En ik krijg al een paar topics de melding dat je niet kan hotlinken van funnyjunk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef Dimens het volgende:
OP aanpassen. Tevens is die PNG te groot voor de OP. Mag max 640 zijn anders komt er zo'n stom rood randje omheen.
Lol wat is dit nou weerquote:
quote:
ow werkt het plaatje niet?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
ow werkt het plaatje niet?
*ja kut, opslaan werkt ook niet dus opnieuw uploaden gaat hem niet worden. FIJN.
Met dankquote:
Hij begint goed, stort dan volledig in herstelt zich daarna weer een beetje.quote:
Was dat niet van die Indiase tv-series?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://puzzlefarter.com
Een lange tijd geleden was er een site waarbij je een cartoon van tekst kon voorzien.
dat was een flash dingetje, je kon 3 scenario's kiezen en tekst ingeven. dat ging dan met text to speech naar echte gesproken tekst toe. weet iemand nog welke site dat was?
Die was ook awesome jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Was dat niet van die Indiase tv-series?
http://www.grapheine.com/bombaytv/quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Was dat niet van die Indiase tv-series?
De eerste zin is wel pakkend jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij begint goed, stort dan volledig in herstelt zich daarna weer een beetje.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat was ook wel humor ja, zelf ondertitels verzinnen.
de cartoons vond ik wel iets leuker. twee dieren liepen naar elkaar toe en begonnen een gesprekje. de teksten werden uitgesproken.
Echt geniaal iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:12 schreef Individual het volgende:
Tis al een oud filmpje, maar nog altijd goed!
ik heb er nog eentje voor jequote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje voor je
[ afbeelding ]
reddit die over reposts praatquote:
Wow, dat moet wel een heel groot gifje zijn, want hij gaat maar door en door.quote:
Zijn vrouw doet bijna een perfecte emo.gif.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef LWD-Godius het volgende:
The Swedish king during handball game against brotherland Denmark.
(repeat cycle)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Wow, dat moet wel een heel groot gifje zijn, want hij gaat maar door en door.
Heb er nu al 2,5 u naar gekeken, en nog steeds gaat ie door.
Je weet dat dat plaatje van een of andere gaypisscomic is hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
reddit die over reposts praat
[ afbeelding ]
Not sure if trolling.gifquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Wow, dat moet wel een heel groot gifje zijn, want hij gaat maar door en door.
Heb er nu al 2,5 u naar gekeken, en nog steeds gaat ie door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |