En ik krijg al een paar topics de melding dat je niet kan hotlinken van funnyjunk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef Dimens het volgende:
OP aanpassen. Tevens is die PNG te groot voor de OP. Mag max 640 zijn anders komt er zo'n stom rood randje omheen.
Lol wat is dit nou weerquote:
quote:
ow werkt het plaatje niet?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
ow werkt het plaatje niet?
*ja kut, opslaan werkt ook niet dus opnieuw uploaden gaat hem niet worden. FIJN.
Met dankquote:
Hij begint goed, stort dan volledig in herstelt zich daarna weer een beetje.quote:
Was dat niet van die Indiase tv-series?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://puzzlefarter.com
Een lange tijd geleden was er een site waarbij je een cartoon van tekst kon voorzien.
dat was een flash dingetje, je kon 3 scenario's kiezen en tekst ingeven. dat ging dan met text to speech naar echte gesproken tekst toe. weet iemand nog welke site dat was?
Die was ook awesome jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Was dat niet van die Indiase tv-series?
http://www.grapheine.com/bombaytv/quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Was dat niet van die Indiase tv-series?
De eerste zin is wel pakkend jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij begint goed, stort dan volledig in herstelt zich daarna weer een beetje.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat was ook wel humor ja, zelf ondertitels verzinnen.
de cartoons vond ik wel iets leuker. twee dieren liepen naar elkaar toe en begonnen een gesprekje. de teksten werden uitgesproken.
Echt geniaal iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:12 schreef Individual het volgende:
Tis al een oud filmpje, maar nog altijd goed!
ik heb er nog eentje voor jequote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje voor je
[ afbeelding ]
reddit die over reposts praatquote:
Wow, dat moet wel een heel groot gifje zijn, want hij gaat maar door en door.quote:
Zijn vrouw doet bijna een perfecte emo.gif.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef LWD-Godius het volgende:
The Swedish king during handball game against brotherland Denmark.
(repeat cycle)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Wow, dat moet wel een heel groot gifje zijn, want hij gaat maar door en door.
Heb er nu al 2,5 u naar gekeken, en nog steeds gaat ie door.
Je weet dat dat plaatje van een of andere gaypisscomic is hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
reddit die over reposts praat
[ afbeelding ]
Not sure if trolling.gifquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Wow, dat moet wel een heel groot gifje zijn, want hij gaat maar door en door.
Heb er nu al 2,5 u naar gekeken, en nog steeds gaat ie door.
Geniaalquote:
Ah ah strand, wat is er aan de hand, wat is er aan de hand, wat is er aan de hand, wat is er aan dequote:
quote:
plaatsvervangende schaamte overvalt mij bij het kijken van dit fragmentquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De rest, compleet met zijn verloofde.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte overvalt mij bij het kijken van dit fragment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff in een spoiler voor de zekerheid. Weet niet of het té erg is voor dit topic of niet...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff in een spoiler voor de zekerheid. Weet niet of het té erg is voor dit topic of niet...![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef Yoda87 het volgende:
Voorlezen terwijl je een vibo in je poes heb. Dit is het resultaat
(SFW, maar niet aan te raden)
Dit is geen humor dit is kensergeil.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef Yoda87 het volgende:
"Loemenaadie"quote:
Whehehehe, mijn god zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff in een spoiler voor de zekerheid. Weet niet of het té erg is voor dit topic of niet...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef Yoda87 het volgende:
Stoyaquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef Yoda87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff in een spoiler voor de zekerheid. Weet niet of het té erg is voor dit topic of niet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Dit is geen humor dit is kensergeil.
okquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]______________________________________________________________
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die gebruikt alle letters uit het alfabet.
Daarom speel ik World of Warcraftquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef Individual het volgende:
Wie kan me vertellen wat de significantie van deze gif is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die gebruikt alle letters uit het alfabet.
Hoezo gebruikt die gif alle letters uit het alfabet ?quote:
"The quick brown fox jumps over the lazy dog"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef Zith het volgende:
Hoezo gebruikt die gif alle letters uit het alfabet ?
Sommige mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://imgur.com/a/XuRtU
nsfw,????????????
Preventief opnemen die gastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://imgur.com/a/XuRtU
nsfw,????????????
Are yo-momma jokes legal in Canada?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Cigarette het volgende:
Niet zeker of deze wel mag, omdat 't op iets lijktHeel even dacht ik dat er een kind uitkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Cigarette het volgende:
Niet zeker of deze wel mag, omdat 't op iets lijktExpected, maar nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar 13 keer bekeken.quote:
Ik dacht: ik zal die grappige dikkerd (= user ArnieAlberts al zegt hij van niet) eens promoten.quote:
Huh? Die vent in het filmpje is ArnieAlberts, alleen hij zegt zelf dat hij dat niet is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik dacht: ik zal die grappige dikkerd (= user ArnieAlberts al zegt hij van niet) eens promoten.
Ik zag zijn lul...quote:
Hij zegt dat hij het niet is, maar hij postte het filmpje toen het nog maar 2 keer ofzo was bekeken. Hij zei dat hij het toevallig vond en bekeek, maar ik denk dat hij het zelf is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh? Die vent in het filmpje is ArnieAlberts, alleen hij zegt zelf dat hij dat niet is?
Aaah oke..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het niet is, maar hij postte het filmpje toen het nog maar 2 keer ofzo was bekeken. Hij zei dat hij het toevallig vond en bekeek, maar ik denk dat hij het zelf is.
Ik zou niet meer bijgekomen zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit heeft mijn broertje letterlijk ook een keer gedaan, met een concert ticket!
Illuminati zeg ik je !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Banken en de overheid zijn ook burgers.... mindblown
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
FUCKING GRAPPIG!
Tevens 9gag
Nee, jij bent om te lachenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
FUCKING GRAPPIG!
Tevens 9gag
Die laatste reactie van die politie vent is echt mooiquote:
Meeste van zijn channel is wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Give a man a gun and he can rob a bank, give a man a bank and he can rob the world.quote:
Nouquote:
Ok die laatste is op zich wel een glimlachje waard.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ok die laatste is op zich wel een glimlachje waard.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en na wat oefening
[ afbeelding ]
http://thefrogman.me/quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Prachtig! Hoe vind ik zijn filmpjes? (Hoe heet hij?)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en na wat oefening
[ afbeelding ]
Thanks, maar ik zie daar maar enkele plaatjes van hem opstaan?quote:
Dat is zijn blogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks, maar ik zie daar maar enkele plaatjes van hem opstaan?
Welke film is dat?quote:
Takenquote:
LOLquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:51 schreef Dimens het volgende:
Op 4 juli 2012 heeft mijn vijftienjarige broertje mijn facebookpagina compleet verbouwd.
We hebben hem terug gepakt door zijn kamer tijdens zijn vakantie om te toveren in een meisjeskamer.
quote:Het probleem is ook dat ik te lui ben om het weg te halen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Prachtig! Hoe vind ik zijn filmpjes? (Hoe heet hij?)
Aightquote:
* TheThirdMark inserts iets met topic nr 4 die zijn garpje terug wilquote:
Arm konijntje.quote:
quote:
Vanwege die grote bek en dat stompzinnige lachen kan ik die julia roberts niet uitstaan; dit gifje is pure horror!!quote:
Ik kwam erachter toen ik naar een keukenmes aan het zoeken was.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen idee of repost:
<Amazon review>
quote:Patrick J. McGovern: "I purchased this product 4.47 Billion Years ago and when I opened it today, it was half empty."
quote:B. Govern: "This item has wolves on it which makes it intrinsically sweet and worth 5 stars by itself, but once I tried it on, that's when the magic happened. After checking to ensure that the shirt would properly cover my girth, I walked from my trailer to Wal-mart with the shirt on and was immediately approached by women. The women knew from the wolves on my shirt that I, like a wolf, am a mysterious loner who knows how to 'howl at the moon' from time to time (if you catch my drift!). The women that approached me wanted to know if I would be their boyfriend and/or give them money for something they called mehth. I told them no, because they didn't have enough teeth, and frankly a man with a wolf-shirt shouldn't settle for the first thing that comes to him.
I arrived at Wal-mart, mounted my courtesy-scooter (walking is such a drag!) sitting side saddle so that my wolves would show. While I was browsing tube socks, I could hear aroused asthmatic breathing behind me. I turned around to see a slightly sweaty dream in sweatpants and flip-flops standing there. She told me she liked the wolves on my shirt, I told her I wanted to howl at her moon. She offered me a swig from her mountain dew, and I drove my scooter, with her shuffling along side out the door and into the rest of our lives. Thank you wolf shirt.
Pros: Fits my girthy frame, has wolves on it, attracts women Cons: Only 3 wolves (could probably use a few more on the 'guns'), cannot see wolves when sitting with arms crossed, wolves would have been better if they glowed in the dark."(Amazon product page | Reviewer's page)
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:07 schreef Oerbeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oerbeer is een flikker
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]oerbeer is een flikker
Héél herkenbaar, inderdaad!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e/games_we_play.html
Ik zou allang omgevallen zijn!quote:
hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha! net als een Jos brinkie(frikandel saté)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
Net op Facebook langs zien komen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |