is ie leuk? wil m misschien voor ps3 kopenmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef tuut-chips het volgende:
Dus ik ben even de enige ambassadeur uit New Vegas voor een tijdje
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is ie leuk? wil m misschien voor ps3 kopenm
jij hebt al een ps3 fagfacequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is ie leuk? wil m misschien voor ps3 kopenm
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
Ohja bestemmingsplan heeft een weekban
ik wil fnv kopen niet een ps3..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
jij hebt al een ps3 fagface
Hij quotte uit ABO, en wist niet dat dat niet mag. Toen hij het binnen 3 minuten veranderd had naar een link had onze vriend victor al een screenshot naar yvonne gestuurdquote:
Ik was even vergeten dat Aldie = Planquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij quotte uit ABO, en wist niet dat dat niet mag. Toen hij het binnen 3 minuten veranderd had naar een link had onze vriend victor al een screenshot naar yvonne gestuurd
Meen je deze?!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij quotte uit ABO, en wist niet dat dat niet mag. Toen hij het binnen 3 minuten veranderd had naar een link had onze vriend victor al een screenshot naar yvonne gestuurd
Arme jongen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef TJV het volgende:
Hij heeft echt een persoonlijkheidsstoornis hoor, die gozer. Volgens mij eet zijn lul hem van binnen op.
En jij een identiteitsstoornisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef TJV het volgende:
Hij heeft echt een persoonlijkheidsstoornis hoor, die gozer. Volgens mij eet zijn lul hem van binnen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |