Ik heb ooit een iPhone ter beschikking gehad voor een maand maar ik was blij dat ik weer terug naar android konquote:
seriously? ik heb android gehad en het enige dat ik miste was de tool om er een wifi hotspot van te maken. en die zit als het goed is inmiddels op de iphone.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb ooit een iPhone ter beschikking gehad voor een maand maar ik was blij dat ik weer terug naar android kon
ok jij je zin. er zijn meer mensen die van android naar apple gaan dan andersom, dat zegt iig wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb er al een. Valt me vies tegen. Klein schermpje, lage resolutie. Niks an.
Niet, Androids marktaandeel groeit veel sneller dan dat van Apple. En terecht. Apple is als het Nintendo van toen de Wii net uitkwam. Wordt aan alle kanten door de concurrenten voorbijgestreefd en over een tijdje hebben alleen huismoeders er nog een.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok jij je zin. er zijn meer mensen die van android naar apple gaan dan andersom, dat zegt iig wat.
speeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
Wauw wat speeld NL goed zeg8 - 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |