Asusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:50 schreef SosuaCafe het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)abook-inleiding.html
![]()
Heerlijke laptops he die Asus, Ik heb er laatst ook een gekocht en die werken perfectquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:50 schreef SosuaCafe het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)abook-inleiding.html
![]()
Ze kunnen niet aan kinderarbeid beginnen want dan klaagt Apple ze aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:52 schreef TJV het volgende:
Tering, die gaan ook al aan de Apple-prijzen. Kunnen die chinezen niet voor wat minder geld werken?
jawel hoor. sinds ik iphone gebruik mis ik al die onzin dingen die je er niet mee kan totaal niet. wat me verbaasd heeft maar uiteindelijk werkt dit veel plezieriger gek genoeg.quote:
Als Apple baggerugrades adverteert moet je niet gaan zeggen dat het je niet boeit he. Je bent een fanboy, je moet fappen. Met een vinger in je kont.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel hoor. sinds ik iphone gebruik mis ik al die onzin dingen die je er niet mee kan totaal niet. wat me verbaasd heeft maar uiteindelijk werkt dit veel plezieriger gek genoeg.
Maar dat soort kleine dingetjes zorgen er juist voor dat je je telefoon niet als vervanger voor je PC zou kunnen gebruiken. Je kunt er nét niet alles mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel hoor. sinds ik iphone gebruik mis ik al die onzin dingen die je er niet mee kan totaal niet. wat me verbaasd heeft maar uiteindelijk werkt dit veel plezieriger gek genoeg.
'oh steve ik wil je in me voelen hmmmmmmmmm film het en zet het op icloud'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Als Apple baggerugrades adverteert moet je niet gaan zeggen dat het je niet boeit he. Je bent een fanboy, je moet fappen. Met een vinger in je kont.
sowieso is het geen vervanger de komende paar jaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Maar dat soort kleine dingetjes zorgen er juist voor dat je je telefoon niet als vervanger voor je PC zou kunnen gebruiken. Je kunt er nét niet alles mee.
Mijn S3 welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sowieso is het geen vervanger de komende paar jaar.
Prima hoor! Even een USB-toetsenbordje op aansluiten, goed neerzetten en gaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
knappe jongen als je daar mooi opgemaakte word documenten uit weet te krijgen met enig gemak.
wanhoop nabij zo te horen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Prima hoor! Even een USB-toetsenbordje op aansluiten, goed neerzetten en gaan!
je moet bij tuut wezen niet bij mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef TJV het volgende:
Ga nou in godsnaam weg met je apple gezeik want het wordt vervelend.
ohja en als iemand de wanhoop nabij is ben jij het al want je kunt gewoon geen enkele manier noemen waarop apple beter is dan samsungquote:
koop er 1 en ervaar het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ohja en als iemand de wanhoop nabij is ben jij het al want je kunt gewoon geen enkele manier noemen waarop apple beter is dan samsung
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |