Is dat lorrelies?quote:
wat is je punt...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Mordecai het volgende:
Die hockeymeiden hebben allemaal zo'n arrogante slettensmoelwerk
is ie leuk? wil m misschien voor ps3 kopenmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef tuut-chips het volgende:
Dus ik ben even de enige ambassadeur uit New Vegas voor een tijdje
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is ie leuk? wil m misschien voor ps3 kopenm
jij hebt al een ps3 fagfacequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is ie leuk? wil m misschien voor ps3 kopenm
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
Ohja bestemmingsplan heeft een weekban
ik wil fnv kopen niet een ps3..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
jij hebt al een ps3 fagface
Hij quotte uit ABO, en wist niet dat dat niet mag. Toen hij het binnen 3 minuten veranderd had naar een link had onze vriend victor al een screenshot naar yvonne gestuurdquote:
Ik was even vergeten dat Aldie = Planquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij quotte uit ABO, en wist niet dat dat niet mag. Toen hij het binnen 3 minuten veranderd had naar een link had onze vriend victor al een screenshot naar yvonne gestuurd
Meen je deze?!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij quotte uit ABO, en wist niet dat dat niet mag. Toen hij het binnen 3 minuten veranderd had naar een link had onze vriend victor al een screenshot naar yvonne gestuurd
Arme jongen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef TJV het volgende:
Hij heeft echt een persoonlijkheidsstoornis hoor, die gozer. Volgens mij eet zijn lul hem van binnen op.
En jij een identiteitsstoornisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef TJV het volgende:
Hij heeft echt een persoonlijkheidsstoornis hoor, die gozer. Volgens mij eet zijn lul hem van binnen op.
Die met bierpet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
En jij een identiteitsstoornisaan die foto die victor liet zien iig
kkr triestquote:
Dan is 'ie echt homo, heeft ie meer foto's van mij verzameld. Wat een freak.quote:
me 2quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik wil de foto met de bierpet zien
ik denk dat hij zich erop aftrekt voor een achievementquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan is 'ie echt homo, heeft ie meer foto's van mij verzameld. Wat een freak.
Die lijst sowieso, wtfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich erop aftrekt voor een achievement
Vink hem aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich erop aftrekt voor een achievement
deze is meer van toepassing (dat is die van hemquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Vink hem aan
http://i.imgur.com/lufvW.jpg
Fappen op je moederquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef tuut-chips het volgende:
GAST FAP TO ANIMALS WTF
Fap to jesus
Als we nou alle fap vervangen met sop, hoe ver kom je dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef Lorrelies het volgende:
Wat ben ik ineens weer blij dat ik een meisje ben![]()
Nou het scheelt een hoop troep en ik heb geen hangding en zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Als we nou alle fap vervangen met sop, hoe ver kom je dan?
Maar wij kunnen vliegen met voldoende training en het belangrijkste: kunnen heel precies mikken. Doe dat maar eens na.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou het scheelt een hoop troep en ik heb geen hangding en zo
je speelt toch geen postal hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:04 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja en toen ik er 4 had toen kwamer er kut chinezen achter mij aan omdat ik hun katten jatten
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je speelt toch geen postal he
ECHT?!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef Lorrelies het volgende:
En je kunt zo vaak achter elkaar als je maar wilt komen :x
Beter is het wel een goede verrassingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef TJV het volgende:
Tering, mijn broertje doet al 3 dagen alles voor me sinds ik hem verteld heb dat ik zondag een verrassing voor hem heb. Aanrader.
Zou meesterlijk zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef Lorrelies het volgende:
Maar je hebt eigenlijk geen verrassing?
Ach nee dat is zielig toch... Stel dat ik nou morgen met je af zou spreken in Den Haag maar ondertussen blijf ik lekker thuis?quote:
weet iemand hoe dat texteffect heet?quote:
Kinetic typography Of Typography of Motion Typographyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
weet iemand hoe dat texteffect heet?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ach nee dat is zielig toch... Stel dat ik nou morgen met je af zou spreken in Den Haag maar ondertussen blijf ik lekker thuis?![]()
Hee dat is leuk
thanks!quote:
aidiewillentekaaprenvaren zekerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb nog een kloon van aldie
Ofcourse.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
aidiewillentekaaprenvaren zeker
hoeveel nieuw vegas doekoe?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef NooitMeerTeKaaprenVaren het volgende:
Het is geen kloon van AlDie.
Ik moest hardop lachenquote:
Ja laatst nog met m gepraat op skypequote:
Hij kan alleen lezen als ie uitlogtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef TJV het volgende:
Ja natuurlijk kan ie dit lezen. PM/DM werkt ook gewoon.
Niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij kan alleen lezen als ie uitlogt
applequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat mijn eisen voor een laptop te hoog zijn. Fuck jullie Apple, jullie hebben me verpest.
doe niet zo moeilijk en koop een retina macbook proquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat mijn eisen voor een laptop te hoog zijn. Fuck jullie Apple, jullie hebben me verpest.
jawel. anders staat er "je hebt geen toestemming om dit forum te lezen" ofzo in blauwe tekstquote:
Uit mijn ervaring kan ik je wel vertellen dat je gewoon alles kunt lezen. Zelfs KPD/ABO.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
jawel. anders staat er "je hebt geen toestemming om dit forum te lezen" ofzo in blauwe tekst
src: ervaring
Jij eerst.quote:
edit: driequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
heb al twee retina devices dat telt ook
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
heb al twee retina devices dat telt ook
ultrabooks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef TJV het volgende:
Er zijn gewoon geen laptops met een goede accuduur, die geen 3 kilo wegen en met een SSD. Dat laatste kan ik zelf wel doen trouwens.
met retina display?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
2300 euro, Dan bouw ik zelf wel een laptop.
Ja maar dan ga je juist weer richting de Apple-bedragen.quote:
Retina is het wel echt waard hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
Jonge flikker is op met je Retina.
Can confirm this.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
jawel. anders staat er "je hebt geen toestemming om dit forum te lezen" ofzo in blauwe tekst
src: ervaring
nee ik volg alle topics en reageer als ik apple tegenkom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Zit je nu serieus gewoon op 'Apple' het forum te doorzoeken, en dan posten in dat topic.
steve jobs was een idioot die niet geloofde in de moderne medische wetenschap en daardoor dood is gegaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ik volg alle topics en reageer als ik apple tegenkom.
en toch heeft ie meer betekend voor de wereld om jou heen dan jij ooit zult betekenen. en dat maakt het dan wel weer grappigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
steve jobs was een idioot die niet geloofde in de moderne medische wetenschap en daardoor dood is gegaan
Dat kun je nooit weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en toch heeft ie meer betekend voor de wereld om jou heen dan jij ooit zult betekenen. en dat maakt het dan wel weer grappig
dat zullen we nog wel eens zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en toch heeft ie meer betekend voor de wereld om jou heen dan jij ooit zult betekenen. en dat maakt het dan wel weer grappig
Nu onderschat je Powerkiwi, fanboy.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
?quote:
Gelukkig bedenkt Apple wel alles zelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:40 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.scribd.com/mobile/doc/102317767/html5
apple jat en maakt beter. diep respect.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Gelukkig bedenkt Apple wel alles zelf
Samsung ook, maar Samsung is slim en jat het reeds beter-gemaakte van Apple en maakt het vervolgens nóg beterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
apple jat en maakt beter. diep respect.
samsungquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Samsung ook, maar Samsung is slim en jat het reeds beter-gemaakte van Apple en maakt het vervolgens nóg beter
Goed argument.quote:
ja. dat is het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Goed argument.
hehe apple fanboys vallen altijd stil als je over samsung begint omdat die gewoon op alle vlakken betere producten maken
Zo'n s3 is best een leuk speeltje heur.quote:
je omschrijft het goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zo'n s3 is best een leuk speeltje heur.
Die 4S'jes van jullie ook, maar op het moment is de hardware (objectief) en de software (subjectief) van samsung gewoon véle malen beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zo'n s3 is best een leuk speeltje heur.
hardwarequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Die 4S'jes van jullie ook, maar op het moment is de hardware (objectief) en de software (subjectief) van samsung gewoon véle malen beter.
Op tabletgebied weer een ander verhaal natuurlijk, daarom heb ik ook een iPad.
Was geen sneer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Die 4S'jes van jullie ook, maar op het moment is de hardware (objectief) en de software (subjectief) van samsung gewoon véle malen beter.
Op tabletgebied weer een ander verhaal natuurlijk, daarom heb ik ook een iPad.
Kleine schermpjesquote:
alsof dat een optie is waar ik op zat te wachten manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Kleine schermpjes
En het mooiste nog: één van de nieuwe 'features' van iOS 6 is dat je foto's via bluetooth kan verzenden2000 belde met hun Sony Ericsson
Dit precies. Er is gewoon een groep mensen die een besturingssysteem willen waar ze wat bekender mee zijn, en er is een groep mensen die de snelste processor, het mooiste scherm en de beste prijs-kwaliteitverhouding zoeken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Was geen sneer.heb ook een ipad. Zou daarintegen never nooit zo'n macbook kopen.
Tuurlijk niet, maar het is wel een typisch voorbeeld van (een van de vele) redenen dat ik geen 4S maar een S3 heb gekocht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof dat een optie is waar ik op zat te wachten man
Iedereen behalve de linuxgebruikers haten op linuxquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
Wel leuk dat apple boys altijd op Linux haten terwijl OS X ook gebaseerd is op Unix BSD
Sterk argument alles.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof dat een optie is waar ik op zat te wachten man
Asusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:50 schreef SosuaCafe het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)abook-inleiding.html
![]()
Heerlijke laptops he die Asus, Ik heb er laatst ook een gekocht en die werken perfectquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:50 schreef SosuaCafe het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)abook-inleiding.html
![]()
Ze kunnen niet aan kinderarbeid beginnen want dan klaagt Apple ze aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:52 schreef TJV het volgende:
Tering, die gaan ook al aan de Apple-prijzen. Kunnen die chinezen niet voor wat minder geld werken?
jawel hoor. sinds ik iphone gebruik mis ik al die onzin dingen die je er niet mee kan totaal niet. wat me verbaasd heeft maar uiteindelijk werkt dit veel plezieriger gek genoeg.quote:
Als Apple baggerugrades adverteert moet je niet gaan zeggen dat het je niet boeit he. Je bent een fanboy, je moet fappen. Met een vinger in je kont.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel hoor. sinds ik iphone gebruik mis ik al die onzin dingen die je er niet mee kan totaal niet. wat me verbaasd heeft maar uiteindelijk werkt dit veel plezieriger gek genoeg.
Maar dat soort kleine dingetjes zorgen er juist voor dat je je telefoon niet als vervanger voor je PC zou kunnen gebruiken. Je kunt er nét niet alles mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel hoor. sinds ik iphone gebruik mis ik al die onzin dingen die je er niet mee kan totaal niet. wat me verbaasd heeft maar uiteindelijk werkt dit veel plezieriger gek genoeg.
'oh steve ik wil je in me voelen hmmmmmmmmm film het en zet het op icloud'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Als Apple baggerugrades adverteert moet je niet gaan zeggen dat het je niet boeit he. Je bent een fanboy, je moet fappen. Met een vinger in je kont.
sowieso is het geen vervanger de komende paar jaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Maar dat soort kleine dingetjes zorgen er juist voor dat je je telefoon niet als vervanger voor je PC zou kunnen gebruiken. Je kunt er nét niet alles mee.
Mijn S3 welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sowieso is het geen vervanger de komende paar jaar.
Prima hoor! Even een USB-toetsenbordje op aansluiten, goed neerzetten en gaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
knappe jongen als je daar mooi opgemaakte word documenten uit weet te krijgen met enig gemak.
wanhoop nabij zo te horen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Prima hoor! Even een USB-toetsenbordje op aansluiten, goed neerzetten en gaan!
je moet bij tuut wezen niet bij mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef TJV het volgende:
Ga nou in godsnaam weg met je apple gezeik want het wordt vervelend.
ohja en als iemand de wanhoop nabij is ben jij het al want je kunt gewoon geen enkele manier noemen waarop apple beter is dan samsungquote:
koop er 1 en ervaar het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ohja en als iemand de wanhoop nabij is ben jij het al want je kunt gewoon geen enkele manier noemen waarop apple beter is dan samsung
Ik heb ooit een iPhone ter beschikking gehad voor een maand maar ik was blij dat ik weer terug naar android konquote:
seriously? ik heb android gehad en het enige dat ik miste was de tool om er een wifi hotspot van te maken. en die zit als het goed is inmiddels op de iphone.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb ooit een iPhone ter beschikking gehad voor een maand maar ik was blij dat ik weer terug naar android kon
ok jij je zin. er zijn meer mensen die van android naar apple gaan dan andersom, dat zegt iig wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb er al een. Valt me vies tegen. Klein schermpje, lage resolutie. Niks an.
Niet, Androids marktaandeel groeit veel sneller dan dat van Apple. En terecht. Apple is als het Nintendo van toen de Wii net uitkwam. Wordt aan alle kanten door de concurrenten voorbijgestreefd en over een tijdje hebben alleen huismoeders er nog een.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok jij je zin. er zijn meer mensen die van android naar apple gaan dan andersom, dat zegt iig wat.
speeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
Wauw wat speeld NL goed zeg8 - 1
Pff. Amateur.quote:
Niet slechtquote:
jung dit is de 1e keer dat ik dit doe, en heb het binnen 40 minuten gedaan ofzo ja dat lijkt veel, maar tutorial filmpjes bekijken enzoquote:
tyquote:
ja maar dan zou ik er anders nooit achter zijn gekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef MineraalWater het volgende:
Heb alleen gezegd hoe je dat noemt
En met plaatjes etc heet het motion graphics.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ty
[..]
ja maar dan zou ik er anders nooit achter zijn gekomen
Wat voor soort wil je maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook zin om iets te maken.Iemand een suggestie voor muziek eronder?
Geen idee... Meestal baseer ik dat op de muziek als ik het zelf moet verzinnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat voor soort wil je maken?
Dat is wel inderdaad zo'n typische trailer muziek :pquote:
survivalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand een leuke gamemode voor een minecraft server? een beetje orgineel enzo
Die kan je volgens mij gewoon met cinema4d maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef MineraalWater het volgende:
Die van Wanted is trouwens wel easy
Ik kan ook niks met cinema 4d, alleen simpele kleine dingetjes, dus eigk alleen een woordje doen ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zuig echt hard met cinema 4d.Ben blender gewend.
wat is je psn? ik p0wn jequote:
xboxquote:
nee ben je faggot ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef bobbernaut het volgende:
ey doe de volgende TT zo: Aldie, uit het oog maar niet uit het hart <3
dat zijn echt van die pro pro programma'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb een hele poos alles met 3DS Max gedaan maar wat een moeilijk programma is dat zeg.
Niet haten op aldie!quote:
en dan bedoel ik die die eckte pro's gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat zijn echt van die pro pro programma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |