hahaha!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:48 schreef Yreal het volgende:
terug pakken
http://www.dumpert.nl/med(...)za_self_service.html
Hopelijk krijg je je salaris gewoon gestort. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef awesome_noob het volgende:
[..]
Ik las het ja, haha,,
Ik had umh, vanmiddag al contact opgenomen, toen was het van brief, daarna nog en brief, en de rest ben ik weer vergeten.. xd
Jij komt er welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef awesome_noob het volgende:
Ik las het ja, haha,,
Ik had umh, vanmiddag al contact opgenomen, toen was het van brief, daarna nog en brief, en de rest ben ik weer vergeten.. xd
Meestal wel. Tot ik een ban krijgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:20 schreef Dicing het volgende:
Ben je altijd zo vervelend in een klaagbaaktopic?
Let op, want nu komt het....:quote:
Dít snap ik niet!quote:dat een niet getekend contract is qua bewijslast kans van slagen praktisch nihil is?
Ach, natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef Maanvis het volgende:
Een niet getekend
contract...
is qua bewijslast...
kans van slagen
praktisch nihil
---- is. -----
Het is een haiku.
En als rasechte leecher vraag ik me nog steeds af, waarom het volgens jou dan wel zo is. Dat wordt vooralsnog niet echt duidelijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let op, want nu komt het....:
[..]
Dít snap ik niet!
Dat een niet getekend contract...
is qua bewijslast...
kans van slagen praktisch nihil is?
Lastig hoor
Alweer zo'n duidelijke vraagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef Dicing het volgende:
[..]
En als rasechte leecher vraag ik me nog steeds af, waarom het volgens jou dan wel zo is. Dat wordt vooralsnog niet echt duidelijk...
Ik kan het voor je spellenquote:
Duidelijk zat lijkt mij toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let op, want nu komt het....:
[..]
Dít snap ik niet!
Dat een niet getekend contract...
is qua bewijslast...
kans van slagen praktisch nihil is?
Lastig hoor
Er even van uitgaand dat TS niet liegt (en dat hij dus inderdaad gewerkt heeft en er niet betaald is): hij heeft er gewerkt en geen salaris ontvangen. Beide worden door de werkgever tot zover niet ontkend. Imho heeft TS daarmee dus eigenlijk de helft al gewonnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:58 schreef Dicing het volgende:
[..]
Ik kan het voor je spellenmaar die moeite doe ik niet. Waarom denk jij dat de slagingskans van een zaak, waarin geen contract is getekend, niet nihil is?
en probeer nu een antwoord dat bestaat uit meer dan een aantal aan elkaar gelinkte oneliners, dan hebben anderen er ook nog iets aan
Nahquote:
Hey, als je over mij wilt klagen, ga je maar naar KLBquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah
Kom ik eens met een kwaliteitspost, ga jij je zitten verkneukelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door r_one op 09-08-2012 20:44:21 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Oe, een uitnodigingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef r_one het volgende:
Hey, als je over mij wilt klagen, ga je maar naar KLB![]()
Dat ook nog!quote:Terwijl de oplossing voor TS toch echt zo simpel is (mijn kwaliteitspost):
[spoiler]z'n moeder weet er toch alles van?![/spoiler]
Colaatje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, een uitnodiging
[..]
Dat ook nog!
Een arbeidsovereenkomst kent in Nederland nog altijd geen schriftelijkheidsvereiste - waarom denkt men in Nederland toch altijd dat als je niks hebt getekend, er geen overeenkomst is? Ik kan er werkelijk niet bij. En over het algemeen krijg je dan al snel dat de wet of de redelijkheid en billijkheid de rest invult - dat kan zelfs met de hoogte van het loon.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
'recht op blablabla ondanks 0-urencontract'
Je had dat contract toch nog nooit gezien? Laat staan ondertekend.. Er is op het moment gewoon geen contract.
Suiker en melk graagquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |