mentaliteit hierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk want als een koppel de halve finale haalt dan ontbreekt elke klasse. Lul toch niet zo slap.
Ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je nou tevreden zijn met een halve finale. Wat een mentaliteit hier
Zonder enige klasse hadden ze de halve finale nooit gehaald.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je nou tevreden zijn met een halve finale. Wat een mentaliteit hier
Toch gaan die Duitsers nog altijd mee: 4-4.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
Alison en Emanuel hebben echt alles nu, mijn hemel
Ik heb ze gejinxtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch gaan die Duitsers nog altijd mee: 4-4.
Niet zo zuinig ook, 12-8...quote:
Nu nog?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor, dit wordt goud voor Brink en Reckermann.
Duitsers speelden wel erg sterkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
netjes voor duitsland
speelde brazillie slecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |