Zijn er fokkers die dat doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik vind het triester dat ze je dan in je fotoboek op zoeken om toch nog even dat negatieve commentaar kwijt te moeten
Lekker achter je rug omquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er fokkers die dat doen?
Ja natuurlijk zijn die er. Net als dat er fokkers zijn die gewoon in een ander topic aangeven dat ze een foto zum kotzen vinden.
Als je de reden daarvan erbij zet is het echt geen probleem, maar dat wordt zelden of nooit gedaan. Het zou bijvoorbeeld al een hoop schelen als mensen hun huis eens opruimden, want nee, zo'n foto met teringzooi op de achtergrond is nooit opwindend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat nu nog steeds wel op daar...
Zeggen dat iemand lelijk is hoeft niet, maar je mag imo best zeggen dat je een foto niet mooi vindt.
Golden shower-foto'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
3 topics vol gezeik en tussendoor 10 foto's
We hebben het niet over Funda!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de reden daarvan erbij zet is het echt geen probleem, maar dat wordt zelden of nooit gedaan. Het zou bijvoorbeeld al een hoop schelen als mensen hun huis eens opruimden, want nee, zo'n foto met teringzooi op de achtergrond is nooit opwindend.
Hoe triest!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
O ja
Zelf wel eens "slachtoffer" van geworden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je de reden daarvan erbij zet is het echt geen probleem, maar dat wordt zelden of nooit gedaan. Het zou bijvoorbeeld al een hoop schelen als mensen hun huis eens opruimden, want nee, zo'n foto met teringzooi op de achtergrond is nooit opwindend.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik dus wel zeggen inderdaad - Dat maakt de foto gewoon mooier en zegt niets over die persoon zelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die foto's zijn meestal nog sexier dan die in KPD enzoquote:
Ach weet je, als je geen kritiek wil, post geen foto, dat is altijd mijn insteek geweest. Je kan wel heel krampachtig kusjekroel willen opeens, maar zo werkt het internet nou eenmaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onnodig. Ik vraag me altijd een beetje af waarom mensen dat posten en als ik daar dan langer over nadenk is het alleen maar om bevestiging te krijgen dat je toch wel echt bijzonder lekker moet zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kluts! Wat vind jij: naaktfoto's van FOK!kers of niet?>
Mijn punt precies. Zulke dingen kun je prima zeggen, maar meestal wordt er alleen gezegd dat ze een foto niet mooi vinden, maar niet waarom niet. Nu is het natuurlijk geen FOT, maar een beetje creativiteit mag je toch wel verwachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik dus wel zeggen inderdaad - Dat maakt de foto gewoon mooier en zegt niets over die persoon zelf
In de spiegel genomen met mobieltje zichtbaar in de handquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Doet me ook denken aan die 'sexy' foto's van jongere meisjes op de slaapkamer van hun ouders
Sexy hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de spiegel genomen met mobieltje zichtbaar in de hand
Inclusief duckface uiteraard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de spiegel genomen met mobieltje zichtbaar in de hand
Dan kan dat topic dus eigenlijk beter naar R&Pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onnodig. Ik vraag me altijd een beetje af waarom mensen dat posten en als ik daar dan langer over nadenk is het alleen maar om bevestiging te krijgen dat je toch wel echt bijzonder lekker moet zijn.
En dat is ook niet zo moeilijk als niemand negatief commentaar mag geven.
Ik snap ook niet dat ze die topics toch elke keer weer opengooien. Kap er gewoon helemaal mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach weet je, als je geen kritiek wil, post geen foto, dat is altijd mijn insteek geweest. Je kan wel heel krampachtig kusjekroel willen opeens, maar zo werkt het internet nou eenmaal niet.
Ik snap best dat het voor zo'n reeks noodzakelijk isMaar verwachten dat bakken pubers opeens volwassen gaan reageren is nogal naief
.
Je kan er wel een SC-topic van maken, ze posten 1 foto en dan komen daar 50 reacties vol geslijm.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kan dat topic dus eigenlijk beter naar R&P
Er is vraag naar blijkbaar, maar het kost wel erg veel tijd om het draaiende te houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die topics toch elke keer weer opengooien. Kap er gewoon helemaal mee.
Van mij mogen ze hier posten hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan er wel een SC-topic van maken, ze posten 1 foto en dan komen daar 50 reacties vol geslijm.
Ik kijk er echt nooit, echt heeeeeel soms als ik me echt verveel en zie zo'n topic blader ik er wel eens doorheen, maar het boeit me ook niet echtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
En wat dachten jullie dan van dat userfoto-topic waar eigenlijk elke dag dezelfde mensen in staan?
Dat er vraag naar is wil niet zeggen dat Fok ook het aanbod mogelijk moet maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is vraag naar blijkbaar, maar het kost wel erg veel tijd om het draaiende te houden.
Welk topic is dat? Welke kleding heb jij vandaag aan, of zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
En wat dachten jullie dan van dat userfoto-topic waar eigenlijk elke dag dezelfde mensen in staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |