abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:43:12 #51
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115343957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind je vervelend. Eigenlijk -O-
Dat kan, maar nog steeds geen nuttig woord gerept in dit topic. KLB volk. :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:46:00 #52
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_115344039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Chef_M het volgende:
Dat kan, maar nog steeds geen nuttig woord gerept in dit topic. KLB volk. :')
Wil je me alle posts van mij in KLB even aanwijzen _O-

Zullen we een wedstrijdje doen? Dat jij mag zeggen wat TS moet doen (ow, wacht; dat had je al gedaan) en dat ik mag voorstellen wat TS zou moeten doen? En dat we dan menschen met verstand van zaken laten stemmen? En als er dan meer mensen op jouw manier stemmen, dat ik dan een week lang met een sandwichbord om bij jou in de tuin aan een ketting kom zitten? En als er meer mensen stemmen op mijn voorstel, dat jij dat eerst je account door de schredder gooit en daarna verkast naar ergens waar we geen last van je hebben?

Oe, ik kijk ernaar uit *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_115344046
Mensen, mensen. Rustig aan.

Zijn jullie nou aan het kissebissen, of proberen jullie de topicstarter te voorzien van advies. Want het enige wat jullie nu doen is een moderator wat extra werk bezorgen. De meeste posts kunnen zodien worden verwijderd, wanneer de topicstarter nog steeds met lege handen staat. 8)7
pi_115344051
Je hebt dus 2 maanden (zwart) gewerkt zonder ook maar te weten waar je voor getekend hebt :?

Is die kerel een vriend of bekende van je ofzo?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:47:31 #55
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115344102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wil je me alle posts van mij in KLB even aanwijzen _O-

Zullen we een wedstrijdje doen? Dat jij mag zeggen wat TS moet doen (ow, wacht; dat had je al gedaan) en dat ik mag voorstellen wat TS zou moeten doen? En dat we dan menschen met verstand van zaken laten stemmen? En als er dan meer mensen op jouw manier stemmen, dat ik dan een week lang met een sandwichbord om bij jou in de tuin aan een ketting kom zitten? En als er meer mensen stemmen op mijn voorstel, dat jij dat eerst je account door de schredder gooit en daarna verkast naar ergens waar we geen last van je hebben?

Oe, ik kijk ernaar uit *O*
Maar ik heb geen 1x gezegd wat TS moest doen, ik heb alleen gezegd wat TS niet KON doen (zonder contract), wat jij in dit topic hebt neergezet is mij nog steeds een raadsel, heeft veelal niet met de OP te maken. :')
Ik zei niet dat je in KLB postte, ik zei dat je KLB volk was.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:47:45 #56
33954 ElisaB
pi_115344111
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef Jellereppe het volgende:
Mensen, mensen. Rustig aan.

[ afbeelding ]

Zijn jullie nou aan het kissebissen, of proberen jullie de topicstarter te voorzien van advies. Want het enige wat jullie nu doen is een moderator wat extra werk bezorgen. De meeste posts kunnen zodien worden verwijderd, wanneer de topicstarter nog steeds met lege handen staat. 8)7
Ik kan praten en breien tegelijk hoor }:|

TS: heb je een overzicht van de gewerkte dagen / uren? Als jij daar even een overzichtje van maakt, zal ik een briefje voor je baas schrijven ^O^
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:48:30 #57
33954 ElisaB
pi_115344135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:47 schreef Chef_M het volgende:
Maar ik heb geen 1x gezegd wat TS moest doen, ik heb alleen gezegd wat TS niet KON doen (zonder contract), wat jij in dit topic hebt neergezet is mij nog steeds een raadsel, heeft veelal niet met de OP te maken. :')
Ik zei niet dat je in KLB postte, ik zei dat je KLB volk was.
Kom vanavond gezellig bij me op de koffie. Dan kunnen we het er even over hebben ^O^
pi_115344174
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan praten en breien tegelijk hoor }:|

TS: heb je een overzicht van de gewerkte dagen / uren? Als jij daar even een overzichtje van maakt, zal ik een briefje voor je baas schrijven ^O^
Vrouwen zijn multifunctioneel, dus ik had niks minder verwacht. Als je daarnaast koffie kunt zetten, ben ik harstikke tevreden. ;)
pi_115344210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ze heeft nogal een hoge dunk van zichzelf, maar ipv met de juiste oplossingen te komen houd ze het maar bij het afkraken van die persoon.

[..]

En je hele lap tekst komt erop neer dat het allemaal ongeloofwaardig zou zijn. :') Debiel, HET GAAT ER NIET OM OF HET GELOOFSWAARDIG IS, HET GAAT EROM HOEVEEL BEWIJZEN JE KAN VERZAMELEN OM JE PUNT TE LATEN GELDEN.

Snap je het nog? En ja, ik heb bij genoeg commerciele bedrijven vrijwilligerswerk gedaan, wat erop neerkomt, het werk van iemand doen zonder daarvoor een vergoeding te ontvangen. Zelfs daar krijg je een contract voor, kan je nagaan. :')

Oh, en ik snap zelf ook wel dat het niet tot een rechtzaak komt. :')
tsja. hoe vervelend ook, dat is niet altijd correct. ik heb geen idee hoe dat in arbeidsrecht werkt, maar bij civielrecht is het voldoende bij een mondelinge afspraak om dit dusdanig te bewijzen middels correspondentie of watdan dat de afspraak aannemelijk is. een whattsapp gesprek maakt wel degelijk aannemelijk dat er een arbeidsrelatie bestaat tussen ts en die pizzeria.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115344213
Zoveel gescheld en nog niemand iets zien zeggen over de gruwelijke typo in de TT
pi_115344277
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:50 schreef byah het volgende:
Zoveel gescheld en nog niemand iets zien zeggen over de gruwelijke typo in de TT
Het is sowieso een wedstrijdje 'wie is er slimmer' geworden tussen Chef-M en ElisaB :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:53:17 #62
33954 ElisaB
pi_115344297
quote:
13s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het is sowieso een wedstrijdje 'wie is er slimmer' geworden tussen Chef-M en ElisaB :')
Vooralsnog is het alleen een wedstrijdje 'wie gaat er op de man spelen en wie zit te gapen'.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:54:39 #63
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_115344347
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat is wettelijk verplicht.
Vakantie geld staat in je contract als 8 procent of bij je uurloon in. Ts heeft geen contract.

En als ik mij niet vergis mag je je eigen scooter daar niet voor gebruiken ivm verzekering
pi_115344411
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef maickeltje het volgende:
Vakantie geld staat in je contract als 8 procent of bij je uurloon in. Ts heeft geen contract.
Ik zeg het je net: het is WETTELIJK verplicht. Of dat nou in het contract staat of niet. TS krijgt minimumloon, dus of ze keren het vakantiegeld gewoon uit, of het zit bij z'n loon in. Maar dan krijgt 'ie dus minimumloon+8%.
quote:
En als ik mij niet vergis mag je je eigen scooter daar niet voor gebruiken ivm verzekering
Jouw verzekeringsvoorwaarden ken ik niet, maar verboden is het zeker niet.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:00:13 #65
33954 ElisaB
pi_115344469
quote:
5s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef awesome_noob het volgende:
Gegroet allen,,
Hoi ook :)

quote:
''Werk onderhand al 3 maanden bij een pizzeria, bezorgde op mijn eigen scooter, werd beloofd dat hun scooter na 3 dagen gemaakt was, nooit gebeurd. Had 2 maanden gewerkt, naar mijn salaris gevraagd, ja jaa, me boekhouder is onverwachts op vakantie en die regelt alles..( ze was inderdaad op vakantie, maar alsnog bullshit verhaal vind ik zelf.)''
Vind ik ook. De boekhouder heef tijd genoeg gehad om eea te regelen :)

quote:
Daarna ging ik zelf op vakantie voor 4 weken, toen ik terugkwam nog steeds geen salaris.
Dus ik vroeg mij af waar ik rechten op heb en hoe of wat.
Goed zo; daar gaan we!

quote:
Contract: Nog nooit gehad, ook al heb ik daar al meerdere keren naar gevraagd.
er werd mij toen wel verteld dat ik een:
''Oproepkracht ben met een 0-uren contract...?''
Ergens verderop zeg je dat je wel iets tekenend hebt, maar nooit een kopie hebt gekregen. Ga vanavond nog even langs om een kopietje op te halen ^O^

quote:
Dus wat ik me afvroeg na dagenlang speurwerk op internet en zeker ook FoK!,

Heb ik recht op vergoeding van benzine/evt onderhouds kosten/ verzekeringskosten etc? Zoja, hoeveel?
Niet automatisch, maar het kan prima zijn dat werkgever en werknemer hier iets over afspreken.

quote:
(Mondeling afgesproken dat ik vergoeding krijg, bewijs via whatsapp..)
Altijd handig! Heb je netjes bijgehouden hoeveel kilometer je wanneer voor je baas gereden hebt?

quote:
Van mijn salaris uitbetaling etc heb ik genoeg informatie gevonden, ( ik kan claimen via via met eventuele rente enzo, allemaal ingewikkeld maar me moeder weet daar alles van) dus daar maak ik mijn geen zorgen om.
Lees je vast even in. Bijvoorbeeld hier. I-net staat vol met voorbeeldbrieven ^O^

quote:
Ook vroeg ik mij af of ik recht heb op vakantie-geld ondanks ik daar pas net werk(te) en ik een 0-uren contract heb...
Yups. 8% :)

quote:
Veel dank alvast en ik hoop dat jullie mij blij kunnen maken!
Ik hoop dat het is gelukt :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:02:25 #66
33954 ElisaB
pi_115344531
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef maickeltje het volgende:

Zie hier (bijvoorbeeld)

En vakantiegeld moet in elk geval apart gespecificeerd staan :)
pi_115344983
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zie hier (bijvoorbeeld)

En vakantiegeld moet in elk geval apart gespecificeerd staan :)
Ben je altijd zo vervelend in een klaagbaaktopic?
pi_115345105
Leg een paardenhoofd in zijn bed.
Dan snapt hij het wel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115345203
Wat een boel gelul hier. Wat snap men niet dat een niet getekend contract is qua bewijslast kans van slagen praktisch nihil is?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:34:56 #70
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115345397
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:25 schreef maickeltje het volgende:
Je eigen scooter gebruiken is verboden.

Leg uit?

quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, wij waren al een paar uur bezig met het bedenken van een oplossing voor de casus en toen we contact opnamen met het Loket, waren we in 'no time' tot een oplossing gekomen.
;D

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hij heeft wel degelijk een case. Het kon sterker, maar een case heeft hij.

[..]

Dat is bull, want werken zonder vergoeding voor een commerciele toko is niet geloofwaardig.

Dat dacht ik dus ook, en tevens hebben mijn baas en ik het over mijn salaris gehad via whatsapp.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind je vervelend. Eigenlijk -O-
Je neemt de woorden uit mijn mond. :9
pi_115345447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef awesome_noob het volgende:

[..]

Leg uit?

[..]

;D

[..]

Dat dacht ik dus ook, en tevens hebben mijn baas en ik het over mijn salaris gehad via whatsapp.

[..]

Je neemt de woorden uit mijn mond. :9
Wat ga je nu tegen de pizzeria ondernemen? Wat ga je precies doen om je gram te halen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:40:05 #72
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115345550
quote:
15s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:36 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wat ga je nu tegen de pizzeria ondernemen? Wat ga je precies doen om je gram te halen?
Ik heb hem verteld dat ik alvast een brief aan het schrijven was, dus ik ben benieuwd of hij het toch maar gaat storten een deze dagen.

(ik heb gewoon voorbeeldbrief met invulmogelijkheden liggen .. ;p)
pi_115345644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef awesome_noob het volgende:

[..]

Ik heb hem verteld dat ik alvast een brief aan het schrijven was, dus ik ben benieuwd of hij het toch maar gaat storten een deze dagen.

(ik heb gewoon voorbeeldbrief met invulmogelijkheden liggen .. ;p)
Mocht het niet helpen, dan zal ik het voor de vierde maal herhalen, bellen naar het Juridisch Loket voor gratis advies. Ik heb er een keer gebruik van gemaakt, en ze helpen je echt goed op weg.

http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:44:08 #74
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115345686
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:42 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Mocht het niet helpen, dan zal ik het voor de vierde maal herhalen, bellen naar het Juridisch Loket voor gratis advies. Ik heb er een keer gebruik van gemaakt, en ze helpen je echt goed op weg.
Ik las het ja, haha,,

Ik had umh, vanmiddag al contact opgenomen, toen was het van brief, daarna nog en brief, en de rest ben ik weer vergeten.. xd
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:49:17 #76
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115345866
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef awesome_noob het volgende:

[..]

Ik las het ja, haha,,

Ik had umh, vanmiddag al contact opgenomen, toen was het van brief, daarna nog en brief, en de rest ben ik weer vergeten.. xd
Hopelijk krijg je je salaris gewoon gestort. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:39:12 #78
33954 ElisaB
pi_115347541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef awesome_noob het volgende:
Ik las het ja, haha,,

Jij komt er wel ^O^

Maar niet hiermee, ben ik bang 8)7
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:40:02 #79
33954 ElisaB
pi_115347570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:20 schreef Dicing het volgende:

Ben je altijd zo vervelend in een klaagbaaktopic?
Meestal wel. Tot ik een ban krijg :9
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:41:57 #80
33954 ElisaB
pi_115347651
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat snap men niet...
Let op, want nu komt het....:
quote:
dat een niet getekend contract is qua bewijslast kans van slagen praktisch nihil is?
Dít snap ik niet!

Dat een niet getekend contract...
is qua bewijslast...
kans van slagen praktisch nihil is?

Lastig hoor -O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:49:19 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115347997
Een niet getekend
contract...
is qua bewijslast...
kans van slagen
praktisch nihil
---- is. -----

Het is een haiku.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:51:04 #82
33954 ElisaB
pi_115348088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef Maanvis het volgende:
Een niet getekend
contract...
is qua bewijslast...
kans van slagen
praktisch nihil
---- is. -----

Het is een haiku.
Ach, natuurlijk 8)7
pi_115348130
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Dít snap ik niet!

is qua bewijslast...

Lastig hoor -O-
En als rasechte leecher vraag ik me nog steeds af, waarom het volgens jou dan wel zo is. Dat wordt vooralsnog niet echt duidelijk...
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:52:39 #84
33954 ElisaB
pi_115348155
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef Dicing het volgende:

[..]

En als rasechte leecher vraag ik me nog steeds af, waarom het volgens jou dan wel zo is. Dat wordt vooralsnog niet echt duidelijk...
Alweer zo'n duidelijke vraag :D
pi_115348437
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Alweer zo'n duidelijke vraag :D
Ik kan het voor je spellen :D maar die moeite doe ik niet. Waarom denk jij dat de slagingskans van een zaak, waarin geen contract is getekend, niet nihil is?

en probeer nu een antwoord dat bestaat uit meer dan een aantal aan elkaar gelinkte oneliners, dan hebben anderen er ook nog iets aan :)
pi_115348630
Heb je bij alle pizzeria's in Nederland gewerkt?
pi_115348833
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Dít snap ik niet!

is qua bewijslast...

Lastig hoor -O-
Duidelijk zat lijkt mij toch?

TS heeft geen getekend contract.
TS heeft niks.

En nu?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 9 augustus 2012 @ 20:16:01 #88
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_115349218
TS heeft alleen al de whatsapp berichten met zijn baas.
Dus een vorm van afspraak. Zelfs nog een vorm van schriftelijk ook.

Dus loop eens niet te mieren over het contract en laat het eens over aan degenen die wel weten hoe de wet werkt!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:20:25 #89
33954 ElisaB
pi_115349455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:58 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ik kan het voor je spellen :D maar die moeite doe ik niet. Waarom denk jij dat de slagingskans van een zaak, waarin geen contract is getekend, niet nihil is?

en probeer nu een antwoord dat bestaat uit meer dan een aantal aan elkaar gelinkte oneliners, dan hebben anderen er ook nog iets aan :)
Er even van uitgaand dat TS niet liegt (en dat hij dus inderdaad gewerkt heeft en er niet betaald is): hij heeft er gewerkt en geen salaris ontvangen. Beide worden door de werkgever tot zover niet ontkend. Imho heeft TS daarmee dus eigenlijk de helft al gewonnen.

Er is geen getekend contract, maar dat is dus niet zo erg (want de werkgever lijkt niet te ontkennen dat er gewerkt is en daar geld tegenover hoort te staan).

De kunst is nu om het zo te spelen, dat het ontbreken van een getekend contract zo erg niet meer is.

Bijvoorbeeld door (schriftelijk) te stellen dat het is zoals het is (ik heb gewerkt - zie bijlage voor de dagen en de uren - en ik ben niet betaald. Bovendien heb ik de afgesproken vergoeding voor het gebruik van mijn eigen scooter niet ontvangen >> zie kilometerlijstje, bla bla). Vermoedelijk (en te hopen) gaat de werkgever niet in verweer, maar blijft hij een beetje om het moment van betalen heenlullen. Klabootjes *)

Dus... De vraag is (en die stel ik hier al): heeft TS netjes bijgehouden wanneer hij heeft gewerkt? Zo ja, dan kan hij een briefje maken waarin hij feitelijk stelt wat er aan de hand is, en kan het feest beginnen.

En tot slot: ik heb helemaal niet zo erg de indruk dat de werkgever niet wil betalen. Ik denk alleen dat hij geen centen heeft ;)
pi_115350030
* popcorn pakt
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:34:37 #91
33954 ElisaB
pi_115350251
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef r_one het volgende:
* popcorn pakt
Nah -O-

Kom ik eens met een kwaliteitspost, ga jij je zitten verkneukelen ;(
pi_115350432
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nah -O-

Kom ik eens met een kwaliteitspost, ga jij je zitten verkneukelen ;(
Hey, als je over mij wilt klagen, ga je maar naar KLB ~O>

Terwijl de oplossing voor TS toch echt zo simpel is (mijn kwaliteitspost):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door r_one op 09-08-2012 20:44:21 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:46:06 #93
33954 ElisaB
pi_115350849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef r_one het volgende:
Hey, als je over mij wilt klagen, ga je maar naar KLB ~O>
Oe, een uitnodiging :9

quote:
Terwijl de oplossing voor TS toch echt zo simpel is (mijn kwaliteitspost):
[spoiler]z'n moeder weet er toch alles van?![/spoiler]
Dat ook nog! :D
pi_115351047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]
dat wilde ik horen! thanks!

[ Bericht 65% gewijzigd door Dicing op 09-08-2012 20:59:30 ]
pi_115351683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Oe, een uitnodiging :9

[..]

Dat ook nog! :D
Colaatje? c_/
.
pi_115351952
Waar is het feestje?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:08:28 #97
33954 ElisaB
pi_115352193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef r_one het volgende:

Colaatje? c_/
Koffie terwijl we op TS wachten?
pi_115352209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
'recht op blablabla ondanks 0-urencontract'

Je had dat contract toch nog nooit gezien? Laat staan ondertekend.. Er is op het moment gewoon geen contract.
Een arbeidsovereenkomst kent in Nederland nog altijd geen schriftelijkheidsvereiste - waarom denkt men in Nederland toch altijd dat als je niks hebt getekend, er geen overeenkomst is? Ik kan er werkelijk niet bij. En over het algemeen krijg je dan al snel dat de wet of de redelijkheid en billijkheid de rest invult - dat kan zelfs met de hoogte van het loon.

Ga eens langs het juridisch loket, TS. Zo te horen kom je wel voor een toevoeging in aanmerking.
pi_115352379
quote:
11s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Koffie terwijl we op TS wachten?
Suiker en melk graag :Y
.
pi_115352530
*Schenkt een half kopje koffiemelk in en doet er 10 lepels suiker in*

Zo ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')